19.08.2006. / subota

bannanna

evo ja ponovo pisem blog....koji bed nemrem vjerovat
ko bi reko...subota a ja nisam vani nemogu vjerovat...
nazvo sam par frendova i nemogu van ,,, namaju para ili pak su na moru..
koja banana...jedino ja to mogu....imam dosta novosti i tak
..imam curu sad je bilo 2 mj coolgreedy...prije par dana sam doso doma
kod nje sam bio tjedan dana....nemre bolje ali kanta sto nismo isli taj vikend van

bas sam se nado da cemo biti skupa vani ali nista od togano...njoj se nije dalo ici van neznam zakaj (sad me to grize iz dana u dan zakaj ?)ali mi je bilo glupo ic sam van...ko nekog voli to se stvarno vidi ....rolleyes...koma sad sam doso doma i niko od frendova nemre van bbaaaaannnaaanaaheadbang..a jebiga sta se moze...neki uzivaju dok ja sad pisem blog...a sta se moze..jednostavno si skratit muke ubit se ..nekad razmisljam o tome ali ne gledam na posljedice jer ne zelim to zamisljat kak bi bilo bez mene...bar bi mojoj sestri lahnulo sve moje bi joj ostalo i ona bi uzivala...he he he...smijeh..to je tak ..e
da imo sam sa strane jedan poso 1 mj prek praznika i zaradio pola prosjecne place jako sam zadovoljna s tim ...
sam se puno naradis ko voli fizicki rad bolje mu je
nego skola...gledam tv i ubijam dosadu pisajuci ovaj blog....thet is shit...volim aute ali one slozene do ibera masina i mjuza obavezno...nevoli vidjet samo s dobrom mjuzom pogotovo kad ima dobru unutrasnjost to je isto cool...daj te mi jedu dobru temu da imam o cemu pisat komentirajte ....neko uziva neko ne ali ovo pisem sebi za dusu ...da si ju olaksam o svakidasnjih poslova i briga...to je moje misljenje i ne mislim ga ikad mjenjat....uzivajte kiss
ppppooooooozzzzzddddrrrrraaaaavvvv,,

- 23:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Cursors