made by martynicadizajn.blog.hr

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

!....MaLo o MeN!....!

Ime:Paola
Prezime:nije za javnost
Datum rođenja:22.08.1993.
Slušam:cajke,nesto nase,malo stranog....
Gledam:ma sve i svasta!!!!
Imam:uglavnom smeđe oči i smeđu kosu
Volim:sebe i njega,prijatelje,
izlaske,Dubrovnik,Split,
Moju ljubicu Anu,sve
ljude iz Dbk-a,papat,
ludovat,pijevat,plesat....
Mrzim:školu,umisljene glupačice,
profesore,testove,lažljivce,
bezobrazne i drske ljude!!!
Bavim se:glupiranjem..


Moj msn:
Dubrovcanka_14@hotmail.com







~Malo pizdarija....~

25 nacina kako izivcirati starce:

1.pricajte unatrag
2.zamucite svaki put
kada izgovore vase ime
3.pravite se da imate amneziju
4.pratite ih svugdje po kuci
5.zabijajte se u zidove
6.kazite im da se nosenje
odjece protivi vasoj vjeri
7.zakoracite svaki put
kad se smijete,a onda
se nasmijtejos jace
8.upadnite im u sobu u 4 sata
ujutro i kazite:"Dobro
jutro,sunasce"
9.govorite sve rijeci iz filma
10.iscupajte im pramen kose
i zavicite DNA!!!!
11.zabijte si kolce u oci
12.dok se tusirate ili kupate
vicite:"Davim se!!!!"
13.nosite naljepnicu:
"I'm a retard!"
14.pokusavajte se popeti
na zidove
15.vicite u javnosti:"Ne mama,
necu te poljubiti!!"
16.na sve sto vam kazu
uzvratite "lazljivce!!!"
17.neko vrijeme palite i
gasite svijetlo,a onda kazite:
"aha...sad kuzim!!!!!"
18.jedite kosu
19.primite ih za ruku i prosapcite
"I see dead people!"
20.imate 20 zamisljenih prijatelja i
pricate s njima cijelo vrijeme
21.pricajte s olovkom
22.pravite se da ste telefon
23.pokusavajte plivati po podu
24.kucajte im na vrata cijele noci
25.kada kazu rijec iz pjesme koju
znate,pocnite je pjevati....

***




***




***

Zanimljive stvari koje
mozes raditi i liftu:

1.Kad je pored tebe samo
jedna osoba,lupni ga po
ledima i pravi se da nisi ti.
2.Pritisni gumb i pravi se da te
udarila struja.
3.Zadrzi vrata otvorena i reci da
cekas prijatelja,
(praveci se da je netko usao),
i kazi:"E,di si buraz,sta ima...."
4.Ponesi fotoaparat i
slikaj sve prisutne.
5.Pravi se da si steward.
Prisutnima objasni postupak u
slucaju opasnosti i na kraju
im pozeli sretan put.
6.Kad se vrata zatvore,kazi
prisutnima:"Bez panike,
opet ce se otvoriti!!"
7.Lupaj glavom o zid
i vici:"Umuknite svi!
Usutite vec jednom!"
8.Simuliraj zvukove eksplozije
svaki put kad netko pritisne gumb.
9.Cerekaj se i bulji u nekog putnika,
a onda mu debilnim glasom
kazi:"Imam nove carape!!"
10.Imitiraj zvukove Formule 1
kad god netko ude u lift.
11.Ispusi nos i pokazi sadrzaj
svoje maramice ostalim putnicima.
12.Zvizduci prvu strofu
"Lijepe nase" neprestalno.
13.Nasloni se na nekoga i
sapni mu:"Dolazi policija!"
14.Namrsti se i mumljaj:
"Moram u WC.moram u WC",
a onda uzdahni i reci :"Ups!!"
15.Vikni:"Cuvaaj!",svaki put kad
lift krene prema dole.
16.Zaderi se:"Ding!!",kad god lift
stane na nekom katu.
17.Ako se netko ocese o tebe,
lupni ga po ruci i reci:"Suga!"
18.Skidaj rukom nevidljive
bube sa sebe i vrisni:
"Aaaaaaaaa!Skinite ih s mene!!"
19.Sumljicavo onjusi osobu do sebe,
napravi zagadenu facu i pomakni se.
20.Kad lift krene prema dole,
pocni skakati i jako lupaj nogama
o pod uzvikujuci:
"Dole,rekao sam dole!!"
21.Cerekaj se histericno desetak
sekundi,prestani,i onda se
zagledaj u ostale kao da su nenormalni.

***



~....MAlo O MOj!m PR!IjATeLj!mA....~

Ana....
Nju sam upoznala kad sam dosla u Splitcerek...
Ona me prve prihvatila,
a tako je i ostalo!!
Bez obzira sto je to bilo prije 5mj....
meni izgleda da se znamo od malih nogu....
Sve joj mogu reć,a i ona meni!
Neznam sto bi bez nje,prepuno je volimcereksmijeh!!!


Mirta....
jedna mlitava ludacha!!!

Ovo je kad je bila mala!
ljepotica,...
dobra,pametna,
zajebantica!
Uvijek se druzimo,
i super smo!!!
Inace je kcer od Bana!!


Čulina....
mala luda!
opaljena samo tako!
koje ona provale ima???!!!
ma to je za umrijet od smijeha!
S njom sam se dosta zbližila,
jako mi je draga...
isto tako joj sve mogu reći!


Ewo vam malo slika:
Sandro...slatkis..!


***

Kesa...
luđak!


***

Šarićke,zakon cure!


***

vicko...lipotan


***

opet sandrić....



***

zriny i jare...


***

mia i jare....


***



~PRIJATELJICE~

Azurno nebo čekamo zoru,
pet,šest mladih golubica
Nasmijesena su im lica,
i poslije mnogo godina
U mome srcu draga sličica.....

Zajedno smo momke gledale,
zajedno po rivi šetale
pravile se da smo važne,
a da smo pametne i snažne
sanjale smo zemlje daleke...

Ljepotice,moja prijateljice,
gdje su nasi snovi ostali
sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti....

Djevojčice,žene postale,
a neke su več i udale
ja jos čekan azurne zore,
a ja jos želin preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke


Ref.....1x


Severina......
***
OVO JE POSVECENO:

Tei,Matei,Azri,Ireni,
Dini i Ines!

***



utorak, 13.06.2006.

ZAKLJUČIVANJE DRAMATIČNIH OCJENA

Znači....,ocjene su mi katastrofa!!Uglavnom,sve sam ispravila osim povijesti koju me pita sutra i to za 2!Zatim ću proći s (3)!,TRAVA I UŽAS!!Ali,da vas toliko ne šokiram,budući da sam tek šesti,ja vam se odlučih popravit u sedmom!
Eto,to su novosti od ovih dana.
Usput sam živčana jer sam shvatila da sam 50% stvari kojih imam izgubila u školi!A nemam ih baš malo!I danas opet jedan mali prsten,preslatki,koji sam kupila u Makarskoj s izletom i danas ga izgubila te skužila da mi je samo neki petaš-ica mogli hapnut!
Uz to mi je i jedan kišobran ostao u školi!Na svu sreću,mama ga se nije ni sjetila!
Uz to bezbroj pribora,nekoliko večih stvari....
Međutim,o tome bi vam mogla napisat roman!
Da skratim....vidimo se!
Uf,sad i kiša!
JOJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.