dado_16

ponedjeljak, 20.02.2006.

ludi rodendan

bio sam u subotu na rodendanu nalio se ko stoka nisam mogao gledat izbario najbolju zensku tamo i on mi htjela dati broj a ja moro ici povracat i zaspo u wcu jebiga nabavit cu od nje broj ne smijem to propustiti pozdrav mrvi koji me je cjelo vrjeme pazio hvala respect $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

- 10:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

$$$$$$$$$$$$$$$$R.I.P TOMBA$$$$$$$$$$$$$$$

POCIVAO U MIRU BOZIJEM
NEMA VISE DRUGA MOG MOGA DRUGA JEDINOG NEMA VISE UZEO GA BOG NIKAD VISE JA I TI NECEMO SE UPUSIT LJEPE ZENE KUCI VODITI $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
R_____________I_________________P__________T____O____M____B_____A




-__________POCIVAO U MIRU__________

- 10:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2006.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ pimp shit kolektiv $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

pimp shit rulz hahahahahahahahahahaha nova ekipica hahahahahahahahaha $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ pozdravlja vas WiSkAs the pimp hahahahaha wiskas rulz

- 11:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.02.2006.

gumene lutke i lav i deda mraz sa dva pingvina

jebiga nema jos slika moram ih nabavit pa ih stavit a to ce biti uskoro pola panja ne brini stavit cu i tvoju sliku .jer sanjo lava od jucer al sam se usro jos kada sam iso kuci vidio sam deda mraza sa dva pingvina koji stajali na grani poput sove hahahahahahahahahahahahah $$$$$$$$$$$$ respecet jmj mrvi jozi juraju loco a.k.a pola panja stanicu pilicu tomsi i najveci respect wiskasu i njegovoj najnovijoj lutki štefici i jovanki pozdrav mimi i njegovoj novoj ekipi bwhahahahahahahahahahahahahahaha WISKAS is THE pimp hahahahahahahahahaha

- 12:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 11.02.2006.

EVO SLIKA

malo slika

- 12:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.02.2006.

zajebancija

evo malo slika

- 10:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

jebenoooo dosadno

jebeno je dosadno nemem sta radit pa pisem post hahahahahahahahahaha4$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ pozdrav pilichu;locoa.k.a pola panja;mrvi;jozi,stanicu jebeno je dosadno

- 09:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.02.2006.

napokon post

ša je bre miševi evo ja se javljam ioko nisam 100 godina nema ničeg novo pa mi se neda pisati

- 21:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #