3:09 i dosadno mi je

nedjelja, 23.03.2008.

I'M NEITHER DRUNK NOR DEPRESSED

tako da premda ima puno stvari koje bi ovdje trebale biti logirane......nisu.




long story short:


shvatio sam smisao zhivota prekjucher, bar shto se tiche ove planete.
teorija trenutachno prekomplicirana za sabijanje u koherentne rechenice, mozhda kasnije.

buffer primarne emocije je idalje pretezhito volatile, premda su me donedavne dogodovshtine usmjerile ka pravome putu.
the hunting-grounds have been established, barem idejno, practical application of theory pending.

i'm still alive, i nedam se.
kolektivni dio polako odumire, u sljdechih nekoliko mjeseci chu ga, nadam se, nachi i ukloniti, ili barem svesti na kontrolabilne parametre, ako vech nije tamo.
al neda se gad, vech me ja par puta skoro nasamario, srechom da je logika, iskrivljana kakva je, ipak idalje dominantni faktor u donoshenju odluka.

josh trebam odluchiti o sudbini chovjechanstva, a mozhda vech i jesam, stvarno neznam.
nekako imam osjechaj da che prijespomenata tezhnja uklanjanju kolektivnosti strogo utjecati na razinu moje osobne umjeshanosti u oslobadjanje/porobljivanje chovjechanstva.
to bi bilo veoma......zanimljivo, da se ogradim od uporabe vulgarizama.


sve u svemu life goes on and i'm, kao i uvjek, experiencing this moment most exhilaratingliest as possible.

<< Arhiva >>