Odmor i sjecanje na Zeusa :(

24 kolovoz 2013




No da evo i mene.......odmor se polako blizi kraju i vrijeme je za povratak kuci......bilo je lijepo u Santoriniju, Alanyu, , Zadru, Saliu......i da ne nabrajam dalje..al ipak najljepse je U Vienni....ipak sam tamo doma.......kilometri i kilometri iza mene......malo sama....malo s princezom...malo___________ :(

Na trenutak zaboravim na sve, al onda me praznina podsjeti da su prošle dvije bolne i tužne godine od kad tebe Zeuse nema s nama.....sva ta mjesta su ista....svi ljudi nastoje makar osmijehom izvuci osmijeh.....neki uspiju, neki ne......

I ponovno se samoća i tuga uvlaci u mene....i opet je sve oko mene stalo....samo sat me podsjeća da vrijeme ide....tako me jako boli ta praznina i po stoti put se pitam zašto ti........a još je toliko toga bilo pred nama nedovršenog....


Fališ i meni i princezi...i to jako.............dvije godine...kao jucer.....kao danas....kao sutra......suze...bol...tuga...ponos....ruža na grobu tvom......odsjaja lampaša u oku.....tvoj lik...................


____________ZEUSE_____________:((

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.