jebozovna nadrkana krtica

ponedjeljak, 09.04.2007.

Tuna od konzerve

jebo majku onome ko je stvorio konzerve.sta nemoze tuna bit u staklenci ili u tetrapaku ili u plasticnoj posudici kao namazi.ma neka bude bilo gdje samo ne u toj jebenoj KONZERVI.
sinula mi je idea da o ovome pisem nakon sto sam danas pola sata otvarao glupu konzervu i nakon jebenih pola sata sam je otvorio.no bio bi ja sretan da mi nakon toga nije pala na pod i postala nejestiva.prezirem konzerve.
pa da!!!!
zasto ja nisam pametan kao zak houdek.on se ne muci da otvori konzervu.on tunu jede skup s konzervom.i nemora se brinuti o zeljezu u krvi.zato lik i tezi 3 tone i izgleda ovako Image Hosted by ImageShack.us
- 15:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.