05.06.2006. / ponedjeljak

ne drogi ni travi

e pusio sam travu jedamput smokini nema nist posenog samo sto te izvlaci iz beda i
vrti ti se...bolji osjecaj nego da se napijes..nisam pusac pa sam se skoro ugusio s dva dima
he he he ...alkohol je ok samo do jedne granice...nevalja bit pijan 24 sata...ja sebi dozvolim jedamput mjesecno se napit i zabavit....trava trujes se...DROGA POGOTOVO NEEEEEEEE....skupa i kolko ja znam samo za bogatune...jedamput pocnes ovisnik si ko i o cigaretama...malo da o tome pricamo...cigarete stete zdravlju a i dosta se trosi na njih..moji frendovi najmanje potrose 200 kn mjesecno...to much..
dajte mi neku dobru temu za komentirat da imam o cemu pisat...trbam inspiraciju...chao...kiss..naughty

- 23:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Cursors