06.06.2006. / utorak

helllo

ej ljudi
danas smo u skoli iz hr pisali zadacnicu i neku glupu temu sam izabro
da imam jednu zelju...malo jadno ali ok...danas u busu kad sam se vraco iz
skole u busu sam vidio jednu trebu(curu) kak bi decki rekil....bio sam na vratim jer je bila guzva u busu...ali najbolje mi je bilo kad je silazila pogledala je jednu babu stariju i prasnula u smjeh...a zatim i ja...ona je bas sisla s busa a ja sam se cerio do svoje stanice..greedy.da vam kazem zakaj sam se smijo...e da ta baba je imala doljnju celjust vecu neg gornju pa je bilo smjesno vidjet čube..he he he ...jos je nekaj zvakala e totalka smjesno..postalo mi je neugodno u busu kad su me ljudi gledali kak umirem od smjeha...pozdrav ljudovi
kissnut

- 20:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Cursors