Iky = Schumacher


E da...potaknuta nedavnim događajima,nisam mogla izdržati da ne napišem novi post! Danas sam bila na vožnji s Iky. Cura rastura,kažem vam!Lijeva provjera,lijevi žmigavac,desna provjera,desni žmigavac,pa u rikverc,pa vamo,pa tamo...nut Meni koja sam bila na zadnjem sjedalu se već zavrtilo u glavi,ali ne... njoj nije. Svaka častthumbup Već polako vidim nas dvije u budućnosti... Velika nagrada Maroka,Italije,Japana...smijehNerezinasmijeh,Iris u crvenom odijelu ponosno vozi za Ferrari. Nakon nekoliko krugova eto nje u boksu i mali crnac trči promijeniti jednu od guma... Čekajte malo! Ne!! To nije mali crnac... To je uljem umazana Žuži!
Čini se da je za razliku od moje Iky(vozača FORMULE 1),biti mehaničar moje jedino mjesto u automobilskom svijetu... Ah,valjda će nakon još nekoliko sati autoškole i meni sve te provjere ući u glavu i da se mom instruktoru više neće dizati kosa na glavi! U nadi je spas!!!

Danas je rođendan našem dragom Marinu... Čovjeku sa šalama 22.stoljeća,koje su nama običnim ljudima ponekad neshvatljive,ali u svakom slučaju čovjeku sa posebnim ,filozofskim umom,prekrasnim pjesmama i nadasve posebnim rukopisom(nešto poput mojega)... Ma Marin je naša legenda!!!yes

Napokon više ne pokušavam biti ono što nisam i ovu subotu idem van, Marin ima rođendanski party party
Svako malo neki gimnazijski rođendan(nije nam teško palo),ali neka,to su nam posljednji gimnazijski (ŠMRC...) rođendani!

E skoro zaboravih!!! Iris nam ima obožavatelja... Mica macak... Hahaha Moli čovjek za pomoć... Kako da pomognemo kad ne znamo tko si!!! Nedamo mi našu Iky u bilo čije ruke... Moramo prvo vidjeti jesi li poštena,dobra,inteligentna osoba,iz kakve obitelji dolaziš,koje si vjere,koji su ti planovi za budućnost,kakav ti je materijalni status,za koga navijaš...Razumiješ?! Ma,šalim se!!!!!!! Samo se trebaš svidjeti Iky i to je to!cerek Sretno dečko dragi...

To je to... Slobodno pitajte ako imate nekih problema,rado ću pomoći... Još nisam Oprah,ili prava Žuži Jelinek,pa su vam savjeti ,zasad,vjerovali ili ne,besplatni!!! HAHAHAHAHA Navalite ljudi...naughty

Boooooooooook

°°Žuži°°


30.03.2007. u 18:29 | K | 6 | P | # | ^



Stiglo je i proljeće i polako se trba probuditi iz zimskog sna i pisati postove...wink Iako bi se reklo da je sad više zimsko vrijeme uz svu tu kišu, a ono prije da je bilo proljetno vrijeme.. a šta možemo, globalno zatopljenje, efekt staklenika i uglavnom zagađenja dovedoše nas do toga. Pišem o najdosadnijoj temi- vremenu!!!bang

I tako u ponedjeljak su nas posjetili ljudi iz GONG-a i umjesto o izborima pričali smo o EU koju naš razred baš i ne podržava ( kolko sam ja skužila). Neke asocijacije su bile vatrogasci, šverc, pola Cipra.. sve divno i krasno u toj uniji. Pa smo malo pričali i o hrvatskim odnosima s EU, uglavnom ne posuđujte novce jer bi mogli ostati bez ičega ili pak završiti u samostanu, a onda ostat i bez njega..uglavno..pišem gluposti..ali lik ima fora ime Naim, neko tursko, tako nešto po mom zaključku jer mi liči na turčina ili egipčanina blabla

Danas su autori "Apela čovječanstvu" dobili pohvalu od profesorice Pliskavice koja nam je za uzvrat izrecitirala svoju malo veću nego haiku pjesmu i odala da će napisati tj. da piše roman. (Apel možete pročitati na Lukinom blogu,ako već niste).

Žuži će sutra najvjerojatnije samnom na vožnju da vidi kako to ja vozim i majstorski izvodim vježbu na poligonu! naughty Da, sad ću vjerojatno zeznut tu vježbu na ispitu, nadam se da neću. Kad smo već kod ispita Ivanica nam je napokon položila! Bravo!thumbup

Upravo sam pročitala o uređaju pomoću kojeg možeš birati što želiš sanjati, jednostavno ubaciš neku sliku, staviš omiljenu pjesmu, napišeš rečenicu što želiš sanjati npr. napisali su leteče svinje(glupo) i kad odeš na spavanje muzika svira, a stroj govori leteče svinje i ti to sanjaš. Moš mislit...dead lud
Ciaos!!

°¤IKY¤


29.03.2007. u 18:43 | K | 5 | P | # | ^


Bez naslova


Pozdrav svima!
Evo da i ja napišem nešto... Razlog što ne pišemo ovih dana nije u tome što radimo nešto od krucijalne važnosti,učimo,događaju nam se neopisivo uzbudljive stvari pa nemamo vremena i sl.,nego smo jednostavno prelijene(mislim da se Iky neće ljutit što pišem u njezino ime) da napišemo post. Ima jedna novost u mom životu... Teta mi je rodila sinčića. Svi su uzbuđeni,ja jedva čekam da vidim to malo stvorenje!smijeh
Sad napokon nisam više najmlađa u našoj porodici. Rođak me naslijedio. Iako sad kad više nisam najmlađa moram priznati da to i nije tako loše,povlašten je to položaj. Možda te malo (ili bolje rečeno puno) razmaze,ali tko bi se žalio...
To je sve od važnih novosti... U ponedjeljak sam otkrila bit rečenice -PAZI,sklisko je-. Naime,"prisilno sam sletjela" na putu do dvorane. U trenu je Žuži postala "leteća Žuži". Posljedice moga "leta" osjećam i danas nakon toliko dananut Moje iskustvo me navelo da dam savjet : -Pazite kako hodate kad pada kiša!-,učite na mojim greškama,jer nije točno da samo onaj tko visoko leti,nisko pada... Svi vrlo lako možemo izgubiti tlo pod nogama!
U školi je sve teže. Ne želim ni pomisliti kako ćemo se snaći na faksu,kad nam i srednja predstavlja neopisivu muku(barem meni)! Da promijenim neke stvari,odlučila sam pauzirati od izlaženja i ovu subotu. Da,ostajem doma! Ipak,čini mi se da neću uspjeti u svojim nastojanjima da od sebe napravim okorjelog učenjaka ili u najmanju ruku štrebera... Ljenjivac ostaje ljenjivac!
Nisam baš raspoložena za pisanje,što se može i vidjeti,ali htjela sam popuniti malo kalendarić na našem blogu. Nadajmo se da će Iky uskoro popraviti dojam...
To je sve od mene,idem vidjet što je mama finog pripremila za ručaknjami
*Pusa* mah

~Žuži~


24.03.2007. u 14:29 | K | 9 | P | # | ^


Evo meeee ;)


"rolleyes: Evo i mene!
smokin: Hm, pa koga??
rolleyes: Pa Iky...helo!
smokin: Koje Iky??
rolleyes: Pa i ja pišem ovaj blog!
smokin: Stvarno? Pa ne primjećujem baš..."
Uglavnom, priznajem nije me bilo duuugoooo i bio bi red da se pojavim, ipak nam ne može samo jadna Žužica pisat! Razlog mog nepojavljivanja- lijenost, lijenost i samo lijenost! zijev

Shvatila sam da u zadnje vrijeme imam rupe u pamćenju, a razlog nije alkohol! Dakle kao što svi već znate,a i davno je to bilo u petak je bio Urban i ja sam naravno bila na koncertu. Naravno bilo je super iako nisam popila ni kap alkohola jer sam bila na antibiotiku (i dalje sam nažalost), prespavala ja, subota, navečer rođendan... ali pa gdje sam ja to bila jučer navečer?? Zašto sam se vračala iz grada i što je to bilo da sam se morala uopće i vračat iz grada? Da, rupa u pamčenju i to jako velika. Nisam se sama sjetila Urbana, drugi su mi rekli.. nažalost bilo je još takvih situacija da se nisam mogla sjetiti ovaj tjedan! zaliven Nadam se da je to od antibiotika koji pijem prvi put u životu, možda da sam ponovo dobila amoksil kao i svaki put.. možda bi mi sječanje funkcioniralo!(A onaj dio o nealkoholiziranju sam prekršila već u subotu, ipak sam bila na rođendanu! Ali nisam pijandura- moram napomenuti zbog nekih dotičnih osoba) Možda su te moje rupe u sjećanju razlog nepisanja postova? rolleyes

Ovaj tjedan su se dešavale svakakve stvari, već ste od Žuži saznali za Enino spašavanje. Bravo Eni, svaka čast! yes (a ima ona i sreće što ju teta S. jako voli) Ja sam odgovarala uz Eni, teta S. mora pitati 2 osobe,naravno, ali prošla sam odlično. Tri pitanja, teta S. pita svako to pitanje još tri puta, ja joj odgovor svaki put ponovim i to je formula dobre ocjene. (nemam samo ja sklerozu)
Drugo raspored nam se sav poremetio zbog bolesti dragog na profesora "rauchen"... a danas smo morali na predstavu, "Balade Petrice Kerempuha"- kako bi rekao naš ravnatelj: Doveo sam Krrrležu na Lošinj. možžda nemamo Severrinu, ali immamo Krrležu!lud (sad ga još samo zamislite kako to govori, obrve u zraku svakih 5 sec..ovak nekak: naughty )
A predstava..lik na stolici s gitarom pjeva na nerazumljivom za nas primorce=zagorskom i tako negdje sat vremena. Ali sve se da to preživjeti. Bilo bi sve ok da se neki ljudi iz naše škole nisu ponjeli sramotno. Otišli su na pola predstave, onako, ometajući tog lika, pa ljudi znam da je dosadno,ali pokažite malo kulture. Tako se samo sramotite namcor No dosta o njima, na kraju smo se čak malo i nasmijala zahvaljujući našem Mrvcu i "stricu vujcu" !

Ah da, na redu je autoškola..puknucu...uf, već dva prokleta mjeseca vozim, a imam samo 12 sati, a od toga zadnjih 5 sati stalno poligon!!burninmad Iskreno zadnji sat na poligonu mi se i nije baš dalo vozit, pa sam malo zabušavala s kvačilom.. no da se pohvalim malo, svaki put dobim pohvalu za prvu, kako kažu najtežu radnju! smijeh
Samo imam malo problema sa žmigavcima, živciraju me, provjera pa pali žmig, pa ga odmah ugasi pa nova provjera...nut HOĆU NA CESTU!!!

i to bi bilo to od mene za danas, kratak opis ovotjednih događanja!
Kissić kiss
~* napokon Iky thumbup *~



15.03.2007. u 17:52 | K | 4 | P | # | ^


Nakon rumbache dolazi štrebacha...


Hello!
Pita Martyn mene danas zašto pišemo uopće takve srcedrapajuće postove poput onog mog i od njegovog brata jučer,eh... Martyne moj,takav je bio dan bang,u k... Ali danas je bolje,-sve ću preživit- iliti Ništa mi neće ovi dan pokvarit.....smijeh
Nije to jedino što Martyn pita... Naime pita se on što je nama,kako bi naša *Jele* rekla groupie djevojkama, tako lijepo na Luki(gitaristu od Urbana) rolleyes
Čovjek je jednostavno sexy,nema se tu šta puno za reći!cerek Ali don't worry Martyne ti si ipak ----Martyn tha zavodnique----,i uskoro će svih proći ta trenutna zaluđenost gitaristom i sve obožavateljice će se opet vratiti na tvoj blog...rofl

Vjerujem da su za rumbachu svi već čuli,ako ne imate video na blogu od Stavora, ali možda se pitate koji je Štrebacha vrag... e pa Kiki će znati... Ovaj vikend nije kao oni prošli,kojih se s nostalgijom sjećamo... RUMBAČA... Samo mi i party i ništa nam nije falilo... Ne,ne... nono maturanticama je došlo iz guzice u glavu,tako da smo ovaj vikend samo mi i ... knjige ... headbangheadbangheadbang
A ja pitam Kiki -zašto-????

Kad smo već kod pitanja,jel netko vidio Iky?!? Onu curu koja,navodno, također piše ovaj blog?!!!! Ili je to samo moje drugo ja... hm....
Bez zezancije Iky: njamiHOĆEMO POST!!!njami
Nemam inspiracije...,umorna sam...zijev

Bok! cool

**Žuži**


14.03.2007. u 15:56 | K | 7 | P | # | ^


Prijateljstvo...


Današnji post posvećujem svim mojim prijateljima(onima koji ne zabijaju sjekire u leđa),ali i svim onima koji uistinu shvaćaju značenje te riječi i trude se u svakom trenutku biti PRAVI prijatelji...
Moj savjet: Nemojte nikada zdravo za gotovo uzimati ljude,ali baš nikoga! Nakon što stvorite određeno mišljenje o određenoj osobi,uvijek ostavite malo mjesta i šansu toj osobi da vas iznenadi. U pozitivnom ili negativnom smislu,naravno. Nikad ne možete biti sigurni što netko sprema... Napravite to baš zato da šok bude manji,kad vam se to dogodi,jer ako vas njihova nagla promjena dočeka nespremne,vjerujte, samo ćete više patiti!
Ljudi me svakog dana sve više i više iznenađuju,upravo zato i pišem ovaj post. U subotu me osoba za koju sam smatrala da je najveći kreten na svijetu,iznenadila svojim pozitvnim ponašanjem. Još uvijek nemam pozitivno mišljenje,ali sad je makar izgubio epitet "najveći" ispred kreten. Tko zna,uz malo vremena i pozitvnih promjena možda ga više uopće ne budem smatrala kretenom,ali iako čisto sumnjam u to sve je otvoreno... Vidjet ćemo...
Ono što je meni bitnije je kad vas netko neugodno iznenadi,to više boli... Mrzim kad netko nema muda reći osobi u facu što misli,ali iza leđa sere sto na sat!!! Drugi put,pojedinci iz našeg razreda, bilo bi lijepo da podjelite svoje mišljenje s onim koga tako sočno tračate iza leđa... To je hrabro,tj.NE to je uljudno i pristojno,ako već tu osobu smatrate svojim prijateljem!!! Ili?!!!! Ovdje ne govorim o sebi,nego općenito! Neki ljudi očito žele postati drvosječe,sudeći po broju puta koliko su
-PRIJATELJU- zabili sjekiru u leđa. No,ćemu se živcirati,njima na dušu... "What goes around,comes around!" iliti "Sve se vraća,sve se plaća!"
Ovim putem želim se zahvaliti svojoj Enikiss što me spasila danas od dvije jedinice i što je otišla odgovarat umjesto mene,iako nije bila sigurna u svoje znanje... To je moj mali anđeo čuvarcerek,koji svakim trenom sve više potvrđuje mišljenje koje o njoj imam,a ono se nikakvim riječima ne može izrazit, uostalom ona sve to zna! Sve vas koji ste "komentirali" danas njezinu emotivnost ŽALIM, jer očito smatrate da je bolje biti od čelika,ali boli me briga,jer ako dosada niste vidjeli kakva je Eni,niste ni zaslužili imati prijateljicu poput nje!!!!!!!! Danas je osim mene,spasila i dupe nekog od vas,jer nakon što bi se moja stranica u imeniku nakrcala jedinicama,na red bi došao netko drugi... Stoga poštujte kada je netko tako velika srca da spasi drugog bez obzira na posljedice...
Sve svoje prijatelje koji su iskreni pozdravljam i zahvaljujem im na svemu te molim da mi oproste ako sam koga povrijedila,a onima koje se vole nazivati prijateljima,a to nisu,samo želim poručiti da prijateljstvo treba njegovati,i da se ono najbolje pokazuje u nevolji,a ne vani na pijankama i onda kada je sve super... Ili netko možda misli drugačije?

Pozdrav,nadam se da će sljedeći post biti u veselijem tonu... pusssse

** Žuži **


13.03.2007. u 16:50 | K | 2 | P | # | ^


Urban & nas 6


Jučer je bilo ,u svakom slučaju, drukčije nego inače...
Večer je počela savršeno. Ekipica iz razreda u parkiću,pivice i prepričavanje dogodovština, naša ® se zabrinula zbog sumnje u povećanu razinu otrovnih tvari u limenci Karlovačkog,ali nakon što je par pokusnih kunića ,uključujući mene, uzelo gutljaj (i ostalo živo!) sve brige su bile iza nas...cool
Uskoro smo se spustili do kina,nije bila baš neka gužva,s obzirom da je ulaz bio slobodan,ali bilo je ipak dosta ljudi. Naši novopečeni novinari Lukica & Ivana su potegnuli sve veze,obavili par poziva,i svejedno su nas jedva uveli u backstage,dok je ludi Nikola uz pomoć šarmiranja "čike iz osiguranja" ušetao bez problema... blabla
No i mi smo ušli smijeh,Martin tha zavodnique je obavljao razgovore o glazbi s klavijaturistom, Ivana & Lukica su se snalazili kao ribe u vodi u tom novinarskom poslu thumbup, a Eni,Marko i ja smo zbunjeno gledali...
No, dogovor za intervju je pao za poslije koncerta, Urban & nas 6 smo se slikali i ako ste zainteresirani da vidite kako je sve to izgledalo,a i da se uvjerite da ne lažem kupite 24 sata ovih dana i pogledajte sami!!!!
U svakom slučaju SVAKA ČAST na profesionalnosti IVANI & LUKICI!!!!
Aorta je bila odlična! Dečki su stvarno super i super sviraju i bili su dobra
uvertira Urbanu koji je bio odličan,samo je sve trajalo malo kratko,po mom mišljenju. Sve bi bilo savršeno da me nije dočekao izrazito neugodan prizor no s moje lijeve strane,dok sam uživala u Urbanovoj pjesmi,no detalje o tome ipak ne želim pisati...
Kasnije su se pojedinci malo napili i potužili se upravo Žuži.Iako ni meni nije bilo
lako, drago mi je da se ta osoba povjerila upravo meni. Ako se uopće sjeća
(dotična osoba) ičega što je rekla,nek zna da joj držim fige za danas i vjerujem da će sve proći baš onako kako se >dotična osoba< nada... SRETNO!!! smijeh

Prijeđimo mi s prošlosti na bližu budućnost... Došao je i taj dan, naš Mrvac
slavi rođendan yes
Iako mu nije danas ne vjerujem da ću sutra biti u mogućnosti pisati post,pa
ću napisati danas: SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!!!
Bez tebe bi razred bio zakinut za jednog komičara,filozofa, i nadasve odličnog prijatelja,ali i jedinog člana koji ima muda prvi predati prazan list testa teti Hadži,reći ono što misli Dolphini i ostalima...
Iako će možda zvučati otrcano OSTANI TAKAV KAKAV JESI zauvijek jer ti si stvarno jedinstven!
Jedva čekam devet sati,a sve vas koji niste pozvani žalim,jer bit će FENOMENALNO... party

A sada idem,wave

~ Žuži ~


10.03.2007. u 15:59 | K | 2 | P | # | ^


"Rijeka vs Inter"


Dakle, da i ja nešto napišem...
Jučer sam bila u Rijeci i nećete vjerovat, bilo je sunčano, kao da je osmi mjesec (pretjerujem).u Rijeci je 85% dana kišno, oblačno ,tmurno.. uglavnom ružno vrijeme i naravno mene je dosad u Rijeci svaki put dočekala kiša tako da sam se jaaakooo iznenadila! eek Bar nešto od te Rijeke; tako sivog i po mojem mišljenju neprivlačnog grada, dead to je jedan od razloga zašto ne želim tu studirati, iako u HNL-u navijam za klub iz tog namcor grada (već punih 10 god zbog jedne davne oklade). Razlog posjeta Rijeci bijaše ortodont i kupnja odjela za krizmu mom bratu. Naravno ortodont je kasnio kao uvijek, a kad sam došla na red sve je u 3 min bilo gotovo. headbang Hm, zaboravila sam pozitivne strane odlaska u Ri, nije me bilo na Hrv, bio i u pon nisam ništa trebala učiti!
A danas je na Lošinju bio takav pljusak da su neki iz razreda morali sušit noge na radijatoru. Srećom ja sam išla autom u školu pa nisam imala tih problema; a meni se zna desit da se smočim i kad ne pada kiša, glavno da ne začepim bočicu cole kako treba i stavim ju u torbu..bravo ja party


Inter mi je ispao iz lige prvaka no no no To nije fer, Valencia je trebala ispasti, utakmica u Milanu nije bila korektna (što se tiče onog slobodnog udarca)! Zato su se i potukli na kraju, pa uopće ih ne krivim. Inter jedini u Italiji prošle sezone nije varao na utakmicama, bar što se tiče ovih jačih ekipa i zato sad rastura u "serie A"thumbup No dobro dosta bi bilo opravdanja za to što je ispao,ipak ja to ocjenjujem presubjektivno!
P.S. Za kladioničare savjetujem Liverpool, mislim da će oni pobijediti. Naravno nisam ja kriva ako se to ne ostvari1
I to bi bilo to od mene, nije baš intresting, ali može proći! naughty

Iky



07.03.2007. u 19:18 | K | 3 | P | # | ^


I ČUDA se događaju...


Ne znam otkuda da krenem,pa ću od početka,da šlag ostane za kraj... Škola,prvi sat:filozofija!headbang Pogledajte samo u box sa strane pod NE VOLI kod Žuži što piše i sve će vam biti jasno... Uglavnom,prošli ponedjeljak su pisali test,mene nije bilorofl ,ali znala sam da me kad tad čeka susret sa prof.Dolphinom...nut Da ne duljim,pitala me i dobila sam 4!!smijeh A nisam imala pojma o pojmu,blago rečeno. To ne bi bilo toliko čudno,da svi ne znamo koliko netko(čitaj osoba ženskog roda) kod nje teško dobije dobru ocjenu. Unaprijed se ispričavam svim osobama koji idu u moj razred,a bile su zakinute za ocjenu,ali su za razliku od mene,nešto i znale. Ja znam kako je to,vidjeli smo na satu lektire!!! mad

Budućnost je skupa... Shvatih to danas na svojoj koži! Odlučila sam se prijaviti na fakultet u Ljubljani,lakše je upast(ako se ne prijavi puno ljudi),nema prijemnog,a frendica iz razreda zna sve o postupku prijave... I tako predam ja svjedodžbe prof.S.H. koja je ujedno i prevoditelj za ta sranja s hrvatskog na slovenski, i mislim si koliko može doći tako nešto?rolleyes 300kn, 450 najviše... Kad ono donese ona meni danas to prevedeno,i kaže mirno,donesi mi sutra 680kn... Molim?!!!!eek Pa zar je umočila papir u zlato i dodala par dijamanata za bolji dojam?!!!!! Da sam znala da ću bankrotirat nikad ne bi to napravila,iovako je to zadnja opcija od mojih sto opcija. I tako shvatih budućnost je skupa,ljudi moji... Uskoro možda ne budem imala para za internet pa sam se raspisala.

Ali ima nešto što je besplatno u našem gradu!!!! Vjerovali ili ne,Urban dolazi na "otok na kojem se nikad ništa ne događa"!!!:cool
Još uvijek ne mogu vjerovati,ali istina je, i ulaz je besplatan!!! Ovaj vikend će biti ...uh.... nemam riječi... Petak Urban party,subota rođendan od "našeg Kranjčara"...party
Koga briga za tjedan koji slijedipuknucu i ispite koje sa sobom donosi... jer budućnost je skupano, a sadašnjost ,koliko vidimo, potpuno besplatnayes

P.S. Nadam se da je sve prošlo SAVRŠENO danas na -bliskom susretu iste vrste- jednog suncokretića i ...cerek,pa da ovaj dan bude još bolji!!!!smijeh
Pozdrav i vidimo se u kinu u petak!!!

Žuži


05.03.2007. u 20:29 | K | 4 | P | # | ^


Koji vam je plan za danas?


Subota je... Iky je još kod Žuži na njezinom brdašcu,boji se njezinog psa(iako to poriče),kojeg je prikladno nazvala "malo zlo"burninmad(Žuži kaže "anđelak").
Razmišljamo o tome kako provesti subotu???
Ići van ili ne?-pitanje je sad!rolleyes Iky vjerojatno idethumbup,Žuži za divno čudo ne,dolazi joj ekipica,ali ne na pijanku,nego vježbat MATEMATIKUbang(vidjet ćemo što će od toga ispasti...)
Sinoć smo gledale Sin City,Žuži je zaspala,Iky je bila uporna,ali slažemo se u tome da ga ne preporučamo...uglavnom, bolestan film!
Nemamo baš posjetitelja, zasad, prelijene smo da bi se javile drugima...
Za vas koji zalutate,znajte da ste dobrodošli... wave



~Iky & Žuži~


03.03.2007. u 15:08 | K | 3 | P | # | ^


Prvi post...


Evo Iky i Žuži su se naponon našle i napravile zajednički blog,kako smo prelijene da svaka napravi svoj vlastiti.zijev
Dok u pozadini kriče antitalenti s ovogodišnje Dorebang mi polako gubimo inspiraciju...
To bi bukvalno (All Rights Reserved by Iky&Žuži i poznata nam profesorica)
bilo to za naš prvi post.
Do sljedećeg puta, pozdrav wave


02.03.2007. u 20:42 | K | 1 | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Nas dvije smo nakon duuugoog premišljanja odlučile se i na taj odlučujući korak- otvaramo vlastiti blog! Nadamo se da ništa nećete shvatiti ozbiljno,jer mi nikad ne mislimo ozbiljno... :)



Web Counter
Web Counter

Ukratko o bukvalnim djevojkama


Iky=Iris
ponosna: što je porijeklom dalmatinka
večinom je:flegma
sluša: house i drugo
postat će:odvjetnica (nada se...)
voli: Inter(nogometni klub iz Milana-za one koji ne znaju), musaku,tenis(Ančića),snijeg(Body Millera),irise(cvijeće), putovati po svuda(pogotovo s Hadžijem), film- Gospodar prstenova, Šilju(onaj iz miki mausa),
Cedevitu i naravno RUM!!! party
ne voli:narodnjake(osim "Nikotin"), njemački(kao predmet), rano se buditi, komarce, McDonalds, ima još takvih gluposti...

Žuži=Ines
ponosna: što daje savjete(otuda i nadimak Žuži iliti Žuži Jelinek)
večinom nije:flegma
sluša: rock uglavnom,ali i ostalo može proći
postat će: pedagoginja i prevoditeljica(nada se...)
voli: Real Madrid(nogometni klub iz Madrida-za one koji ne znaju)
,Raula(tko ne zna tko je on ne mora ni čitati dalje),Coca-Colu
(i mnoge kombinacije s njom),Pariz,Cesarića,sve Kraševe proizvode, bakinu sarmu i naravno RUM!!! party
obožava: krevet,san, spavanje, izležavanje (čitaj: lijenčina je)
ne voli: laži, birokraciju, budilice,
bogomoljke i ostale kukce s krilcima i nožicama veličine ljudske šake, itd...

Blogovi koje mi čitamo:


Martyn tha zavodnique
Stavori
Memina
Anuška
Lukica
eKiPcA
¤4Htt¤
Marin

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Jubi to



U2
"Original Of The Species"

Baby slow down
The end is not as fun as the start

Please stay a child somewhere in your heart

I'll give you everything you want
Except the thing that you want
You are the first one of your kind

And you feel like no-one before
You steal right under my door
And I kneel 'cause I want you some more
I want the lot of what you got
And I want nothing that you're not

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it

Some things you shouldn't get too good at
Like smiling, crying and celebrity
Some people got way too much confidence baby

I'll give you everything you want
Except the thing that you want
You are the first one of your kind

And you feel like no-one before
You steal right under my door
I kneel 'cause I want you some more
I want the lot of what you got
And I want nothing that you're not

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it, no
And you'll never be alone
Come on now show your soul
You've been keeping your love under control

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it
Everywhere you go you shout it
Oh my my

And you feel like no-one before
You steal right under my door
I kneel 'cause I want you some more
I want you some more, I want you some more...