*Da/Ne
By: velvet design.|
picture: ×| on:[Deviantart.com]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pa blog ko blog o mom ludom životu,ludim frendovima i frendicama,profesorima,školi,ljubavi...SAMO ME KOMAJTE :D




Image Hosted by ImageShack.us



boys break hearts

hit counter

Image and video hosting by TinyPic


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LiNkIcHi
moja seka
ksenija
fetus
gloria
lara i anko
mirta
anja super cura iz mog razz
brajkica
bruna,mare i martina 5c imaju zajednički blogek fora je
helena 6a nezz ju
neka lara dobar blogek
mihaela super cura fora bologek
swiki oke lik iz 5.c newoli on mene baš malo ga mućim xD
dora 6a super cura super blog
moja ljubaw-bobo 5c
luka 5c dobar lik
neka jelena super blog
dina 6a super cura super blog
dinin drugi blog jako kjut
ak wam se da posijetite nezz ko je to al blog kul LOL i da ak ga komate swe wam wraća
dora i doris 6a super cure koje imaju još bolji blog
doris 6a super cura dobar blog
ljubo 5c super lik
mihaelin blog s dizZekim posijetite
neka ana hehe


Ime:
Nera

Razred:
5.a

Godine:
11

Slušam:
skoro sve pop,rock,punk...zubo
od cajki volim sam jednu ASPIRINzujo i da od nedawno još jednu seka aleksić kraljicaaa


VOLIM:
*MSNnaughtyyes
*zgodne dečkecerekdead
*sve moje frendice i frendovemah
*zabavu
*plesati
*muziku
*mog pesekacerek
*starkeyeswinknaughty
*shoppingcerek
*ljetne praznike(jer su najduži)
*svoju seku i starcesretan
*internetcerekyes
*ići van
*život
*životinje
woljam ja još puno stvari sam mi se neda nabrajat



NEVOLIM:
*tračanje(sam nekad kad ja tračam)zubo
*vrijeđanjenono
*profesore
*školuno
*glupače
*umišljenebang
*biti u kaznizijevno
*kreteneyes
*mučitelje životinja








Ja sam:
*šmiješnayes
*bahatanaughty
*LuDaChAroflzubo
*znatiželjna
*glupa(ponekad)pjevazujo
*malo čudnanut
*tračerica
*skoro uvijek se smijemsmijeh
*uvijek za ić van naughty
*puno pričam
*neurednayes
*lijena
ma još puno stvari





Photobucket

NNaughty
EExciting
RRefined
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








o meni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
owo sam vam ja al kad si nafrčkam kosu imače mi je rawna


Image and video hosting by TinyPic
cerekovo vam je moj maji najdraži pascerek





Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics





Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

boys break hearts


I


love

.

love

love

Love

love

Text miscellaneous 2 Glitters # 208375

Text miscellaneous 2 Glitters # 208415

White Glowing WELCOME TO MY WORLD Glitters # 177937







JOŠ JEDNA ŠTAFETICA............ SEKA ALEKSIĆ KRALJICAAA LOOL


Ewo mene opet pa ewo wam još jedna štafetica...hehe


1.najveća mana :
ima ih... možda lijenostzubo

2.uz kakvu se glazbu najviše voliš zabavit
r'n'b, rock, pop

3.kako bi potrošio/la milijun kuna
na frendice i frendove,sebe,obitelj mog pesekaaacerek

4.koju curu (dečka)smatraš najseksipilnijom na svijetu
hm... ima ih punoozubo

5.kada si posljednji put lagao/la
uuuuu! prije koju minutuzubo a jebiga

6.što bi mogao/la jest svaki dan
sladoled,tijesto na 100 načina.......hehe

7.kako izgleda tvoj idealan dan
nema škole, izlazak s frendovima,grad,shoping...xD onda frendovi i ja u kino opet,malo do školskog...........rofl

8.što bi napravio/la da se jednog dana probudiš čelav...
ne želim ni zamišljat mene čelavunono

9.bili što promjenio/la na sebi plastičnom kirurgijom
a nezz jedna liposukcija hehe a waljda nebi niš mijenjala...nezz......hehe

10.kakav/va si kad izgubiš živce
ŠIZIMMMM!!!! HEHE

11.koji frendovi čine tvoje društvo
pa sad ima ih punooo pa mi se neda nabrajat.hehe al pozzam ih swe

12.tko je u tvom društvu najglasniji
nezz waljda ja pogotowo kad se derem za nekim kog poznam na ulici
ili perowić kad ima napadaje....hehe....LOL

13.a nasramežljiviji
nitko swi samo ludiibelj

14.najluđi
waljda ja ja mislim pff nezz

15.najzabavniji
swi

16.kako bi opisala sebe
nespretna,luda, nekad naiwna,priglupa hehe a ne pametna sam ja,nesigurna,ponekad dijetinjasta,uwijek za ić wan,zajebantica,neki misle zgodna al oni nisu normalnizujonamcor....

17.kolko wremena i love trošiš na svoj izgled
punoo lowe a malo wremena 15 minuta osim kad idem wan onda malo wiše

18.kako bi opisao/la svoj stil
lud,crn wečinom,hm...nezz točno

19.čime se povodiš kad ideš u shooping
swe kaj mi se swiđa hehe

20.kolko često kontroliraš svoju težinu
hm...preskačem owo pitanje

21.misliš li da su mršaviji ljudi uspješniji
možda nebi trebali biti ali neki jednostawno jesu

22.jesi li kad bio/la na djeti
da,nijedna nije bila uspiješna tj.je ma nezz....hehe

23.kad razmišljaš o budučnosti,što ti pada na pamet
dečko,zabawa,................

24.kolko dnevno gledaš tv
pa ne puno wiše sam na kompu

25.slušate li ti i tvoje društvo cajke
pa niko posebno al skoro swi wolimo par njih a ja sam ih swe zarazila aspirinom..hehe........xD i da sad kraljicaaaaaaa

26.voliš li baletne predstave
ne. BORING

27.štafetu predajem:dori,brajki,lari i anko,anji,jeleni,doris, i swima koji je žele imati na swom blogeku....hehe


NEZZ ZAŠ SAM TAKAW NASLOW STAWILA AL TU PJESMU U ZADNJE WRIJEME PUNOOO SLUŠAM MA ČULA SAM JA NA YOUTUBU I NAUČILA SAM JA NAPAMET NAKON KAJ SAM JU PRWI PUT ČULA I SAD JU SLUŠAM.............HEHE


PA DA SE POZDRAWIMO LJUDOFI MOJI PA DA ZNAM DA ME NIJE BILO DUGO AL NIJE MI SE JEDNOSTAWNO DALOOO PISAT JEBENI POST A SAD MORAM JER SU MI REKLI
HEHE SAMO ZA WAS LJUDOFI MOJI LOOOOOL

PA DA POČNEMO NIJE SE NIKAJ POSEBNO DESILO JOŠ SAM UWIJEK SAMA BUUU


MA OKE MI JE OWAK MISLIM JA BI DEČKA AL NEKOG NORMALNOG....LOL.........................HEHE.................
PA OWAKO SAD SAM SE MALO PRIJE WRTAILA SA ŠKOLSKOG BILO MI JE DOBRO JA SAM UWIJEK MISLA DA JE DORIS JAKOOOO UMIŠLJENAnamcor A NIJE KUL..................OKE............LOL..............HEHE..........................xP
xP
xP
xP
TAM SU BILI: JA.........HEHE.....,RIBA-ROĐENI KOMIĆAR,DORA,DORIS,BRUNA,MUŽA,BOBO,JADNA(KOJA ŠLATA NAOKOLOheadbangburninmad),BRUNIN DEČEC MATIJA,DINA,LANA,LJUBO,MIHAELA,LUKA KOJI NIJE HTIO BITI S NAMA,MARTIN IZA ŠKOLE,MARTINA NEKO WRIJEME,....PFF JA MISLIM DA JE TO SWE AK SAM WAS ZABORAWILA NEMOJTE SE LJUTIT JER MISLIM NA NEŠ DRUGO xP
xP
xP

PA NIJE SE NIŠ WIŠE DESILO JA MISLIM LOOL
BUM NAPISALA AK JE E DA PA LJUBO JE POLUDIO NEŠ JE MISLIO DA JE TITANIK OWAK NEŠ I BJEŽO JE OD PSIHIĆA A ONI TAMO DOŠLI U ŠKOLU A TAK NEŠ NIKO NE ŽELI REĆ TOČNO LOOL


PA POZZAM: MUŽU SAD MISLIM O NAŠEM RAZZ NA MSNU FAK LOOLA JEBIGA SORI MUŽA AL NEZZkisskiss,HELENUkiss,BRUNUkiss I NJEZINOG NOWOG DEČECA,DORUkiss,DORISkiss,DINUkiss,RIBICUUUU,JADNU KOJA I DALJE ŠLATA cCc,MOG PESU (BOBAN),LJUBO KOJI JE MALO POŠIZIO LOOOLkiss,ANJUUUkiss,JELENU,BATURKUkiss,MAREEkiss,BRAJKICUkiss,AJME NEZZ WIŠE KOG JOŠ MORAM AK NEKOG NISAM POZZALA NEMOJTE SE LJUTIT LAKO JA WAS DODAM LOOOOL

PA WELIKA KIZZA I POZZ kiss

OD WAŠE .........LuDaChE..................


btw nemojte se ljutit kaj pišem welikim slowima i fkt recite ak sam nekog zaborawila pozzat pa idem ja papa

komajte i bum wam wratila waljda hehe


♥ 01.05.2008. u 19:08

| .Komentari [282] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.