*Da/Ne
By: velvet design.|
picture: ×| on:[Deviantart.com]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pa blog ko blog o mom ludom životu,ludim frendovima i frendicama,profesorima,školi,ljubavi...SAMO ME KOMAJTE :D




Image Hosted by ImageShack.us



boys break hearts

hit counter

Image and video hosting by TinyPic


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LiNkIcHi
moja seka
ksenija
fetus
gloria
lara i anko
mirta
anja super cura iz mog razz
brajkica
bruna,mare i martina 5c imaju zajednički blogek fora je
helena 6a nezz ju
neka lara dobar blogek
mihaela super cura fora bologek
swiki oke lik iz 5.c newoli on mene baš malo ga mućim xD
dora 6a super cura super blog
moja ljubaw-bobo 5c
luka 5c dobar lik
neka jelena super blog
dina 6a super cura super blog
dinin drugi blog jako kjut
ak wam se da posijetite nezz ko je to al blog kul LOL i da ak ga komate swe wam wraća
dora i doris 6a super cure koje imaju još bolji blog
doris 6a super cura dobar blog
ljubo 5c super lik
mihaelin blog s dizZekim posijetite
neka ana hehe


Ime:
Nera

Razred:
5.a

Godine:
11

Slušam:
skoro sve pop,rock,punk...zubo
od cajki volim sam jednu ASPIRINzujo i da od nedawno još jednu seka aleksić kraljicaaa


VOLIM:
*MSNnaughtyyes
*zgodne dečkecerekdead
*sve moje frendice i frendovemah
*zabavu
*plesati
*muziku
*mog pesekacerek
*starkeyeswinknaughty
*shoppingcerek
*ljetne praznike(jer su najduži)
*svoju seku i starcesretan
*internetcerekyes
*ići van
*život
*životinje
woljam ja još puno stvari sam mi se neda nabrajat



NEVOLIM:
*tračanje(sam nekad kad ja tračam)zubo
*vrijeđanjenono
*profesore
*školuno
*glupače
*umišljenebang
*biti u kaznizijevno
*kreteneyes
*mučitelje životinja








Ja sam:
*šmiješnayes
*bahatanaughty
*LuDaChAroflzubo
*znatiželjna
*glupa(ponekad)pjevazujo
*malo čudnanut
*tračerica
*skoro uvijek se smijemsmijeh
*uvijek za ić van naughty
*puno pričam
*neurednayes
*lijena
ma još puno stvari





Photobucket

NNaughty
EExciting
RRefined
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








o meni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
owo sam vam ja al kad si nafrčkam kosu imače mi je rawna


Image and video hosting by TinyPic
cerekovo vam je moj maji najdraži pascerek





Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics





Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

boys break hearts


I


love

.

love

love

Love

love

Text miscellaneous 2 Glitters # 208375

Text miscellaneous 2 Glitters # 208415

White Glowing WELCOME TO MY WORLD Glitters # 177937







ŠTAFETICEEE...


Pa ewo mene opet neki su mi ljudi predali štafete 2 cure su mi predale istu i to je owa koja slijedi
užiwajte....xDzubo

*Štafeta*

ZAGRLJAJ ILI POLJUBCI: hmm...obadwojekiss



PEPSI ILI COLA: colaparty



ČOKOLADA ILI VANILIJA: čoooksa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!stalno ju papamfinonjami



LOVER ILI FIGHTER: hm.....LOVER



PRIJATELJI ILI OBITELJ: prijatelji a onda obitelj hmm....xD


LJUBAV ILI PARE: ljuuuubav...ili bogati muž..hehe LOLzubo


.PET STVARI O MENI KOJE (NI) STE ZNALI
1.tvrdoglavarofl
2.neznam se dobro swađat
3.hm.....bahata
4.luda ipak sam ja .....LuDaChA......deadzubo
5.fkt newolim mučitelje žiwotinjaburninmadblablanamcor


2.ILI/ILIPustolovina/Sigurnost
PUSTOLOWINAAAsmijeh


Macke/Psi
pesekiii...iam jednog razmaženogacereksmijeh


Role/Bicikl
roole....

Pop/Rock
obadwoje ja sam negdije između.........hehebelj


3.PITANJA

Što te prvo odbije na nekome?
hm...bahatost,umišljenost,kad neko prewiše trača...namcornono

Kakve osobe želiš pokraj sebe?
zabavne,drage,uvijek za zabavu,lude,...onakve kakva sam ja ....xDpartyfinothumbup

Tvoj idealan spoj bi izgledao:?
hm.....budem wam jednom ispričala....hehe

i predajem stafetuu......
lari i ankothumbup
anjithumbup
jelenithumbup
a nezz swi su je weć skoro napisali....hehe
al ak neko nije nek si je uzme.....hehe




e pa iam još jednu štafetu a neda mi se radit nowi post pa bum ih swe stawila u jedan............hehe


1.ja u tri rjeci..
-uwijek za izlazakparty
-luudaa..
-ponekad dijetinjasta

2.osobe bez kojih nemogu u zivotu..
-swi moji frendowi....hehe nisu dwije osobe al ....nemogu bez njihsmijeh
-moji peseekk i obitelj.....opet nisu dwije osobe al hehesmijeh

3.sto mi najvise znaci u prijateljstvu..
-iskrenost i povjerenje,...

4.sto prvo zamjetim kad upoznam ljude..
-stil,ponašanje....

5.kako se vidim u zivotu..
-pa to je tesko pitanje....hehe

6.tri zelje za zlatnu ribicu..
-imam samo jednu zelju za nju..
*dodi kad god budem imala zelje=)=)=)zubobelj

7.PITALICA

*oprost ili mrznja..
-pa uwijek sam spremna oprostit ako je tom nekom stwarno stalo da mu ja oprostim....hehe

*motor ili auto..
-MOTOR!!!! vjetar u kosi..

*sok ili pivo..
-sokić...hehe

*ljubav ili novac..
-ljubav!! novac mozemo zaradit.. ljubav ne..

*prijateljstvo ili ljepota..
-prijateljstvo.. jer svatko je ljep na neki nacin..
oke skoro svakosretan

*plava ili bjela boja..
-plawa i bijela nezz oboje...

*ljeto ili zima..
-ljeto.. more, sunce.. i kjut je kad mi je pesek u moru il u pijeskudead
-al zima zbog snijegića ili snijegiča nezz kak se piše.....lol.....hehe i kad widim mog peseka u snijegu to je tak kjutdead

*tamna ili svjetla odjeca..
-zavisi.. kako kada.. wečinom tamnooowinksmijeh

*subota ili srijeda..-subotaaa.. jer idem van i nejdem u skolu..


i ja se nadam da je bilo dosta..
predajem stafetu.. dorithumbup
mojoj seki ak ju hoće
anjikiss
mirti
dini
jeleni
joj ma uzmite si je swi...hehe



Ah sad moram malo pisati.....hehe
pa nezz točno koji je to bio dan al bili smo u kinu tuškanac isso dajte se pokopajte al oke bilo je fora.....hehe gledali smo 2 filmeka nisu mi se baš swiđali al oke a neželim wiše o tom na blogu da nebi bilo neš opet
ajme nezz kaj da pišem isso tolko me nije bilo a nezz kaj da pišemnut
hehe
e da da se još jednom zahwalim fetusu FALA!!
fkt mi je swe super tri cure su se malo naljutile na mene al ja mislim da smo si sad oke jer ja fkt mislim da su one super a one se nežele družit samnom zato kaj se ja družim s jednom curomzujo

pa ja mislim da wam je owo dosta pošto se nije niš posebno desilo u mom žiwoteku pa nezz kaj da napišem

ja bi da me punooo komate do 150-200 i jawite mi u komićima dal ste uzeli štafeticu!!............hehe
pozzam helenukiss,iwukiss,tinukiss,baturkukiss,anjukiss,jelenukiss,dorukiss,moju seku,brajkicukiss,fetusa,anko i larukiss,doris,dinukiss,ksenijukiss,ljerkukiss,martukiss,bobanacerek lol ja nisam u njega sam da znatekiss,mužukiss,plawog,ljubukiss,lukukiss,brunukiss,marekiss
isso kog još ak sam nekog zaborawila nemojte se ljutit bum was dodala ak hoću hehe isso kolko sam kizZewa poslala hehe

POZZ
KOMAJTE


♥ 01.05.2008. u 17:54

| .Komentari [238] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.