Design by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svaštarije...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music


Custom Myspace Clock


Myspace Photo Calendar

četvrtak, 12.03.2009.

Tako je dosadno kad si bolestan...

Dosađujem se i mislim da ću crknut od dosade!!!!!burninmadburninmad
Ali...Pošto nisam jako bolesna danas sam i bila vani...partyparty
Evo kako je teko moj "izlazak"...
U 8 i 30 u jutro morala sam biti kod doktorice...i bila sam...
Kod doktorice smo ustvrdile da nije ništa strašno,nego samo vjeroza koja bi trebala proči do nedjelje(pa možda i prije)...Dala mi je
neki tako zvani lijek(naravno,samo mi je rekla koji trebam kupiti,nije mi ga ona dala),išla sam u ljekarnu koja je odmah do ambulante i kupila tako zvani lijek...Onda sam otišla u tisak kupit HSM 2(High School Musical 2)-odličan film,ako ga niste pogledali bilo bi lijepo da ga pogledate...yesyesKad sam u tisku kupila film išla sam u dm kupit si novo labelo(garnier shine),neku kremu i neke neobične čokoladice koje se kupuju u dm-u(obične čokoladice)...beljbelj
Onda kad sam svoj posao obavila u dm-u išla sam u pekaru koja je bila
vrlo blizu dm-a...Kupila sam kruh i sebi slanac...Onda sam se konačno vratila doma...Bila sam iskreno sretna jer me več počela bolit glava...zujozujo

Pozz....mahmahwavewave



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.