*Da/Ne
By: velvet design.|
picture: ×| on:[Deviantart.com]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pa blog ko blog o mom ludom životu,ludim frendovima i frendicama,profesorima,školi,ljubavi...SAMO ME KOMAJTE :D




Image Hosted by ImageShack.us



boys break hearts

hit counter

Image and video hosting by TinyPic


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LiNkIcHi
moja seka
ksenija
fetus
gloria
lara i anko
mirta
anja super cura iz mog razz
brajkica
bruna,mare i martina 5c imaju zajednički blogek fora je
helena 6a nezz ju
neka lara dobar blogek
mihaela super cura fora bologek
swiki oke lik iz 5.c newoli on mene baš malo ga mućim xD
dora 6a super cura super blog
moja ljubaw-bobo 5c
luka 5c dobar lik
neka jelena super blog
dina 6a super cura super blog
dinin drugi blog jako kjut
ak wam se da posijetite nezz ko je to al blog kul LOL i da ak ga komate swe wam wraća
dora i doris 6a super cure koje imaju još bolji blog
doris 6a super cura dobar blog
ljubo 5c super lik
mihaelin blog s dizZekim posijetite
neka ana hehe


Ime:
Nera

Razred:
5.a

Godine:
11

Slušam:
skoro sve pop,rock,punk...zubo
od cajki volim sam jednu ASPIRINzujo i da od nedawno još jednu seka aleksić kraljicaaa


VOLIM:
*MSNnaughtyyes
*zgodne dečkecerekdead
*sve moje frendice i frendovemah
*zabavu
*plesati
*muziku
*mog pesekacerek
*starkeyeswinknaughty
*shoppingcerek
*ljetne praznike(jer su najduži)
*svoju seku i starcesretan
*internetcerekyes
*ići van
*život
*životinje
woljam ja još puno stvari sam mi se neda nabrajat



NEVOLIM:
*tračanje(sam nekad kad ja tračam)zubo
*vrijeđanjenono
*profesore
*školuno
*glupače
*umišljenebang
*biti u kaznizijevno
*kreteneyes
*mučitelje životinja








Ja sam:
*šmiješnayes
*bahatanaughty
*LuDaChAroflzubo
*znatiželjna
*glupa(ponekad)pjevazujo
*malo čudnanut
*tračerica
*skoro uvijek se smijemsmijeh
*uvijek za ić van naughty
*puno pričam
*neurednayes
*lijena
ma još puno stvari





Photobucket

NNaughty
EExciting
RRefined
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








o meni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
owo sam vam ja al kad si nafrčkam kosu imače mi je rawna


Image and video hosting by TinyPic
cerekovo vam je moj maji najdraži pascerek





Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics





Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

boys break hearts


I


love

.

love

love

Love

love

Text miscellaneous 2 Glitters # 208375

Text miscellaneous 2 Glitters # 208415

White Glowing WELCOME TO MY WORLD Glitters # 177937








ja,ja i samo ja
ime: Nera
boja kose: svijetlo smeđa
boja očiju: zelena
godine: 11
rođendan: 15.08

omiljeno
hrana: palačinke,piza...party
pjesma: ima ih previše za nabrajanjefino
boja: ljubičasta,crna,smeđazubo
internet stranica: ima ih puno
film: nemam neki omiljeni HORTON JE ZAKON xD xDrofldead
knjiga: pa skoro sve od r.l.stineyes
tvojnajveći strah:kaj ja znam zmija,pauk ovak nešblabla
trenutačna lokacija:na stolici belj
najsramotniji trenutak: bilo ih je punooonamcor
najbolji frendovi:helena,(mislav),BOBAN,marko,perović,dino,ljerka,iva,marta,bruna,barbie,tina,obadvije baturke,...ima ih još puno

to ili ono drugo
dan ili noć: oboje
hamburger ili hot dog:hamburgernjami
ljubav ili novac: pa oboje al rađe ljubav
izgled ili osobnost: osobnost
ljeto ili zima: oboje
kava ili čaj: kava
vruće ili hladno: u sredini nut
sunčano ili kišovito:sunčano


jesi li ikad
bila zaljubljena: dacerek
plesala na kiši:ne još al budem
varala na testu: DA
pušila:da
pila:da al se nikad nisam napila
bila budna cjelu noć:da
izostala iz škole:da
prevarila nekog: ne
pjevala pod tušem: da skoro uvijek
smijala se bez razloga: DA
sjedila na krovu: da ak se krov garaže računa
napisala pjesmu:da


oni
tvoja prva ljubav: jedan iz vrtićasretan
koj ti je dečko slomio srce:još nijedan
tvoja ljubav(pojedinosti): sad ću ja to pisat..xD
boja kose:pomogučnosti crna,plawa
boja očiju:ma svejedno
hot ili cute: kjuuuut! xD
osobnost: drag,simpatičan,lud,balav,...pa ko ja xD
stil:ma nije to tolko važno
kakve dečke voliš:zgodne,slatke...


još malo...
ja sam:swakakva hehe pročitajte u boxu
željela bih:imati dečka koji bi me obožavao
život je: pustolovina
stvarno želim:nezz dečka?!
volim: swe pa čak i neke koji me baš i nevole
ova štafeta je: dugačka

tko te zadnji put
naživciro: jedna frendica
povrijedio:nezz
rasplakao: jedan dečko
reko da te voli:jedan dečko
rekao da si prava frendica: hmm...helena
reako da te mrzi: moja seka
nazvao:teta
zagrlio:mama
poljubio:helena
rekao ti nešto lijepo: nezz
kome predaješ štafetu: heleni ,anji,i svima koji ju uzmu


ajde ljudofi pozzam helenu,(MISLAVA),BOBANA,anju,martu,ivu,obadvije baturke,tinu,marka,dinu,perovića,mužu,..................
woljam vas cerek
i komajte mefino


♥ 13.04.2008. u 17:07

| .Komentari [15] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.