3:09 i dosadno mi je

ponedjeljak, 27.03.2006.

vertikalna glupost

charape mi smrde, charaope mi smrde, tralalalala,
boli me uvo, znam da vam smeta, charape mi smrde,
nisu bjele, nisu plave, sive mozhda al crne ne,
okolo nokolo oko oka ukrug naljevo idalje smrde,
ko hoche kupit moje charape, samo tri kune,
mozhda i pokaoja lipa al al nisam materijalist,
znam da me mrzite mrzim i ja vas puno,
ali ja sam bolji zato kaj mi smrde charape,
i noge u njima isto,
dvije tochke, dvije tochke, jedan zarez i budala,
nashli se ma kragni te prichaju o politici,
efsedam, volim ga ja a kak sam vas sjebo,
zapravo ga mrzim jako, vishe neg vi,
17 incha chiste ljubavi a nije moj monitor,
jebalo te sranje, kako mrzm kad se to dogodi, onak, opushtash se uzhivash i zajebavash bash ti je super, i onda puf, i nema, morash sve odgodit, a kolko boli, trebali su stavit da bude crveno ,ko lishche, bilo bi ljepshe, zshto pitam ja, zashto me glava boli, ko moju glavu ne voli, koka je moja glava naljutila, koga bode moja glava, i shta on ima protiv nje, te zashto bash moja glava, ionako je prazna, mozhda hoche neshto sakrit u nju, sigurno ispravno slovo k s moje tastature, ukro ga je gamad, vidio sam ga kako chu ga ubit, kaznit, napenalit, polizat, oshamarit, okrenut naglavachke, i urezat mu kurac na chelo da ga mogu zvat dikhed i to mali kurac, nechi mu laskati, i napisat autoportret pored toga...........jbemu opet sam se sjebo.


ako prestanem pisat zovite hitnu, vjerojatno sam vam napravio uslugu i krepao...



Budala
Idijot
Luzer
Lezba

Gad
Ashol
Tetkica
Enuh
Seljachina

Jebena seljachina
E-pederchuga

Shupak
Egzistencijalna greshka
Lagichna glupost
Jadnik
Antipametnjakovich
Kreten
Crkotina
Hrana za moju slamku
Uugrozheno govno
Genijalac u rikverc
Indirektna glupost
Nnajgluplje stvorenje na planeti
Amerikanac



s...d...p...n...n...s...g
t...a....i....e...a...t....o
e........s...c...c....r....o
.....a...h...h...h...a....g
s...k...e...e....i....n....l
k...o...t..............i....a
u.......e...m...v...c
z...o.......o....a...u....h
h...v...n...c....s.........a
i....a....i...h....h...p
l....k....t...i....u....r.....h
i.........k..............e....a
..........o.............k....!

<< Arhiva >>