Image Hosted by ImageShack.us Novi post...de za popišat se... - my burial ground - Blog.hr

my burial ground

18.03.2007., nedjelja

Novi post...de za popišat se...

De udari me 20 puta sjekirom po glavi. Pun mi je kapak više. Jučer ja uzela sportski godišnjak 2006 i malo gledam i gleda. I kad sam vidjela što nisam trebala. Vidjela sam "njega" svoju ljubav, mišićavu u kratkim hlačama, onako malo ćelav. Jooooooooj! Ludilo! Odmah sam horny! Sramota. Ali jebiga, ja sam njega otkantala bez veze. A ne pada mi na pamet da ga JA pitam za hodanje. On je malo stariji od mene ali jeiga. Volim ga bez obzira na godine. On se meni nabacuje a ja hladna ko hladan beton. Daj neka me netko našamara. Maja mi govori da pokušamo ponovo i Matea isto tako ali više mi nije to ISTO ko' što je bilo. Sad je bolje i bojim se da će me odbacit. A jebote kad se sjetim, njegove pločice, njegove mišićave noge, široka ramena, preslatko lice, veliki khmm...nešto... mwahahahaha...Ali jebiga...ja sam glupa ko kurac pa sam ga odbacila. Inače ja dajem savijete ljudima, sad meni treba. Pomozite mi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.