< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Evo nekaj o meni:

-zovem se Paola
-slušam punk,r 'n'r,metal,psihodeliju...
-živim u Zg-u
-moj msn je:krpica_999@hotmail.com
Free MySpace Icons

Free MySpace Icons

Free MySpace Icons

Images for your blog codes

Images for your blog


Bunny Images

Bunny Images


Bunny Images

Bunny Images


Images for your blog codes

Images for your blog


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


image hosting file hosted images

image hosting file


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


Image hosting codes

Image hosting



Myspace layouts





Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Images for your blog

Images for your blog


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


myspace layout

myspace layout


Myspace

Myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


blog layouts

blog layouts


Image hosting

Image hosting




subota, 24.03.2007.

Hi,ljudi

Moj svaki post započinje sa hi,ljudi.Baš glupo.Ali kaj ćeš?
Bila sam jučer na eko kvizu.headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Kog vraga sam se prijavila na to?Bilo je tako dosadno!Ne znam kako sam preživjela.Al u svakom slučaju smo izgubili.i ja ipak nisam bila najgora!!!Bilo je malo nepravedno.Stavili su nas u učionicu da pišemo tast pod nadzorom nekog zgodnog mladog profesora.Nije fer!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh.Ipak mi nije žao kaj smo ispali luzeri.Ja sam prije nego kaj smo uopće tam krenuli kupila vodu.Opće nisam gledala koju sam uzela,al sam uzela mineralnu.I sad ja nju stavim u torbu,i dođemi mi tamo i nakon 2 h ja ožednim i idem popit vode.I sad ja otvorim vodu,i sve šišne van na pod i na moje hlače.Fala Bogu da nitko nije primjetio.Gotovo svi su bili u blagovaonici.Ja i Marina smo se izgubile od tamo i vratile smo se tek kad su mi se hlače osušile.winkwinkwink
Baš je ružno vani.I niš mi se ne da.

- 11:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.