Design by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svaštarije...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music


Custom Myspace Clock


Myspace Photo Calendar

srijeda, 11.03.2009.

Tko sam zapravo ja...

Ja sam Karla...Ovaj blog zove se po mom nadimku-Bundica(Bundich)rofl...Imala sam već puuno blogova ali svi su ili uništeni ili su mi jednostavno bili bez veze,pa sam radila nove...Živim u Puli,to je največi grad u Istri...Premda je malen jako je lijep i trebali bi ga doč posjetit...Volim myuzu i sviram klasičnu gitaru...Volim svoje frendice i jednostavno neznam šta bi bez njih(nemojte molim vas mislit da sam lezba jer nisam!!)...Koliko imam godina... eek...To će ostati tajna...Več puuno mojih frendica ima blog...fino...He,he...Volim Hrvatskuhrvatska!!!!!
Evo...To bi za sada bilo to...Pozz....



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.