sve je to rock'n'roll-mislim jetra

nedjelja, 18.12.2005.

Helooou

Evo mene malo da se javin,cijenjeni puče ,evo stize jos jedna zanimljivot sa mog bloga,rijec je o čestitki djeda mrazu koju salje djecak Perica pa pročitajte: (svaki komentar je dobro dosa) Ali,prije toga, posto su trenutno razlicite rasprave oko loših strana naše tkzv. ekipe ja ću van predložit jednu fenomenalnu rečenicu,koja je simbol prijateljske ljubavi, koju je reka naš vuky sinoć na tribinama jednin ljudima sa strane,a ja san je čuja:" Osta bi sa vama do 4 ure(prvog busa) ,ali pošto će te svi otić doma za po ure,onda iden na zadnji bus". Rečenica je stvarno prva liga,i poručija bi svima:ko nije spreman nešto učinit za prijatelje,na bilo koji način nema tu nikakve sriće od ekipe,a jedan od primjera je neprospavana noć.

A sad idemo na cestitku:

Dragi Djeda Mraze,

Mora da si iznenadjen sto ti pisem danas, poslije praznika, ali htio bih da ti
razjasnim neke stvari koje su se dogodile tokom minule godine i to bas od
onog dana kada sam ti poslao pismo sa mojim bozicnim zeljama. Pisao sam Ti
da zelim bicikl, rolsule, Matchbox pistu s auticima i loptu. Rasturao sam se
od ucenja cijele godine, nijednom nisam zakasnio a cak sam dolazio i ranije u
skolu da bih pomagao prijatel
jima oko zadataka.

Bio sam najbolji ucenik u razredu a osvojio sam i prvo mjesto na državnom
natjecanju mladih matematičara. U cijelom naselju ama bas niko se pristojnije
nije ponašao od mene, ni moj stariji brat Mato, ni mama ni tata, komšije i
da ne pominjem. Isao sam u crkvu svake nedjelje u deset sati, popa samo
sto nije udarila kap kada bi me ugledao ali sam i to preživio. Cak sam i
bakama i djedovima pomagao da predju preko ulice i dobio znacku "Najbolji mali
policajac". Posto iz navedenog i najveca budala moze da zakljuci da sam
tokom cjele prosle godine bio djecak za primer, sada bih zeljeo da tebi, dragi
Djeda Mraze postavim nekoliko pitanja:

Kako si uopće imao muda da mi posle svega ispod jelke ostavis usrani YoYo,
jebale te carape sa znakom Matrix-a, i one lego kocke. imas li ti uopće
mozga u toj debeloj glavi? Zar mislis da sam se ja cjele jebene godine mucio
i trudio za nista, jebali te pokloni.

Mene si zajebao kao da sam ti najgori neprijatelj, picka ti lijepa materina a
onom pederu Ivici od prekoputa, ostavio si najnoviji bicikl iako ih vec ima
tri…Nemoj slučajno da se
zajebeš pa da se naredne godine probas usuljat kroz dimnjak u moju kucu.
Sjebacu te kao mladog majmuna, kretenu jedan bradati. A od onog tvog jelena
cu kobasice napravit, pa ces morati pjeske do jebenog Sjevernog Pola, isto
kao sto sad i ja pjesacim jer mi nisi donio bicikl.

Goni se u kurac Djeda Mraze, i samo da znas da ja sve pamtim a sljedece
godine cu ti se slatko najebati majke, pederu jedan debeli i bradati.

S ljubavlju,
Tvoj Perica

- 15:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Blogerija

Linkovi

Zbrojevna brajalica

  • Evo jedna zbrajalica za vas koja van mozda nece bit jasna.Zzbrajajte po redu zbrojeve u sebi kako idu i usporedite svoj rezultat.
    Na 1000 dodajte 40
    na to dodate 1000
    pa onda 30
    onda opet 1000 pa 20
    plus 1000 i na to 10

    ispada van 5000?
    točan rezultat je 4100!!
    ako nevjerujete, provjerite na calculator!

  • 10. WINDOWS ZAPOVIJEDI
    1. Ne pokreni WIN uzalud.
    2. Ne koristi dvije aplikacije istovremeno.
    3. Ne installiraj dodatnih programa.
    4. Ne igraj se vuka oko pupka.
    5. Ne pokreci DOS prompt ako si pijan.
    6. Ne osjecaj se ugodno.
    7. Ne dizi svoga nego sustav.
    8. Ne uzivaj.
    9. Ne osjecaj se sigurnim.
    10. Ne seri i zbrisi WIN!
    -- Nikad ne reci NE!

    Haiku poezija

    HAIKU SPONZORUŠE
    Nemam škole.
    Imam sise.
    Udat ću se,
    jebe mi se.

    IMOTSKI HAIKU
    Zima je.
    Pivac stoji na
    jednoj nogi.
    Vitar gonja
    lepušinu po guvnu.
    Jes ladno, krvi ti Isusove.