Dopisivanje na faceu - Pronađite djevojku

utorak , 18.12.2018.

Facebook chat – poznati problemi i rješenja










Click here: Dopisivanje na faceu






Zašto ne bi znao? Za ovo vam zaista neće trebati nikakva uputstva budući da vam pozive šalju prijatelji koji već znaju sve o tim igrama, te će vas savjetovati kako napraviti prve korake. I sad sam ja tu na raskrsnici i razmišljam - šta ako to učinim?



dopisivanje na faceu

Inace je iz Zg, cak smo i kavu popili. I evo planiram da ga vec danas ugasim. Ljubav i prevara Novi sam ovdje pa mi nemojte zamjeriti za greske ako ih bude... To mi nije licino na njega, obicno smo posle posla morali da provedemo neko vreme zajedno, kod njegovih smo isli zajedno itd.



dopisivanje na faceu

Savjetovalište - On se trudi i uvijek me zadovolji, ali tu nema strasti i svaki put kao da trpim to što moramo obaviti, a to nije normalno jer mnogo volim sex. Jednom sam na MSN-u slučajno klikla da i pojavi mi sličica muške dlakave guze, odmah ga blokirala.



dopisivanje na faceu

KORAK 1 Obavezno treba da imaš preko 1000 prijatelja! KORAK 3 Osobi koja ti se sviđa, lajkuj i komentiši SVE što objavi! KORAK 4 Obavezno staviti u status šta radite npr. KORAK 5 Svakog dana se označite na slici koju ste stavili prije nekoliko mjeseci, nedelja, dana, da bude što vise lajkovaaa i komentara…! KORAK 6 Obavezno na lajku ili komentaru zahvalite riječima: TNX, HVALA, JUBIM, JOJIM, DUSHA, MWA, KISS, itd itd…! KORAK 7 Svaki put kad vas neko naljuti, razočara i sl. KORAK 8 MOLITEEE da vam lajkuju sliku….!!! KORAK 9 Treba da se slikate ispred ogledala u WC-u, napućiti usne, izbaciti dekolte sa WC šoljom u pozadini! KORAK 10 Sami sebi lajkujte sve što objavite! KORAK 11 Poslije svakog izlaska objaviti slike, šta ste pili, i gdje ste bili! KORAK 12 Pronaći svoju idealnu pozu i onda se na svakoj slici tako slikati! KORAK 13 Za potpuni doživljaj preporučuje se i korišćenje X umjesto H, W umjesto V, CH SH umjesto Ć Š, a PoŽeLjNo Bi bIlO PiSaTi OvAkO! KORAK 14 U imenu je poželjno imati nazive swatkica, pwincezica, mawa, carica, kraljica i sl. KORAK 15 Pišite i šaljite lančane poruke, jer inače ćete umrijeti! KORAK 16 Što više koristiti dopisivanje preko zida, da svako zna što ćete raditi, gdje ćete ići, ko ide sa vama i sve ostalo! Ako to ne uradite, zapravo se ne volite. KORAK 22 Na slike pišite tekstove pjesama. Naravno da imaju veze sa vama npr. KIŠA PADA, BANDERE RASTU, JA TEBE VOLIM, TI SI MOJA CURA. KORAK 23 Ne zaboravite na novi domaći jezik: neam, joiii, pozz, nezz, iam i sl. Naravno loše komentare brišete i uz to osobe koje su vam ga napisale. I plačite pred ekranom i stavite to u status. KORAK 27 Bar jednom mjesečno stavite na status da brišete prijatelje ili čak cijeli face, pokažite koliko ste hladni. KORAK 29 Budite član u bar hiljadu različitih grupa ovog modela: Idu dva lika ulicom, Chuck Norris, Moj grad je najbolji i sl….



Dopisivanje na Instagramu.part 1
Odakle ti ideja da mi pišeš po zidu??? Dakle, popili smo kavu i svatko svojim putem. Mi isto uopće nemamo s tim problema. I sad posle 15-tak dana pita me opet da budemo zajedno, ali ja odlucno kazem ne i ne! Moguće je i upoznati prijatelje od vaših prijatelja koji su također registrirani. Ovaj poslednji decko sa kojim sam dugo bila to ne voli i nema nalog, a pre toga ne znam ni da li je postojalo i koliko je to bilo popularno, cini mi se da se prvo myspace pojavio, ne znam bas. Napišeš pismo, pošalješ i čekaš :mrgreen: Istina da obožavam ta naša pisma, slike, strice, ali brate mili dok to sve stigne ok, nije bilo fedexa kod nas :lol:. Iako stara bila je poprilično vlažna od sokova i divlje sam se zabio u nju i počeo ju jebati. Mi zivimo u inostranstvu, pa mi bas taj FB mnogo znaci.

[Djevojke druzenje zagreb|Hosteli u beogradu|Chatroulette random chat]






Oznake: Zadnji, aktivni, članovi, za, dopisivanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.