< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: x Legende Dizajni x

Opis bloga

Na Ovom Blogu će pisati svee o Nama!!




Linkovi

Free Site Counter
Free Site Counter


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Katiika & Laniika...=)


Converse 4ewer

O nama...

Ime:Borna
Prezime:???
Razred:5.raz
Nadimak:.Nemam gaa
Slušam: Avril Lavigne,Hladno Pivo,50cent,Malo RBD,Tonya Cetinsko....
Volim: slušati muziku,gledati slike na fejsu,biti s najboljim prijateljima,biti na fejsu itak :)
Ne volim:.cajke,brokulu,operu...mad,,seriju Lud Zbunjen Normalan...burninmad
Msn:.imam:.borna1611@net.hr...cerek
Best Friend's: Tena,Sanja,Vanja,Kristina,Adelina,Martina,Marin... :)
Dosta o meni...pozzz,,mah






Ime:.Tena sretan
Prezime:.I Don't Know
Razred:.5.razz...belj
Slušam: Damira Urbana,Crno Perje,Prljavo Kazalište,Hladno Pivo,Parni Valjak,Nirivanu,The Offspring,Paramore,Opća Opasnost,Justin Bieber,Chris Brown,Zoran Mišić,G'n'r,Ac/dc,Linkin Park,Simple Plan...
Volim: muziku,msn,svoj mobitel.^^ moje bff. :)) <333333
Ne wolim: cajke,neke osobe xD,Povijest,Tehnički,Likovni,Geografiju,HJ,Mat xD
Msn: tena.s57@hotmail.com
Najbolje frendice:1.Borna,2.Sanja,3.Tamara,4.Sara.5.Vanja,6.Sara :) <3 cerek
Dosta o meni.!!!Pozz :D

sretan


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Evo malo : Justin Biebera,Gibonia<3,Tonya,Knckouta. ;)

nedjelja, 05.04.2009.

more

hey...joj sory znamo da dugo nismo nis pisali postove ali bože moj ne stižemo jer smo zatrpane ućenjem puknucu .hmm..no ja(borna)sam hvala bogu jedan da predahnula i ovaj PET nisam isla u skoludead nek sam isla na more jer mi je deda bio operiran pa sam mu isla u biograd u bolnicu u posjetu jer je operirao kukcryna zalost(inace moji baka i deda zive na moru).joj a na moru je tak lijepo i suncano vrijeme da sam cak i dabila nesto malo boje po rukamathumbup.i ja mislim da bi to bilo sve nogo sory onima kojima jos nismo vratile komove sad cemo to nas dvije polako poceti vracati...papa...wave...xD

- 19:08 - komentiraj (15) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.