Image Hosted by ImageShack.us Evo mene opet...jebote stvarno sam dosadna al' ajd... - my burial ground - Blog.hr

my burial ground

01.03.2007., četvrtak

Evo mene opet...jebote stvarno sam dosadna al' ajd...

Evo me!
Htjeli bih zahvaliti redovitim komentatorima i svima ostalima koju su se barem pretrgli clicknit na maj blog...
Malo o proteklim danima...
Počela sam sa svojim osvetama...a ta osoba mi ne vjeruje da ću se osvetit. Pa samo ću jedno reći, TKO TE JEBE!
Ja ću soje napravit. E da...dobila sam iz engleskog 5554...weeeeee....lol
Dani su bili super nije me nitko nervirao i tak.
Uglavnom, jučer sam bila u shopingu pa sam si kupila majicu i hlače za subotu. Idemo van Maja,Ja,moj buraz i njena sister.
Malo plesat i vrištat i pit i tak. E da, smanjila sam svoje napade mržnje ALI bude li me netko pogledao čudno ili mi nešto rekao. Prosut ću mu mozak! E i da pozdravim: Maju, Anabelu, Mateu, Taju, Bubija, Dadu, Staška, Dajanu,Gada,Ivy,Peru kotoriba i ostale... KISS


Evo jedna moja slika iz tvrđave baš sam si slatka ispala lol...Nisam ružna jel da? Ne? Da? A koja dilema...hahaha...u posljednje vrijeme čujem dosta da sam gadna...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.