Image Hosted by ImageShack.us Evo me opet! - my burial ground - Blog.hr

my burial ground

24.01.2007., srijeda

Evo me opet!

Evo probudila sam se i čekam da mi sprže šunku i pomfrit! Mmm...krulji mi želudac!
Slušam let3 i podjebavam buraza...
Prjeđimo na stvar!
Ono za sliku na dizajnu...Molim pomoć ovu sam našla negdje pitaj Boga! Našla sam dobrih slika ali niti jedna ne ide na ovaj dizajn...
Pa ako nađete nešto dobro pošaljite mi na mail!

dead_doll6666@hotmail.com
dark_darollia@hotmail.com


Evo jedna pjesma na koju sam na koncertu u 9. mjesecu Vrištala ko' nenormalna. Maja ležala na podu, a Nives skakala... S obzirom da su tamo bili Zec, Gusak i Stanić, Maja se stalno okretala dok je Gusak rigo...o tom po tom...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.