< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

o meni

Ja sam jedna cura iz Petrinje,a zovem se Željka i imam jako ljepo prezime,imam 13 godina i idem u legendarni 6.c razred.Slušam Linkin park,Avril,Evanescence,Simple plan,Rihanna,RHCP,narodnjake....
naj glumac i glumica:Johnatan Benett i Lindsay Lohan
Mislim da je to dosta
Image and video hosting by TinyPic

malo slikica....tek toliko da popunim boks

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







slike

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 24.07.2008.

....ništa novo............

wavehej ljudi,po naslovu vidite da mi dani rolaze kao i obično.........već tri dana pada usrana kiša,ponekad i zaboravim da je ljeto...po cijele dane sam sa ivanom i suzanom,obično smo sa dečkima iz ulice,u zadnje vrijeme smo dosta često s njima,i super nam je.....prekjučer samo bili na stadionu i odjednom je počela padat kiša,ja sam došla doma sva mokra,ali nisam jedina...e da suzy nam se ošišala skroz na kratko,ko dečkić....a baš je slatka...na petrinčici je postalo užasno dsadno sad smo se preselili na mladost..............a moja simpatija i dalje dolazi na petrinčicu,ali kad ga vidim neosjećam ono šta sam prije osjećala kad ga vidim,već pomalo i sumljam da išta osjećam prema njemu,a mislim da je tako i bolje,jer već sam na početkuznala da od toga neće i nemože bit baš ništa.ivana je bila na moru a anja kod bake,i ostale smo samo ja ia suzy........a bez njih nije isto,ali ubrzo je došla ivana a onda i anja,sad je sve po starom...................to je sve.ovaj post baš nije nešt jednostavno nemam volje za pisanje,ali svejedno mi kommajte jer vraćam kommove.pozzzzzzzzzwave

- 11:08 - Love me SaMo(50) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.