3:09 i dosadno mi je

utorak, 28.03.2006.

mozhda napishem knjigu

idalje me bolji glava, nije koda vas boli kurac al boli i mene za vas pa smo jedan jedan, k mi idalje ne radi, charape mi idalje smrde, vasha inteligencija idalje pada, bil gejtz je idalje seljakchuga, i idalje vas mrzim, i shto vishe rechi, zhivot nebi mogao biti savrsheniji, skoro je savrshen ko ja, chak i da imam ananasa, a imam, nebi bilo bolje, nemohe bolje, nemozhe ni gore, kolko ja kuzhim ne postoji ni + ni -, sve je =, samo kako za koga, npr vi mrzite moj blog zato shto je toliko savrshen pa ste ljuboomorni, a ja ga naprotiv obozhavam,, zato shto je toliko savrshen pa ste ljubomorni, znam, ponosim se sobom, i nemorate mi zahvaljivat i govoriti da bi trebao biti vladar svijeta, u svojoj glavi vech jesam a poshto je to jedino shto je bitno znachi da zapravo i jesam vladar svijeta, kako sam kul, naredjujem vam da se ubijete i li pochinite samoubojstvo, vi birajte, shta vam vishe pashe, ali prije toga mi poshaljite novaca sve shto imate, ili vishe, kao shto rekoh vi birajte, imate sreche shto sam tako tolerantan pa dajem vama na odabir, zar nisam kul, nemorate odgovarat, vech znam da jesam, jebena vjetrovka i dva razmaka, kopam nos i bash me briga, znam da sam odvratan al to je kul u zanje vrijeme, da se nitko ne pere svi bi smrdili i svi bi bili bolesni, i nikome to nebi smetalo jel bvi to bilo normalno, i zato van maredjujem da se ne perete, ko se opere morat che dva mjeseca meni bisat guzicu, zapravo ne, nechemo ni brisat guzicu vishe, to je za pedere, i ko kazhe da govna smrde, mozhda zapravo mirishe po proljetnom cvijechu samo nas tjeraju da mislimo da smrde kako bi kupovali shto vishe onih fensi mirisnih srnja shto moorash kliknut kad se poseresh, a zz druge strane ko kazhe da proljetno cvijeche mirishi, jbga te bi i logiku, samog sebe, kurac, samo kura, c, i daska je sranje, sada znam koja je svrha zhivota, vashega je da me mrzite a mojega da kazhem rajt bek at ju.


sve shto vi mrzite postoji samo da meni ide nakurac, sve shto vi volite postoji samo zato da meni ide nakurac, zapravo sve shto postoji postoji samo da meni ide nakurac, kad ja crknem chitavo postojanje che prestat postopjat, osim ako ne napishem knjigu o svemu shto mrzim, a da stignem trebao bi pochet sad i pisat cijeli zhivot svaki dan cijeli dan, a to nemogu ako chu morat ichna posao pa ako drzhite do svojega postojanja shaljite mi novaca tako da memoram radit, svaki put kad idete kenjat radite to u moje ime, tako da ja nechu morat, svaki put kad drkate mislite na mene, ne na taj nachi pervrznjaku prokleti, tako da je nechu morat, premda chitav svijet bi bio ljepshi da svi vishe drkaju, svi bi bilisretniji, manje zhivchani, manje sluchajeva raka testisa, svi bi imali jache desne shake, ponekad i ljeve, kad smo izdrkani onda smo manje nadrkanui, a kad smo manje nadrkani o nda nam se vishe drka, to je kao zatvoreni krug, zato ja kazhem drkajete, drkajte s osmijehom na licu zato shto znate da jto radite za boljitak chovjechanstva, mastrubejt for pis ja kazhem, svaki put kad se zdrkate spasite jeddnoj osobi zhivot, pa idem ja ispunit svoju civilnu duzhnost prema ovom svijetu, mozhda chak i dvaput, danas sam dobre volje, ne zato shto me briga za onog kojem chu spasit zhivot, bash me boli kurac za njega neg zato kaj obozhavam drkat.


nagradna igra, ko zna kaj je ovo dobije shamar.
odgovore ostavljajte kao komentare.

Este usou-se ser meu jogo moído
Este usou-se ser meu sonho da infância
Este usou-se ser o lugar que eu funcionei a
Sempre que eu estava na necessidade
De um amigo
Porque teve que terminar
E porque dizem sempre

Não olhe para trás
Mantenha sua elevação prendida cabeça
Não os peça porque
Porque a vida é curta
E antes de você saiba
Você está sentindo velho
E seu coração está quebrando
Não prenda sobre ao passado
Poço que é demasiado a pedir

<< Arhiva >>