eXTReMe Tracker

Zlostavljanje u skolama

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
bullying -namjerno, ponavljano i/ili dugotrajno izlaganje negativnim činovima koje vrši osoba ili grupa višeg statusa ili snage od žrtve

Blog je posvecen je maltretiranju u skolama. Temeljna ideja je okupljanje veceg broja suradnika koji bi ga uređivali. Čemu sve to? Ja dobro znam da ne mogu promijeniti svijet, ali zato želim barem pokušati učiniti što mogu.
A što bi se za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći ovdje?
1. Za roditelje- Informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, razmjenjivanje savjeta/iskustava i slično.
2. Za sve koji prozivljavaju ili su prozivjeli pakao bullyinga - Sa svojom pričom, iskustvima i slično slobodno mi se možete javiti putem maila. I komentari bi mogli bi biti korišteni u nekom postu(ako to ne želite, naznačite).
3. Za nasilnike (ili one koji podupiru ovakvo nešto misleći da se radi samo o šali) - zapitajte se što činite!
4. Za ostale - ovo je prilika da naučite nešto o ovoj čestoj pojavi u našem društvu.

findingmyself0@gmail.com








Od 15.1.2007.

Ostalo
Blogovi
Irida
Kao da je važno...
Ljubomora
missing
srechitza
sumire

Arhiva linkova
Izdvojeno:
Početak
Zlostavljači
Poznate licnosti - zrtve bullyinga
Zlostavljanje ignoriranjem
Elita
Škola i odgoj
Par savjeta za žrtve bullyinga
Bullyicid - samoubojstvo zbog bullyinga
Cyberbullying - zlostavljanje putem interneta

Istinite priče
Moja priča
Moja prijateljica
Priča o Luni
Novosti o Luni
Najbolja (ne)prijateljica
Zlobni genije
Popularni
Dječak u Splitu pretučen od vršnjaka
Nasilje u osnovnoj školi
Ona koja...
Najveće školske tragedije

S drugih blogova:
Odnos profesora prema uceniku
Kako se oduprijeti zlostavljanju(dva dijela)?
Tolerancija nasilja
Prica zlostavljane 11-ogodišnjakinje
Linč u Tesli


Stranice:

Jared
Kristina Calco
www.bullying.org
stop bullying

U svojim komentarima slobodno možete vrijeđati mene, ali svaki komentar u kojem budete vrijeđali treću osobu biti će obrisan!
Na komentare ikakvog uvredljivog sadržaja uopće ne odgovaram (ignoriram ih), što ne znači da se ne mogu kasnije naći u nekom postu kao primjer.

Ako zelite staviti ovaj banner na svoj blog, samo kopirajte kod ispod. Hvala bigeru na izradi!

Zlostavljanje u školama

Ekipa...
Uredništvo:
finding myself (#)
always outnumbered (#)

Suradnici:
unique (#)
prejuiced girl

U listi suradnika može se naći i link do vašeg bloga (ili, ako nemate blog, vaš nadimak). Ako želite pomoći u pisanju ovog bloga, možete to učiniti tako da vaše postove šaljete putem maila na moju adresu ,sudjelujete u prijevodu tekstova, pronalaženju materijala za postove i slično...
Ako vam treba išta drugo, kontaktirati me mozete preko mog pravog bloga.

msn:
findingmyself1@hotmail.com

Pružiti podršku možete i glasanjem!
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

16.02.2007., petak

Poznate ličnosti - žrtve bullyinga

Amy Studt #
Engleska pjevačica iz Bournemoutha, rođena u Londonu 22. 4. 1986, koja je u Engleskoj je često uspoređivana s Avril Lavigne bila je zlostavljana u školi još prije nego što je postala poznata. Za magazin Bliss je izjavila: Kad sam imala otprilike 13, bila sam konstantno zlostavljana u mom internatu u Bournemouthu. Cure bi mi dovikivale grozne uvrede u mom domu – sve do točke kad bi se sklupčala u kutu jecajući. Nazivale su me "tužnim usamljenikom" ili "anoreksičnim štrumfom". Nisam imala poremećaj u prehrani, ali sam prirodno mršava i one su znale da sam iskompleksirana time. Zlostavljanje me je dovelo do depresije. Depresija je dovela do kroničnog sindroma umora i Amy se nije mogla skoncentrirati na školu. Učenici i svi ostali uključujući i profesore su mislili da je lijena. Stres je izazvao glavobolje zbog oticanja mozga i bilo je potrebno nekoliko mjeseci da dobiju dijagnozu. Sa dvanaest godina, obolila je od osteomijelitisa(teska bolest kostiju), pa je ostala vezana za krevet.
Zlostavljanje u ranom pubertetu ju je navelo na samoozljeđivanje.
˝Zbog stresa sam znala biti danima u krevetu no zlostavljanje nije prestajalo.
Sjećam se dana kad je zlostavljanje postalo neizdrživo. Otišla sam u zahod, uzela škare i porezala se. Htjela sam zamijeniti jednu vrstu boli drugom, mislila sam da će fizička bol biti podnošljivija od psihičke. Kad sam se porezala barem sam mogla vidjeti zbog čega me boli. Od tada sam se uvijek rezala kad god bi me počeli vrijeđati.
...
Sada, znam da samoozlijeđivanje beskorisno i da ne pomaže. Ako vas maltretiraju u školi, razgovarajte s nekim kome vjerujete. Nemojte se ozljeđivati jer nije vrijedno toga. Popričajte s nekim jer, ako to držite u sebi, samo postaje još gore. Vjerujte mi... Znam..."

Izvor...

Bill Clinton #
Poznati (sada bivši) američki predsjednik kao dječak borio se s problemom prekomjerne težine, pa su ga u školi zadirkivali zbog toga. No, on nije dopuštao da ga previše dirne to zadirkivanje. Više...

Chris Rock #
Poznati glumac i komičar bio je maltretiran u školi zbog boje kože. Njegovi roditelji, koji su se brinuli zbog loše reputacije susjednih škola, poslali su ga u gotovo potpuno bijelu srednju školu, koja je bila poznata po lošim rasnim odnosima. U jednom intervjuu rekao je: "Tukli su me otprilike svakog dana... Cipelarili i svašta." Više...

Eva Longoria #
Ovu atraktivnu glumicu kao tinejđericu su zadirkivali da je ružna! Zvali su je nadimkom "Pieta Fea", što na španjolski znači "tamna ružna". No, svatko ce potvrditi da joj ovakav nadimak vise definitivno ne pristaje... Više...

Harrison Ford #
Poznati glumac i priznati ekolog u srednjoj školi bio je povučen i usamljen. Zbog toga su ga uzeli na zub, čak mu je dodijeljena i titula "dječaka koji će najmanje vjerojatno uspjeti u životu." (hm-hm). Znači, nisu mu predviđali neku blistavu karijeru... Ford je u tišini podnosio zadirkivanje i vrijeđanje ostalih sve dok jednog dana nije pukao i istukao vođu tih nasilnika. Više...

Janis Joplin #
Janis Lyn Joplin rodila se 19. siječnja 1943. godine u bolnici St. Mary Hospital u gradu Port Arthur u američkoj državi Texas. Njezini roditelji bili su Seth Ward Joplin i Dorothy Bonita East, koji su nakon Janis imali još dvoje djece, Janisinog brata Michaela i sestru Lauru. No za razliku od svog brata i sestre, Janis je bila povučena djevojčica i nije se voljela igrati s djecom iz susjedstva.. Imala je sretno djetinjstvo, no tinejdžersko razdoblje joj i nije bilo tako bajno. Nije bila jedna od 'glavnih ljepotica' u srednjoj školi, pa je zbog toga bila odbačena od društva. A kako je Port Arthur tada bilo mjesto sa samo jednom srednjom školom, onaj tko je bio odbačen od srednjoškolskih kolega, bio je odbačen od cijeloga grada. Utjehu je stoga našla u glazbi i već sa 17 godina je započela svoju glazbenu karijeru... Više...

Kate Winslet #
Kate Elizabeth Winslet, sada jedna od najslavnijih i najuspješnijih engleskih glumica rođena je 5.8.1975. u Berkshireu. U jednom intervjuu, i sama govori o bullyingu kojeg je u školi bila žrtva.
"Postala sam sramežljiva jer sam patila od prekomjere tezine i, sa 16 godina, zvali su me "Blubber" (u engleskom, uvredljivi naziv za nekog ogromne, pretjerane tezine - inace naziv za kitovu mast). Bilo je to patetično i djetinjasto, ali djevojke su tako zlobne. To je trajalo oko dvije godine. Na kraju, razgovarala sam sa svojom majkom, a ona se obratila nadređenima. Riješili su situaciju bez otkrivanja mog identinteta. Mislim da je to jako važno u današnjim slučajevima bullyinga."
Izvor...

Shirley Manson #
Shirley je škotska glazbenica, glavni vokal banda Garbage
Shirley is a Scottish musician, the lead vocalist of the band Garbage. Njen otac je genetičar a majka bivša pjevačica. U školi, redovito je bila maltretirana, što ju je dovelo do duboke depresije, te se i ozljeđivala. Djeca su je zadirkivala zbog njenog izgleda (npr. njene crvene kose). Ponekad, iz škole bi se vraćala krvava i puna modrica zbog fizičkog maltretiranja vršnjaka. Više...

Steven Spielberg #
Kao tinejđera, ovog planetarno poznatog redatelja su djeca "uhvatila na zub" jer je bio židov. Sumnja se i da im je smetalo to što je pokazivao simptome Aspergerovog sindroma (slicno autizmu). Jedan od simptoma ovog poremecaja je nedostatak socijalnih vjestina.
I sam redatelj je vrijeme koje je provodio tamo nazvao "paklom na Zemlji"... Više...

Tessa Sanderson #
Olimpijska pobjednica u bacanju koplja progovorila je o bullyingu na bazi rasne podjele u svom školskom životu: "Postojao je jedan dječak kojeg smo zvali školskim pijetlom, koji je šefovao svima, maltretirao ostale. Rasno nasilje je bilo tipa nečeg ovakvog: "Hej, crnčugo (nigger - inače, pogotovo u americi jako uvredljiv izraz)! Tebi govorim, crnko(blacky)."
Dečki su me zvali nazivima poput "coon"(doslovno rakun, u engleskom vrlo uvredljiv izraz za crnca) ili "golliwog" (groteskna uvredljiva krpena lutka crnog lica i odjeće svijetlih boja, sada se rijetko proizvode, i sam pojam je uvredljiv crncima). Tih dana, golliwogs su bile na staklenkama marmelade, a mi, crna djeca, mrzili smo ih."
Izvor

Tyra Banks #
Poznata crnkinja, supermodel, unatoč svom dobrom izgledu modela i uspjehu u svojim nastojanjima, bila je zlostavljana u školi kao tinejđer! Tyru su "uhvatili na zub" jer je bila visoka i mršava. U jednom intervjuu, Tyra je rekla: "Ljudi su me zvali "žarulja", "maslina", "petoglava", jer je moje čelo bilo tako veliko. U "Immaculate Heart High School" u Los Angelesu, Tyru su zadirkivali da je poput štapa. Više...

Winona Ryder #
Ova poznata glumica je bila žrtva bullyinga još u ranom djetinjstvu. S 10 godina, njena obitelj se preselila u Kaliforniju. Tijekom prvog tjedna škole, zlostavljala ju je grupa djece koja ju je zamjenila za "feminiziranog, mršavog dječaka". Do ostatka godine, Winona se školovala kod kuće upravo zbog toga. Više...


Čemu ovaj post? Što mislite, koju poruku vam odašilju ovi primjeri? I zvijezde su ipak samo ljudi, sa svojim slabostima, i mnogo njih je imalo problema u djetinjstvu. Žrtve bullyinga ne moramo biti samo mi, obični ljudi. To može biti bilo tko, dovoljna je nekakva razlika. Ali, realno pogledajmo gdje su završili ovi ljudi, od kojih su neki u djetinjstvu zaista proživljavali pakao... Hollywoodski glumci, redatelji, poznati sportaši, pjevači i glazbenici, pa čak i jedan predsjednik... O njihovom sadašnjem životu moglo bi se puno toga reći. Ali, jesu li oni uspješni, gledano iz kuta današnjeg društva? Jesu li ostvarili karijeru, bez obzira na prošlost? Svi moramo priznati da je to tako, što god mi mislili o bogatstvu i slavi... A zapitajte se malo što je s ovim zlostavljačima? Gdje su sad ta djeca koja su ih maltretirala? Što rade? Koliko zarađuju? Jesu li uopće još živi?
Bullying je nešto što se može proživjeti. Ovo su bili pravi primjeri toga. Samoubojstvo nikad nije rješenje, koliko god teška se situacija činila... Vi sami stvarate svoj uspjeh, baš kao što su i ovi ljudi učinili. Izborili su svoj put, oduprli su se prošlosti!

U realizaciji posta surađivali su:

the who
finding myself
the crystal ship

- 12:04 - Komentari (11) - Isprintaj - #