....Sve i svekaj....

petak, 21.04.2006.

.....jos malo pa gotovo......:((((

Pa evo mene nakon malo duzeg vremena natrag......
Neznam od kud da pocnem,ima puno toga novoga u mome zivotu.....
Kak ste mogli procitati obecal sam da bum nekaj napisal kak je pršel rođendan....Ovako decki (Mlinarić,Dukić.Slipac,Brčo,Šošta i Blaž) su dosli do mene negde oko 6 popdone.Kod mene smo se najeli i popili i bili spremni za grad.Dok smo dosli u grad, ustvari prvo smo dosli prvo na hak di smo pili i nakon toga krenuli u grad i tak je to nekak bilo.....Tako o mojem rođendanu.
Opce neznam kaj da pisem....
EEE da bili smo juce na šoderici.Mlinka,Lara,Žuža,Mateja i Šošta
Ja i šošta smo otisli malo prije ovih na sodericu zato jel smo si splanirali da bumo isli malo roniti,i ronili smo.....lud
Dok su ovi dosli isli smo sloziti rostilja,i jos su cure htele napraviti krumpir šalatu al im se krumpir raskuhal pa su napravili tako nazvani "pire"
I tak smo proveli jedan celi dan uz zajebanciju na šoderici...
Mateju i Laru sam ucil veslati i dost su dobro one skuzile to,pa se nadam da bu im to dobro islo...thumbup

I to bi bilo to od mene....

Pisal bum opet dok dobim inspiracije.....

Jos malo i gotovi praznici....

A nis idem ja sad ppppppOOOOzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!mah

- 14:01 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • evo tu bute mogli čitati sve kaj bu pisalo,a ni ja neznam kaj bu to sve,pa ak vam se nebu sviđalo imate gore u desnom uglu x

Linkovi

Nešto o meni

  • Odazivam se na Lukačin, a inace se zovem Nikola
    Imam dva pesa (boxera) : Fridu i Gitu
    Izlazi tam di idu i svi a to je obično hollywood,a u zadnje vereme i jc (skuzili smo tek nedavno da su bambusi jako jeftini)
    Družim se sa puno ljudi a najvise vremena provodim sa:Mlikom,Slipcom,Dukićom,Matejom (mlinkinom sestrom) Larom i Jelenom (Županić) malim Robijom,Blažom(našim motoristom) i jos dosta njih
    Živim u kući koja se nalazi u Starigradu.

Malo slikica......

  • BMW-M3
    Image Hosted by ImageShack.us
    Isto jedan BMW samo malo stariji
    Image Hosted by ImageShack.us
    Malo unutrašnjost
    Image Hosted by ImageShack.us
    E ovak nekaj bi ja htel
    Image Hosted by ImageShack.us
    Evo isto jedan bmw-m3 samo malo sređen
    Image Hosted by ImageShack.us
    A evo malo motereka,yamaha R6
    Image Hosted by ImageShack.us