jebozovna nadrkana krtica

petak, 06.04.2007.

Moj prvi post.kak sam sretan!

ovo mi je prvi blog pa me nemojte previse kritizirati jer cu vam pobiti cijelu familiju.
ja sam opasan
hebo oca ak nisam
zivotna misija mi je nahraniti zaka houdeka(neznam kak se pise).
ako netko ima slicne ciljeve u zivotu kao sto je ovaj moj neka mi se izjasni.
mozda dodemo do zajednickog rijesenja.
upravo sam sada jedno 2h drmao po gitari a kad bolje pogledas nisam nista novo naucio jer sam samo ponavljao stara sranja koja vec znam.bas sam kreten.
dizajn bloga je pljuga ali cu se sutra malo poigrati sa tim pa se nadam da cete se iznenaditi.
i da jos se nesto danas vazno dogodilo u mom zivotu.
moj zec rotvailer(opet neznam kak se pise)me ugrizao za ruku.
imao je srecu da nije kroz prozor izletio,no imao je srecu jer znam jednog prijatelja zivina koji bi mi za 2sekunde bio na vratima sa vilom i krampom u ruci pa ga ipak nisam hitil.zakuco sam ga u zid(serem.on je mene).mogo bi do sutra kenjat o mojim problemima i ciljevima ali moram ic van tako da vas pozdravljam.
- 14:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.