Buffy i Angel fanfiction

ponedjeljak, 22.01.2007.

Pokusi sa spojevima

Image Hosted by ImageShack.us
































Mogući nepoznati pojmovi:

- ep. Reptile Boy - zbog prepirke s Angelom oko toga da li bi trebali ići na spoj, Buffy je otišla s Cordeliom na zabavu bratstva gdje su joj stavili drogu u piće i zamalo je žrtvovali zmijolikom demonu prije nego se uspijela oslobodi i ubiti ga. Na kraju epke Angel je pozove na kavu i ona mu kaže da će mu reći kad bude imala vremena :)
- S/I - kratica za ep. Suprise i Innocence. U prvoj su Buffy i Angel spavali zajedno, a u drugoj je otkriveno da je Angel izgubio dušu. Po radnji je to zapravo jedna epizoda u dva dijela (epizode u drugoj sezoni su bile uglavnom svaka za sebe za razliku od trakavica u zadnjim sezonama).
- kolci za male ograde – ovo je referenca na prvu epizodu BtVS-a kad Xander vrati Buffy kolac koji joj je ispao govoreći da ne zna za što bi joj mogao služiti osim za gradnju malih ograda (prije nego je saznao da je Ubojica)

Kategorija: ficlet, canon, Buffy POV, akcija

Pokusi sa spojevima
(Dating Experiments)
by Kristi Allen


Serija: BtVS
Ukratko: Buffy odluči da su obavezni pokusi sa spojevima. B/A za vrijeme druge sezone iza ep. Reptile Boy, a prije ep. S/I

Napisano za 15-minutne ficlete. Zadana riječ je bila kapriciozno

---

Udarim stopalom vampira u prsa sa prednjim udarcem noge i on odleti nekoliko metara sudarajući se sa Alpertovom grobnicom.

«Kapriciozna, nisam kapriciozna!» govorim dok mlatim vampira. Ne znam što to znači, ali nisam to. Mora biti nešto loše. Kad je Giles to rekao imao je izraz, onaj koji nikad ne napravi zbog Willow.

Zabijam dva direkta vampiru u bubrege. Ispusti uzvik boli i udari me koljenom u stomak. Presavinem se, a on me podigne iznad glave.

«Zašto me uvijek morate hvatati i bacati? Zato jer sam mala i plava, zar ne? Ljudski dečki imaju isti problem,» dobacujem mu.

Zrak izleti iz mene kad se prizemljim na nagrobni kamen slamajući ga na pola. Skočim na noge i u sebi se ispričam onome tko leži ispod ostatka nadgrobne ploče. Sagnem se ispod udarca šakom i zabijam šaku u vampirov stomak. Raširim šaku, zakačim prste ispod njegove prsne kosti i zgrabim. Povučem prema gore i nagrađena sam krckanjem popraćenim vampirovim kričanjem. Zabijem mu kolac u srce, ostavim ga trenutak predugo i gledam kako se pretvara u prašinu zajedno s vampirom.

Namrštim se na to. Ah, nema veze, nije kao da nemam drugi kolac. «Uvijek nosi rezervni kolac, dobri su za prašenje vampira ili gradnju malih ograda,» kažem tami.

«Male ograde?» tama odgovara.

Nasmiješim se. Poznajem taj glas. Angel dođe na svjetlo ulične lampe. Izgleda odlično u tamnim hlačama, bijeloj košulji i tom svom kaputu. Na nekom drugom bi taj kaput izgledao bezveze, ali na Angelu, mljac.

«Ma samo sam - što znači kapriciozna?» pitam ga. Mogu Angela pitati takve stvari. On neće okretati očima i govoriti o lošem obrazovanju Američke mladeži.

«To znači impulzivna, nagla,» kaže Angel.

«Oh,» uzdahnem i namjestim lice u izraz durenja. Osobno, znam da Angel to voli. Onda se usredotoči na moja usta i obično me poljubi kad to radim. Ne biram sredstva da dobijem Angelove poljupce. Da ste na mom mjestu i vi biste to radili.

«Znači to nije nešto loše, zar ne?» pitam.

Angel slegne ramenima. «Ovisi o situaciji. Zašto?» pita me.

Okrenem očima i uzdahnem. «Giles mi je održao cijelu lekciju. Uglavnom nisam shvatila o čemu je govorio jer je koristio sve te Britanske riječi, ali nazvao me kapriciozna i zvučao je baš iživcirano kad je to rekao. Onda je otišao u svoj ured cokćući jezikom. Willow je rekla da to radi samo kad je ljut.»

Angel se nasmješi svojim nakrivljenim smiješkom od kojeg mi srce radi salto. «Pa, možda si ponekad malo nagla i ne ispadne uvijek dobro. Sjećaš se zabave u bratstvu i velike zmije?»

«Pa tako uglavnom završe moji spojevi sa normalnim dečkima,» kažem dobacujući mu kratki pogled.

«Samo kad ideš na spoj sa normalnim dečkima?» Angel pita sa malom iskrom u svojim čokoladnim očima.

Nacerim se i približim mu se. «Aha jer izgleda da nemam problema sa spojevima sa vampirom. Ali trebat ću izvesti više pokusa da budem sigurna.»

«Je li?»

Kimam i da moram ne bi mogla spriječiti veliki osmijeh koji mi se širi na licu. «Aha, pokusi u Bronzu. Kad sam se već ovako slatko obukla i sve,» kažem pokazujući na svoju stvarno slatku majicu na špaline i uske traperice.

Angel se široko nasmješi i kratko me pregleda. «Stvarno jesi. Slažem se da su daljnji pokusi obavezni.»

kraj

- 05:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj