travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Za sve koji su hepi...
ImE : LauRA
PreZiME : ZnAjU Koi TReaJU ZNaT...
RazREd : 7.d OŠ JuRe KAšTelAn
VoLiM : ObiTeLj, FreNDoVe, MsN, MuZikU, TrEE HiLL, UvOd U aNaTOmiJu...
Ne VoLiM : ToKio HoTeL, PuNk, MeTAl, RoCk, UmIšLjEnE, RaSISTe, BračNe VodE...
SluŠaM : RaP, HOp - HiP, CajKe, TehNO...
MOJ MSN : zg_laura@hotmail.com
SvE OstALO ČitAJte...


OnE KoJe ČiTam...
xx_Džina_xx
XD Rolex XD
Flexy
X,,X Amra X,,X
X Tenchy X










Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





LJuBiĆ U AkCiJi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

DžiNa, ŽuJa i RoLEx
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

EvO PAr JeEBeNiH pRovALa u 7.D... XD LoL

profa.Dene:martina znas li ti sto su lososi?
Martina:hm...da
profa.dene:to su ribe
Prebeg:ne to su kornjace koje lete....xd...


profa.dene:Prebeg sta bleis ko tele u sarenu deneicu,a deneica sva u smeđem


Laura potocicu:joj daj suti mamina curica!
Potočić lauri:suti tatin sin!
prebeg:mozda ste brat i sestra...


-pocinje sat fizike i svi se deru i pricaju-
profa.vlatka:bla,bla,bla
Prebeg:tele2
profa.vlatka prebegu:bice tebi tele 1

Laura:profesorice sunce mi ide u oci,treba mi suncobran
profa.vlatka:bit će tebi suncobran u imeniku.

Vaca Matei:kaj trebamo donjet za likovni?
matea:flomice,bojce i ONO NES VODENO
Vaca:valjda vodene bojice...

Martina:zakaj ja imam doma klimu?
Vaca:pa po ljeti kad ti je vruce naprimjer je upalis da te hladi
Martina:pa imam frizder...xd

Prebeg:Goran imas šestar
Goran:nekad sam imao

Prof. Herak:Tko je redatelj "Tko pjeva, zlo ne misli"?
Potočić: Pa nećemo sad valjda pričat o LEKTIRI !!!
Prof. Herak : Ma budalo, sad sam tu - iskoristi me!

Ivana:ugasi me zar nevidis da gorim (pjeva pod matisom)
prof.Iveković:daj prestani ugasi se sama !


NaJbOLjE pRiMjeDbE iZ DiSCiPLiNSkE biLjeŽniCe... LooL

HRVATSKI : Prebeg pjeva "samo pijan mogu".
HRVATSKI : Jurjević pjeva "varao si me".
HRVATSKI: Jurjević pjeva "tata kupi mi auto"
HRVATSKI : Marjanović pjeva.
POVIJEST : Boršić gura klupu naprijed - nazad.
TEHNIČKI : Idrizi pjeva.
VJERONAUK : Prebeg baca predmete kroz prozor.

MoJi BeST FrEnDoVi :

IVANA (Džina, Kontrabas...)
Ona je uvijek tu kad je tream i kad je ne tream. XD. Ona mi je fakat svijetlo na kraju tunela... PLavuša moja, super, kul, obožava lizalice i žvake. MSN : ivana_7_zg@hotmail.comkiss


MARTINA ( Marty, Harfa...)
Zabavna, šaljiva, luda totalno XD... Ona je svijetlo na početku tunela. LoL....XP lud

VALENTINA (Vaca, Rolex, Rolexica...)
Vaca ti si super, legendo.... ZAJDENO U TRNJANSKU!!!!!!!!!zubo


DANA (nesmijem napisat(tjedan dan*))
Ona je preeesuper... Kak mi je žao kaj ide ove godine... Padni razred... ŠALA rofl nemoj pasti!!!nono


BORŠIĆ
HeHe... Debil jedan. Može me nasmijat i kad mi neko umre u obitelji.... rofl Pusica


PREBEG
Daj pucu... HEhE... Zna on o čem pričam kad to kažem... Ne LAžem laze.... Ti si OK....


ImAM JoŠ MnoGo FrEndOvA, Ali KuiŠ OvI su Mi FAkaT NaJJ....

ponedjeljak, 28.04.2008.

SLuČaJ PeKarA

Idemo mi iz škole, umorni, oznojeni (bili smo na tjelesnom). Dođemo u pekaru, ja si kupim neko pecivo a Vaca Kinder buhtlu. Izađemo iz pekare a Vaca se dere kak joj je buhtla za ku***, jer je pretvrda. Krene bacit buhtlu u smeće ja ju zaustvim uzmem joj buthlu iz ruke i uđem u pekaru i kažem onoj ženi : "Teta ova buhtla vam je malo starija". Dođe ona meni : "Kaj to ona tvoj prijateljica nije mogla reć, kaj je mutava?". Ja:" Ne neg se srami". Da mi novu buhtlu i svi sretni... :)

- 14:39 - KoMaJ, Ne BuDi SmEćE...XD (37) - Ak SaM Ti ZaKoN, UoKViri Me... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.