jebozovna nadrkana krtica

srijeda, 09.05.2007.

Moja skola

P evo nakon neizvjesnog vremena sam dobio potrebu da nes napisem iako znam da niko nece citati jer nisam ko neki da moljakam ljude da mi posjete blog.kao sto vidite iz mog opisa ja idem u cuvenu skolu ZTŠ tj.Zrakoplovna tehnicka skola.nalazi se bogu iza naogu na aerodromu Pleso u v.gorici.Skola nevalja k_ _ _a (one stvari).dosta je teska.svaki profesor ima neki veliki problem a necu o tome jer mi je frend rekao kako je jedan profesor naletio na njegov blog i vidio kaj pise o njemu.decko je jedva proso.uglavnom evo koje slike skole


i nabavio sam neke snimke 3.ire-a.prije nego pogledate cu vam kekaj reci:u tu skolu neidu svi normalni.ima i ovakvih.al nebi to bila zrakoplovna da ih nema.

ovdje je kao tebao ispasti dobar pog nakon rokanja.i da arbanas nezna kurca skejtat.mislim da je on glavna faca u spotu.

tu vjerojatno demonstriraju svoj let iz skole.za jednog sam skoro siguran da pada

osto bez rijeci

ovom liku svaka cast

a za ovog neznam kaj glumi
- 08:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.