o meni:

a iman najlipse ime..mada ga ima i jos
9438947374 zenski ali bas zato smo
najbolje..hahah..a to ime je:
JOSIPA,dada virovali vi ili ne..
ponosna na svoje prezime:Marcelić
treniran u najboljen klubu:OK Arbanasi
iman najbolju ekipu muskih u Arbanasima
a i ma i nesto zenskih..he..
a iden u ekonomsku tocnije komercijalist
najbolji su,,mora te svi priznat sebi i
i pomirit se s tin...
volin svoje prijatelje i prijateljice

A VOLIN:
sebe a stos,
svoju familiju,najzesci smo..
jednog decka koji me ne zasluzuje(e da je samo jedan)
KOLAČE!!hahah
izlaziti i biti so manje doma..
muziku bez nje nebi mogla zivit
a sve so vole mladi..hihi
svog Fida(moje malo prase,mislin pas)

NE VOLIN:
a mislin da nema tog puno
a ubiti ima
he
-ljude koji su umisljeniji od mene..hahah
-laž
-pokvarenost
i sve ostale prelose strane ljudi

..jedna lipa pisma koju san nasla na jednom blogu


Hvala
onima koji su mi se
smijali.....
bez njih ne bih
plakala.
Onima koji me nisu
mogli voljeti...
jer bez njih ne bih
upoznala pravu
ljubav.
Onima koji su
povrijedili moje
osjećaje.....
bez njih ne bih
znala da
ih imam.
Onima koji su
me ostavili.....
bez njih ne bih
otkrila sebe.
Ali onima koji su
mislili da neću
uspijeti....
njima zahvaljujem
najviše
....jer bez njih
ne bih niti pokušala!



morala san stavit da malo sebe zadovoljim





< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

slika: x

brushevi: x

Opis bloga

...dodi i vidi...he

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 22.06.2008.

..bez tebe nemogu naci mir...

eoo...ljudi a zavrsila i ta sk vise..spas...lipo san sve prosla,....dada....ou yea...sad uzivancija...je da mi prakasa sutra pocinje ..a stos...ma bolje da je se so prije rijesin...ljubav cvate...wiii...aj da san i ja malo sritna....aj kratko javljanje...uzivaj te...pusa....
poz:Tomu,Pavu,Maju,Nelu x2,Kiky x2,Patrika,Vita,Petru x2,Sindiju,Aldinu,Lenu, i sv eostale koje znan...
kiss:)
by:
Jope



ł komentiraj (17) ł printaj ł # ł

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.