Buschaman-uvijek free za djevojke

subota, 26.04.2008.

POVRATAK NOGOMETU........

Jucer oko 14:00 otiao sam na kavu u kuglanu i kao uvijek sjeo za sank i narucio kavu,uzeo sam novine da citam a u tom trenutku ulazi Iva Majstorovic,pozdravim se s njim a on me pita "kad se vracam nogometu" ja mu kazem "u subotu protiv Strosinaca",tada mi on rece"utakmica odgođena zato sto oni nece doc,ali ima trenig juniora danas u 16:00".Popijem kavu otiđem kuci se raspremit i pravac na trenig,dođem na trenig a Mara legenda kaze"di si Busicu ja se tebe pozelila",legenda nema sta.Tada dolazi Hrva "couch"(trener) i kaze "o kapetane vratio se ti nama".Poslje treniga nisam mogao hodati od bolova u nogama pa ipak nisam potrcao mjesec i kusur dana zbog loma kljucne kosti.Vracam se kuci autom kroz centar naravno muzika pojacana do kraja jednom rjecju (kuliram),prolazim pored kuglane i vidim Ninu(drvo) i Durana kako se demoliraju vec u 17:30.Odem kuci utjerujem auto i odjednom zvoni mi mobitel zove doktor Alac da dođem na skolsko pit s njim i Branom,ja naravno odbijam nije mi do niceg.U sljedeca 4 sata zvali su me 300 puta ali ja sam ustrajao u svojoj odluci.Posaljem Alcu poruku da je sutra trenig u 10:00 naravno nije mi nista odgovorio,a kako doznajem demolirali su se pravo zivotinjski a cuo sam da je Alac imao svoj tradicionalni obred "RIGOLLETO u po kafica" u kuglani.Ujutro sam se probudio u 9:00 i otisao na trenig naravno Alac nije dosao.Po zavrsetku treniga zvoni mi mobitel zove Alac i kaze da dođem kod njega,Nina(drvo) i ja smo otisli kod njega,ulazimo u dvoriste a stari Mata,Ivo i doktor prave svinjokolju,prilazimo mi a stari Mata kao da sam znao pita me "di ste bili sinoc",kazem ja"pitaj Alca on je bio vani sinoc",a Alac "okice ti sjaje osmeh obara........."ne vidi gledat oci mu ko krompirovi.Sta cemo Nina(drvo) i ja odemo u kadionicu pa na kavu i tako svako svojim putem..................a sve se nastavlja veceras........PUSA!!!!!!!

26.04.2008. u 16:44 • 47 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nekada velika nada zrinskog
danas propala nada zrinskog

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPECIJALAN IZVJESTAJ

IME: Mario

PREZIME: Bušić

NADIMAK: Buša

GODINA: 19

ROĐEN: 17.1.1989.

MJESTO: Bosnjaci

HOOSKOP: jarac(koza)

HOBI: kladionica i zajebancija

TRENIRAM: nogomet "NK Zrinski"

NAJ KLUB: Dinamo, Juventus, Arsenal

NAJ IGRAC:Luka Modric, Alessandro Del Piero
Mauro Camoranesi, Francesc Fabregas

VOLIM: zapit s prijateljima, cure, radit, zabavljat se.
stvarat pizdarije, nasmijavat druge.........

MRZIM: nepravdu, neradnike i zabusante, tatine sinove,
kurcevite ljude, dvolicne osobe...........

SLUSAM: hip-hop(strani i domaci),narodnjake i zabavnu

LJUBAVNI ZIVOT: cure mi ne daju(disati),trenutno freeman

MOJ MOTO: uvijek se zajebavaj u zivotu!!!!

MOJ MSN: buschaman1@hotmail.com