četvrtak, 17.04.2008.

pismo umrloj djevojci

Sjećaš li se Svjetlana koliko sam te morao moliti za poljubac koliko sam morao čekati da shvatiš,malena moja,
da od poljubca ne rastu rogovi i da je to sasvim obična stvar.Satima smo sjedili na obali i bacali kamenje u vodu....
Da,sjećam se,ti si se tog dana prehladila,a ipak smo se ljubili i više nam nije bilo važno hoće li tvoja mama,brat ili sestra vidjeti modrice na tvome vratu.
Sjećaš li se Svjetlana naše prve noći? bila si najljepša, svi su te gledali,njihov pogled mi je smetao,da malena moja,
došli smo prije ponoći,ljubili smo se, ljubili smo se za sve zaljubljene u novogodišnjoj noći....
Sjećaš li se Svjetlana, malena moja,koliko smo oboje plakali kada su Gorana sahraniti htjeli i onoga dana na Dravi vidjeli smo ga posljednji put. Mahao nam je kao da nam je htio reći: "Doviđenja,volite se i za mene!" Da,malena moja,plakali smo. Osjećao sam tvoje suze na svojim grudima i tvoj plač mi je parao srce.... Gorana više nema,jedinog prijatelja našeg....
SJEĆAŠ LI SE SVOJE ZAKLETVE:
"Naš će sin nositi njegovo ime i bit će simbol ljubavi i prijateljstva među nama." Nismo osjećali vrijeme,a ti si bila svakog dana sve ljepša i ljepša.... Voljeli smo se,smijali i još luđe voljeli i nitko nam nije bio potreban.
Sjećaš li se Svjetlana, zajedno smo čekali poziv, ja sam morao otići,a ti si plakala... Naš posljednji rujan,na stanici rukama mašu uplakane djevojke. Vlak se polako otimao od očiju djevojaka, malena moja u bijeloj haljini od svile.
To je naše posljednje "doviđenja." U vlaku smijeh,pred očima slika Svjetlane, a pod nogama kao da me bodu usijani kamenčići.... Da,malena moja,opet smo zajedno, ali u snovima.Držimo se za ruke, trčimo,ti hodaš rubom pločnika, brojiš korake,a ja ih ne osjećam, a tvoja kosa prkosi vjetru. Da,to su samo razuzdani snovi. Tvoja pisma sam bezbroj puta pročitao, a kad mi je bilo najteže,mislio sam na tebe, na jedan daleki most,na moj povratak

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.