svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

madmouthwashblablazijevzaliven
..na ovom blogu ve mo govoriti.. o prijateljima..bit ce ne znam cega..madmadmadmouthwash







bedzevi.com,button,badges,priponke,Pikachu


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob


bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena:Josip

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlato mamino

...ma ekipa iz snova..

iva..nest glumi..hhehsretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ana..wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
..The best..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ja na nekom konopu na Savi..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina,,,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
AnA..medo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
baca,iva,ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
juzba...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
nina i iva..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
martina..i iva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
iva..bicikli..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Protiv cajki


Customized Soccer Jersey - ImageChef.com




a href="http://crazygirlka.blog.hr/">Upri i komaj



Pratim te - Tose Proeski

četvrtak, 15.05.2008.

MAL da vam opišem svoje PRIAJTELJE..

mahsretanPrijatelji ta je rijec za mene bez pojma....Prijatelj = zlata vrijedna osoba...
Dame:
Iva= cura koja dobro zna sta znaci pojam zezancija...super cura..voli Fancy društvo..sto mi razumijemo..tamo su svi dobri..a i redovito se s nama u razredu druzi..tak da je odlicna...thumbup
Martina= plavuša sa mozgom..Pametna cura..svi je volimo..jel oce pomoc..ma zna sve predmete koje uci..nekad je u patnji..al je odlicna tak da je pozdravljamhrvatska
Lea=cura koja ima stav..voli zezanciju...obozava prijatelje...i ne voli zamljopis..pozz lei..mah
Baca=super cura..ona iva i ana su najbolje prijateljice...isto clan fancy društva ide u 6.b..legenda..pozz Bacimah
..To su mi naj prijateljice....a ima id rugih al mi se ne da pisat..
Ana=moj mali medo..voli zezanciju..medo je ona nest ispalila..hehe..ide u 6.d...super cura pozz ani..
I maju još dvje cure..
Nina=clan fancy društva...voli ipaljivat..upoznali smo se preko msn-a..poz nini yes
Juzba=sestricna mi je...isto je fancy društvo...voli zezanciju..ispaljuje..i voli Dinu..pozz juzbihrvatska
..Gospoda..
Duro=prijatelj od 5-ete godine .. stalno smo zajdeno..odlican je .. pozzfino
krešo=ipaljivać..nije tip ucenjak..voli cure...komp..ne igra nogoš..hehe..i sjajan likzujo
točak=ma toni je tolko zbunjen..da mi je smješan..kad prica ne zna sta prica..pozz pjeva
koza=ma cica je iz stitara..lud..sve najbolej o kozi..pozznamcor
tu su još osmaši..hrvo..josa..baban..ljudi koji su zive legende..naughty
..To su ljudi koji mi puno znace u zivotu..pozz

|Komentiraj 14| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.