eXTReMe Tracker

Zlostavljanje u skolama

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
bullying -namjerno, ponavljano i/ili dugotrajno izlaganje negativnim činovima koje vrši osoba ili grupa višeg statusa ili snage od žrtve

Blog je posvecen je maltretiranju u skolama. Temeljna ideja je okupljanje veceg broja suradnika koji bi ga uređivali. Čemu sve to? Ja dobro znam da ne mogu promijeniti svijet, ali zato želim barem pokušati učiniti što mogu.
A što bi se za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći ovdje?
1. Za roditelje- Informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, razmjenjivanje savjeta/iskustava i slično.
2. Za sve koji prozivljavaju ili su prozivjeli pakao bullyinga - Sa svojom pričom, iskustvima i slično slobodno mi se možete javiti putem maila. I komentari bi mogli bi biti korišteni u nekom postu(ako to ne želite, naznačite).
3. Za nasilnike (ili one koji podupiru ovakvo nešto misleći da se radi samo o šali) - zapitajte se što činite!
4. Za ostale - ovo je prilika da naučite nešto o ovoj čestoj pojavi u našem društvu.

findingmyself0@gmail.com








Od 15.1.2007.

Ostalo
Blogovi
Irida
Kao da je važno...
Ljubomora
missing
srechitza
sumire

Arhiva linkova
Izdvojeno:
Početak
Zlostavljači
Poznate licnosti - zrtve bullyinga
Zlostavljanje ignoriranjem
Elita
Škola i odgoj
Par savjeta za žrtve bullyinga
Bullyicid - samoubojstvo zbog bullyinga
Cyberbullying - zlostavljanje putem interneta

Istinite priče
Moja priča
Moja prijateljica
Priča o Luni
Novosti o Luni
Najbolja (ne)prijateljica
Zlobni genije
Popularni
Dječak u Splitu pretučen od vršnjaka
Nasilje u osnovnoj školi
Ona koja...
Najveće školske tragedije

S drugih blogova:
Odnos profesora prema uceniku
Kako se oduprijeti zlostavljanju(dva dijela)?
Tolerancija nasilja
Prica zlostavljane 11-ogodišnjakinje
Linč u Tesli


Stranice:

Jared
Kristina Calco
www.bullying.org
stop bullying

U svojim komentarima slobodno možete vrijeđati mene, ali svaki komentar u kojem budete vrijeđali treću osobu biti će obrisan!
Na komentare ikakvog uvredljivog sadržaja uopće ne odgovaram (ignoriram ih), što ne znači da se ne mogu kasnije naći u nekom postu kao primjer.

Ako zelite staviti ovaj banner na svoj blog, samo kopirajte kod ispod. Hvala bigeru na izradi!

Zlostavljanje u školama

Ekipa...
Uredništvo:
finding myself (#)
always outnumbered (#)

Suradnici:
unique (#)
prejuiced girl

U listi suradnika može se naći i link do vašeg bloga (ili, ako nemate blog, vaš nadimak). Ako želite pomoći u pisanju ovog bloga, možete to učiniti tako da vaše postove šaljete putem maila na moju adresu ,sudjelujete u prijevodu tekstova, pronalaženju materijala za postove i slično...
Ako vam treba išta drugo, kontaktirati me mozete preko mog pravog bloga.

msn:
findingmyself1@hotmail.com

Pružiti podršku možete i glasanjem!
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

17.04.2007., utorak

We come 1

„Kako je nebo večeras prepuno zvijezda..“- rekla sam ležeći na travi u zagrljaju najslađe osobe na svijetu. Poželjela sam da taj trenutak postane vječnost. Bila sam obična cura iz susjedstva u kojemu je svaki dio ulice imao uši. Svi su sve znali. To je bila mala sredina. Svi su se poznavali, svi su znali kada netko ide nekuda. Bila sam jedna od onih koji su vjerovali u pravu ljubav. Jedna od onih koji su znali da netko diše za njih. „The one“. Tako je bilo u mome susjedstvu, ali u gradu... e, to je bila druga priča. Bila sam sportašica. Bavila sam se odbojkom. Oblačila sam se sportski, široke majce. Ležerni stil ukratko. Nikada nisam voljela nositi minice, tzv vruće hlačice, haljinice, štiklice i sl. Kada sam išla van u grad sa frendicama, većinom sam išla u trenirci. Tako sam se najugodnije osjećala, a i mogla sam plesati kako sam htjela. Jedan odlazak u disco me jako povrijedio. To mi je baš ostalo u dubokom sjećanju. Bila je subota i negdje oko 9 sati smo se uputii u disco. To je bilo davno. Još je to bio onaj school disco. Bila sam mlada i nisam smjela ići u stariji koji je počinjao poslije 12. Bila sam sa par frendica koje su bile dosta dotjerane. Bile su lijepe. Ja sam se lijepo osjećala u svojoj koži sve dok... Primjetila sam da nekolicina „dotjeranih trebica“ gleda u mene, mjerka me i komentiraju kako sam se to obukla. Viđala sam ih i prije u discu ali nisam obraćala puno pažnje na njih. Malo poslije, došla mi je pratnja (spomenuta na početku priče). On je bio mali ali vatren. Bavio se hrvanjem i mamio je uzdahe curama koje su ga primjetile. Bio je jako lijepe građe tijela i imao je velike krupne bademaste oči. Bio je prekrasan. Došao je do mene i poljubio me. One su samo gledale i nešto komentirale. Nisam ih čula od preglasne glazbe. Tako smo ja i o plesali, a oni su samo kriomice gledali i krenule i one na plesni podij. Plesale su kao neke jeftine go go plesačice. Oprostite, ali samo je taj izraz mogao opisati tu sliku koja mi se sada trenutno nalazi u glavi i koje se donekle sjećam. Došla sam do, nazvat ćemo ga Denis. Došla sam do Denisa i rekla mu: „hajdemo odavde. Ne mogu više biti ovdje.“

„Zašto? Što je bilo?“- odgovorio mi je.

„Molim te, samo me vodi odavde.“- rekla sam.

„U redu, idemo.“- rekao je.

Uzela sam jaknu i izašli smo van. Šutili smo nekih 5 minuta dok smo hodali prema parku.

„Dobro, jel ti meni misliš reći šta je bilo?“- rekao mi je.

Šutila sam dok nisam skupila hrabrosti i rekla: „Denise, jel ti misliš da sam ja ružna?“

Stao je i primio me za vrat, pogledao ravno u oči i rekao: „ovo sam čuo zadnji put. Da mi to više nikad, ali više nikada nisi rekla! Jesi ti normalna. Ti si najlijepša djevojka koju sam ikada poznavao. Ti si jedina koja me uspjeva nasmijati. Duhovita si, obožavam kad sam s tobom. Ti zbilja misliš da nisi lijepa?“

Nisam znala što bih rekla jer nisam ni bila sigurna što mislim: „pa...jesi vidio one djevojke koje su bile pokraj nas u minicama? Dotjerane, našminkane?“

„Jesam, i? Šta s njima?“- rekao je ravnodušno.

„Pa... nisi vidio kako su prekrasne?“- rekla sam.

„ Jesu tebe malo reflektori zaslijepili ili šta?.. Ti nisi normalna. To je šminka! Tko zna šta se nalazi ispod te šminke! Pa ja njih ne bi ni štapovima dirao. Jesi ti normalna? Kako si uopće mogla pomisliti da su lijepše od tebe? Gle, ja sam s tobom, a s kime su one došle?.. Same.. Eto, vidiš. Znači da nisam jedini koji misli da su samo umišljene glupače.“

I nakon tog dugog monologa, nisam znala što bi rekla. Samo sam odgovorila: „A zar nisi vidio kako me gledaju?“..

„a ti nisi skužila da su ljubomorne?... žao im je jer nikada neće biti poput tebe. Nikada neće biti tako posebne. Nikada...“- rekao je.

„Hvala ti. Volim te. Stvarno neznam što bih bez tebe.“- rekla sam.

„Ma joj, drago mi je da mogu pomoći. I nemoj više razmišljati o tome. Znaš da si bolja od njih i upamti: lijepša i pametnija!“- rekao je.

Okrenula sam se prema njemu i poljubila ga. Obožavala sam ga i još ga obožavam. Sutradan smo prolazili pokraj toga parka i zamislite koga smo vidjeli? Da, baš one tri iz disca, ali ovaj put bez šminke. Denis i ja smo prolazili i on je čuo kako komentiraju moje oblačenje. Kako mogu izlaziti u trenirci van i tako. On je samo ispustio moju ruku iz svoje i otišao do njih. Ja sam stajala nekih par metara od njih i sve sam čula što pričaju.

„Znate vas tri šta? Ako nemate pametnijeg posla nego tračati okolo, nađite si zanimaciju. Kupite si psa! Mene i moju curu ostavite na miru! A to što ste ljubomorni na moju curu jer ni jedna od vas nije lijepša od nje, to nije moj problem.“

Taman kada je krenuo prema meni, okrenuo se prema njima i rekao: „ Ah da, zaboravio sam.. ne treba vam šminka! Ružne ste i sa i bez nje.“

One su se samo pogledale i pognule glavu,a ja sam ga ponosno uhvatila za ruku i otišla.

„najbolji si dečko na svijetu. Znaš?“- rekla sam.

„ma znam :) „ ...

Ova pričica je napisana kao da se meni to dogodilo. Dio je istinit ali drgi dio nije. Opet produkt moje mašte. Mašta mi je baš za 10 :) ..Napravljena za sve djevojke koje misle da je u šminki spas. Djevojke moje drage, nije. Ja sam dopustila da mi snize samopouzdanje par puta. Ja se nadam da ćete i vi biti jače od toga. Zapamtite samo: znate tko ste i koliko vrijedite. Nemojte se uzdizati koliko ne treba ali nemojte ni padati ako to niste zaslužile. Podignite glavu i uživajte u onome što imate. Cijenite same sebe i ne dopuštajte glupim ljudima da pokušaju navesti vas da posumljate u sebe i svoju vrijednost. Ne dopustite...

Naklon :)


Vaša Unique.
- 08:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #