Buffy i Angel fanfiction

četvrtak, 21.07.2005.

10. poglavlje - Londonska kula (The Tower)

Stavila sam i orginalni naslov poglavlja jer nisam sigurna da naši ovako prevode slavni 'tower' u Londonu u kojeg su u davna vremena zatvarali plemiće. Spominju se i neki mogući nepznati pojmovi:

- premeti - za one koji ne znaju to je ono što rade gimnastičari kad skaču naizmjence se dočekujući na ruke i noge; znam, blesav opis.

- Rasputin - on je bio savjetnik ruske, carske obitelji Romanov. Bio je vrlo neugodan čovjek koji manipulirao cijelim dvorom i bavio se crnom magijom. Legenda kaže da su ga više puta pokušali ubiti, ali je bio otporan na otrov i druge pokušaje da ga se riješe.

- O.J. (Simson) - poznati američki igrač bejzbola koji je optužen za umorstvo (mislim za njegove djevojke) i od suđenja su napravili pravi medijski circus. Čini mi se da su ga osudili, ali nije mi se dalo potvrditi traženjem po netu

Inače ovo poglavlje je prilično prijateljsko prema Spikeu i morate se sjetiti da likovi ovdje nisu (na sreću) proživjeli 6. sezonu. Vidjet ćete na što mislim kad pogledate cijelu sezonu. Znam da ima mnogo Spikeovih obožavatelja i meni je bio zabavan kao negativac i polunegativac u 4. i 5. sezoni, ali izgubila sam bilo kakvu simpatiju ili suosjećanje za njega kad sam pogledala cijelu 6. sezonu. Tako kad sam nakon toga čitala ovo poglavlje imala sam osjećaj da su malo preblagi u svom sjećanju na Spikea, ali kao što sam rekla ovdje NISU proživjeli 6. sezonu (da je bar tako bilo i na TV-u.)



Feniks gori
(Phoneix Burning)
by Yahtzee


DESETO POGLAVLJE - LONDONSKA KULA (The Tower)


«Vidjela si tog glavnog vampira i nisi ga ni pokušala ubiti?» Noor je promrmljala.

«Halo, zar nisam rekla za ispaljivanja strijele na njega? Takvi vampiri su brži od običnog projektila.» Buffy je odgovorila jednako tiho.

«Istina.» rekla je Noor. «Reći ćemo da smo se nakratko razdvojile tijekom borbe i onda si ga vidjela.»

«To zvuči uvjerljivo.» rekla je Buffy. «Koliko si ih sredila?»

«Četiri.» rekla je Noor dižući bradu.

«Pet.» rekla je Buffy uz smiješak.

Noorin zavidni izraz je držao taj smiješak na njenom licu sve dok se sve nisu srele s Frances da izvjeste o ophodnjama. Mrzovoljna Sky je otkrila da ih je Sumiko ubila osam. Frances je svejedno bila zadovoljna Noorinim i Buffynim zajedničkim rezultatom i postavila ih je za stalne partnerice.

«To s Keanom je vrlo uznemiravajuće.» rekla je Frances. «Morate dobro paziti da se više ne razdvojite. Ili možda da i ja idem s vama -- »

«Ne treba.» rekla je Buffy. «U redu je.»
_______________________________________________________________________________

Buffy se polako probudila lebdeći kroz slojeve svijesti. Osjećala se odmorno, opušteno – čudno.

Nabila je jastuk da bolje podupre glavu i pokušala shvatiti zašto joj se situacija čini tako čudna. Napokon, išla je van, ubijala vampire i demone, otišla je spavati. To je sve.

Tada je Buffy pomislila – To je čudno. Nije me probudila budilica ili sestrin CD Backstreet Boysa. Ne moram prati suđe ili pisati domaći. Došla sam, poubijala sam, spavala sam. To je sve što se očekuje od mene. Ne znam sviđa li mi se to. -

- Osim spavanja do kasno – zaključila je. – Znam da mi se to sviđa. -

Nastavila je razmišljati u poludrijemežu odsutno žaleći što nema kabelske u 24. stoljeću dok je glasna zvonjava nije natjerala da se uspravi u krevetu i ogleda se po stanu. Zvonjava se ponovila – čudno, zvučalo je baš kao telefon --

Buffy je ustala i pošla u prednju sobu stana naći što zvoni -- i počela se smijati. Tamo je na običnom bijelom stolu stajao staromodni telefon s okruglim, pokretnim brojčanikom. Hihočući se je digla slušalicu. «Enda Mae ovdje, dajte mi Floydovu brijačnicu.»

«Pardon?» rekla je Frances. «Je li to Buffy?»

«Jesam, oprosti.» rekla je Buffy. «Nisam znala da imaš smisla za humor, Frances. Ovo je prilično dobro.»

«Kako misliš?» Frances zvučala kao da joj je drago Buffyino odobravanje.

«Telefon!» rekla je Buffy. «Mislim trebala si istraživati da iskopaš ovako nešto iz mog vremena. Ali kako si uspostavila liniju?»

«Buffy - telefon nije šala. Tako komuniciramo. Sinoć smo ga instalirali kod tebe. Koristili su telefone u tvoje vrijeme, rekla si -- »

«Pa, jesu.» rekla je Buffy zabavljeno. «Ali čak i u mom vremenu smo imali mobitele, digitalce i slično. Zar dosad niste prešli na nešto kao komunikatore iz Zvjezdanih?»

«Tehnologija je prestala biti prioritet prije 150 godina.» rekla je Frances malo suzdržanije. «Nemamo sredstva za razvijanje nečeg novog. Koristimo ono što je najlakše popraviti i održavati. Tehnologiju telefona možemo konstruirati. Međutim što se tiče većine bežične tehnologije – još uvijek znamo kako radi, ali nemamo sredstva za nju.»

«Upotrebljavate stare stvari. Logično.» rekla je Buffy. «Sad mi je malo manje strašno što računala još rade s Windowsima.»

«Dijelove računala je najteže nadomjestiti.» rekla je Frances. «Još uvijek imamo dijelove u skladištima. Kada njih potrošimo – smislit ćemo nešto. Htjela sam ti reći da je Vijeće odlučilo da danas održi suđenje. Ljudi su puni energije nakon jučernjašnjeg predstavljanja; moraju se malo ispuhati.»

«Suđenje?» rekla je Buffy. «Kako će to biti obiteljska zabava? Govorimo li o ludosti u stilu suđenja O.J.-u? Jer od toga će ljudi postati još šašaviji.»

Frances je nakratko šutjela pa nastavila kao da Buffy nije ništa rekla. «Buffy, ovo je suđenje vampirima. Ljudi ih veoma podržavaju. I naša Ubojica često izvršava presude. Markwith je predložio da biste i vi ostale trebale naučiti dijeliti tu dužnost.»

«Suđenje vampirima? Izvršavanje presude?» Buffy je vidjela sebe kako viče 'mir u sudnici'. «Hoću li dobiti periku?»

«Dat ćemo ti što trebaš. Nemoj kasniti. Suđenje počimlje za dva sata.»

«Okej, nema frke. » rekla je Buffy. «Gdje uopće drže zatvorene te vampire?»
_______________________________________________________________________________

Londonska Kula je izgledala jednako impozantno kao i prije 350 godina, a vjerojatno je tako izgledala i stoljećima prije toga, Buffy je pomislila. Zadnji put kad je bila tu, pretvarala se da je uzbuđena što sa majkom ide vidjeti krunske dragulje.

«Tko zna tko je dobio Idijsku zvijezdu,» Buffy je promrmljala dok se probijala kroz gužvu Čuvara u unutrašnjosti.

«Nije važno.» Buffy se okrenula i opustila se kad je ugledala Angela odmah iza sebe. Nastavio je. «U društvu gdje se ljudi bore za hranu i opstanak, dragulji su samo kamenje.»

«Nisi izgubio talent za prikradanje,» rekla je Buffy. «Kako si došao ovdje? Vani je vedar dan. Došao si podzemnom željeznicom?»

Angel je još više problijedio što je za njega bilo prilično postignuće. «Buffy, vampiri su preplavili London prije 150 godina tražeći skloništa sigurna od sunca. Podzemni vlak je već davno izvan pogona.»

«Logično,» Buffy se namrštila. «Pa kako si onda došao?»

«Došao sam sinoć,» odgovorio je jednostavno. «Predpostavio sam da će te dovesti da gledaš.»

«Što je to suđenje vampirima?» rekla je hodajući uz njega. «Je li to nešto kao jučer? Znaš, predstava da ljudi navijaju?»

«Ja se ne bi tako izrazio, ali to je upravo to. Brzo si shvatila pravila igre, Buffy. Većina ljudi ih nikad ne shvati, ali ti si pametnija.»

«Znaš za riječ 'očito'?» Malo mu se nasmješila postrance. «Stvarno si mislio da će me ono jučer srediti, zar ne?»

«To je omamljujuće iskustvo.» rekao je Angel. «Već sam vidio kako utječe na ljude.»

«Ne na mene.» Buffy je zamahnula kosom dok su ulazili u veću unutrašnju prostoriju, ovu ispunjenu običnim ljudima. «Ne može na mene utjecati -- »

«Ubojica!» Čovjek je uzviknuo pokazujući na nju. «Jedna od Ubojica koje su se vratile iz mrtvih!»

Žena u blizini je kriknula. Gotovo odmah su je okružili nasmješeni ljudi vičući, «Ubojice!» «Buffy!» «Ubojice!» Buffy se divlje osvrtala pokušavajući vidjeti Angela kroz gužvu; na tren ga je ugledala kako se polako udaljava kroz gomilu koja se razmicala da ga izbjegne.

«Ubojice, hoćeš li držati moje dijete?» rekla je žena pružajući joj bebu.

«Želite da budem vaša dadilja?» rekla je Buffy sa zabrinutim mrštenjem.

Ljudi su se nasmijali. «Želim da može reći da ju je držala Ubojica vampira,» rekla je majka. «Jedna od najvećih Ubojica svih vremena.»

«Vjerojatno će moći reći da ju je ispustila Ubojica,» Buffy je promrmljala kad je prihvatila dijete. Možda osjećajući njenu nesigurnost, odmah je počelo plakati. To je natjeralo ženu da ga uzme natrag na sveopće olakšanje.

Stariji čovjek ispružio svoju od artritisa iskrivljenu ruku. «Možeš li moliti za moje ozdravljenje, Ubojice?»

«Mo-mogu moliti,» rekla je Buffy. «Ali ništa ne ozdravljujem. Ozbiljno. Uopće ne ozdravljujem.»

Izgledalo je da joj ne vjeruje i dalje je držao ispruženu ruku. Buffy mu je dotakla ruku osjećajući jezu veću nego ikad. «Moja molitva nije bolja od tvoje,» upozorila ga je.

«Ti si Ubojica,» rekao je zadovoljno.

Buffy se progurala kroz gužvu do središta prostorije. Nekoliko stotina ljudi je kružilo oko prodručja u sredini ograničenog niskim drvenim klupama. U jednom kutu umjesto da nastavljaju krug, klupe su bile tako postavljene da oblikuju put koji je vodio prema teškim drvenim vratima u jednom od zidova. - Ozračje prostorije je -- čudno - pomislila je Buffy. - Napola uzbuđenje, napola -- nešto mračnije. - Uz rub kruga stvorenog klupama su bile druge Ubojice. Xiaoting i Agatha su izgledale oduševljene pažnjom koju su im poklanjali. Sky je izgledala da bi bila sretnija da ne mora dijeliti pažnju. Sumiko je izgledala zbunjenije nego ikad. «Ovo je ludnica u lošem smislu riječi.» rekla je Buffy. «Kako to da nismo opet u Komori?»

«Ako se radi o pravom gadu kojeg su dugo lovili, obavljaju suđenje ovdje,» rekla je Sky. «Samo onda kad znaju da će doći mnogo ljudi. Ribice kao ovo troje? Jedva vrijedni Kule. Ne bi bilo ovako popunjeno da mi nismo došle.»

Glas je uzviknuo, «Tišina!» Buffy je pogledala i vidjela Markwitha kako stoji na jednoj od drvenih klupa. Stotine okupljenih ljudi su odmah zašutjeli i Buffy je osjetila kako je prolaze žmarci. «Dovedite prvog zatvorenika.»

Dva Čuvara su dovukla u krug vampiricu sa vampirskim licem; odupirala se okovima koji su joj držale ruke iza leđa. Buffy je po njenim sporim koracima i refleksima shvatila da je vampirica iscrpljena, ozlijeđena ili drogirana.

«Vampirica Moreen je tri stotine godina terorizirala ljude Irske i Velike Britanije,» počeo je Markwith. «Ubijala je mlade, nevine i stare –

Nastavio je s govorom, a Sky je istupila naprijed. Buffy je primjetila da Sky u ruci drži dobri, staromodni kolac. «Gledajte i učite, cure.» prošaptala je Sky.

Kad je Markwith završio s govorom, uspravio se u svoju punu visinu. Sky je digla ruku. «Vampirica je kriva za bezbrojne zločine, ali ovaj sud ima dokaze samo za sljedećih sedam: smrt Michaela Cambella -- »

Sky je joj je zabila kolac u stomak. Vampirica je kriknula od bola i gomila je počela navijati.

«Za smrt Jane Cambell -- »

Sky je sad zabola kolac u Moreenino rame. Još vrištanja. Još navijanja. Ljudi su vikali do promuklosti, očiju zažarenih grozničavim sjajem. I Buffy – koja je jednom nožićem vampiru odrezala glavu – osjetila je kako joj se diže želudac.

«Za osakaćivanje Arthura Corbya –

Kolac se zabio u bedro vampirice. Moreen je kriknula, zvuk iz njenih ustiju neljudski na više načina. Vampiri krvare polako, ali na podu se širila lokva krvi. Buffy je skrenula pogled i ugledala Agathu koja je dobivala zelenkastu nijansu.

- Ovo nije ubijanje. – pomislila je Buffy. – Ovo je mučenje. -

Glasić u njenoj glavi je rekao – Nemoj gledati tako s visoka. Tukla si vampire do krvi da ih natjeraš da progovore. Stavila si vampirici raspelo u usta i slušala kako vrišti, zar ne? –

- To sam napravila da spasim Willow, Gilesa i Cordy – pomislila je Buffy. – Radila sam što sam morala. -

- Ovo je -- zabava za ljude. -

«I na kraju – za ubojstvo Catherine Baker – ovaj sud te osuđuje na smrt.»

Kad je Markwith rekao 'smrt' Sky je kolac napokon zabila u srce. Vampirica je jauknula još jednom i eksplodirala u prašinu. Gomila je počela vikati još jače. Sky je otišla do Ubojica i pružila im kolac. «Onda, koja želi biti sljedeća?»

Na Buffyino iznenađenje, Sumiko je prihvatila kolac i istupila naprijed. Čuvari su već dovodili sljedećeg vampira.

Sumiko izgleda nije shvatila princip 'rana za svaki zločin' i Sky joj je oduzela kolac kad je sljedeća žrtva bila prebrzo sprašena. Sumiko nije izgledala baš zadovoljno što su Noor postavili umjesto nje. «Krvoločno stvorenje, zar ne?» prošaptala je Xiaoting.

Buffy se htjela složiti, ali nije mogla zaboraviti kako joj je gladila kosu dok je plakala.

- Možda – Buffy je pomislila. – Možda je kao i ja. Bilo – bilo joj je užasno i htjela je to što prije završiti. -

Ali Sumikino mirno lice nije pokazivalo ni traga mučnog gađenja za koje je Buffy znala da je na njenom vlastitom.

Kada je treća žrtva bila prašina – nakon čak jedanaest uboda – gomila se razišla očito zadovoljena, smijući se i razgovarajući kao da su bili na predstavi. Markwith se približio Ubojicama sa širokim smješkom. «Dobro učinjeno. Brzo ste se snašle. Možda bi se sljedeći put mogle uključiti i ostale tri, hmm?»

«Ne, hvala.» rekla je brzo Buffy.

«Ja - ja mislim da moram prileći,» rekla je Agatha. Xiaoting ju je brzo čvrsto uhvatila pod ruku.

Markwith ništa nije rekao na njihovo oklijevanje, ali je odobravajuće potapšao Sumiko po ramenu. Izgleda da je shvatila gestu jer ga je pogledala i čak se malo nasmješila. «Imate još nekoliko sati zalaza sunca,» rekao je. «Hoćete li trenirati? Ili bi se radije malo odmorile u vrtovima?»

«Vrtovi,» rekla je slabašno Agatha. «Da.»

«Ja ću -- ja ću još malo ostati ovdje,» rekla je Buffy.

«Naravno da hoćeš,» rekao je Markwith. «Dođite.»

Sa tim je s ostalim Ubojicama izašao vani. Buffy je ostala sama u prostoriji za suđenje osim još nekoga.

«Bilo ti je užasno,» rekao je Angel sa svog mjesta na drugom kraju prostorije.

«Mislio si da mi neće biti?» upitala je Buffy. Polako se spustila na pod i sjela; osjećala se kao da je satima ubijala ili trčala – iscrpljeno i jadno.

«Nadao sam se da ćeš se tako osjećati,» rekao je Angel hodajući prema njoj. «Počeli su s ovim prije 100 godina. Da bi poboljšali moral, rekli su. Mislim da učenje ljudi da podržavaju mučenje ne poboljšava ništa.»

«Zašto ih nisi zaustavio?» rekla je Buffy. «U Vijeću si -- »

«Ja sam samo jedan,» rekao je Angel. «U to vrijeme sam imao više utjecaja nego danas, ali ne dovoljno da nadglasam glasnu većinu. Zapravo sam izgubio mnogo kredibiliteta sa argumentom da moramo pokazati milost prema vampirima. Ne znam zašto, ali mislili su to govorim iz osobnih razloga.»

«Stalno se pitam zašto mi je stalo,» rekla je Buffy. «Mislim, ubila sam stotine vampira. Možda tisuće. Samo mrtvace pretvaram u prave mrtvace, znaš? Ali ovo je nije ista stvar.»

«Ne, nije.» Angel je sjeo na pod uz nju. «Plaši me što to radimo. Ispočetka sam mislio da bi to moglo dovesti do zlostavljanja ljudskih zatvorenika. Da će kad postane u redu mučiti nekoga, postati u redu mučiti svih.»

«Je li se to dogodilo?»

«Ne još,» rekao je Angel. Proučavao joj je lice i Buffy se pitala što pokušava vidjeti. Tada je oprezno rekao «Ovako je umro Spike.»

Čudno, ali to je boljelo. To je stvarno boljelo. «Spike? Ovo su učinili - Spikeu?»

«Prije samo četrdeset ili pedeset godina,» rekao je Angel.

Spike. Arogantni, iritantni, duhoviti Spike je dovučen ovdje drogiran i pokoran. Uskratili su mu njegovu najveću želju -- da pogine u borbi. «Zašto ga nisi spasio?»

Angel je nije pitao zašto bi to učinio. Umjesto toga je slegnuo ramenima i uzdahnuo. «Kako? Uhvatili su ga i optužili ga za ubojstvo dvije Ubojice vampira; bio je kriv. Do vraga, bio je ponosan na to. Ono u njegovoj glavi što ga je spriječavalo da ozlijedi ljude – prestalo je raditi dva stoljeća prije toga. Ponovo je bio ubojica. Nisam mu mogao pomoći, a i bilo bi pogrešno pokušavati.» Tiše je nastavio. «Ali želio sam.»

«Zašto? Zašto nisi htio da umre?»

«On je bio - dio moje prošlosti,» rekao je Angel. Nakon stanke je rekao. «On je bio zadnji tko te se sjećao.»

Buffy je malo oklijevala pa rekla. «Volio me je.»

«Znam. Rekao mi je.»

«Razgovarali ste o tome?» Nasmijala se, slomljeni zvuk koji je zvučao prazno i njenim ušima. «To sigurno nije dobro prošlo.»

«Prvi put nije. Oboje smo bili bolesni od tuge i bijesni jedan na drugog. Imali smo nekoliko sukoba u ime časti zbog tebe. Ali kako je vrijeme prolazilo – ponekad je samo htio razgovarati o tebi. Ponekad sam i ja to htio. Objavili bi primirje, sastali se, opili i bili sentimentalni zbog tvog osmjeha. Znali smo da smo patetični. Nije nas zaustavilo.» Angel se iskreno nasmijao. «Naravno, kad je ponovo postao opasan, to je prestalo. Sve do noći njegove smrti. Nisu mi dali da ga vidim, ali dopustili su nam razgovor.»

«Telefonski.» rekla je tiho Buffy.

«Da. I onda smo razgovarali o tebi. Ne znam što je još bilo u Spikeovom izopačenom srcu, Buffy, ali bila si i dalje dio njega i nakon toliko vremena. Razgovarali smo o tebi taj zadnji put. Svađali smo se oko boje tvojih očiju.»

«Tko je bio u pravu?»

«Zapravo, nitko.» rekao je Angel. «Oprosti.»

«U redu je,» rekla je automatski Buffy. Sjedila je još malo, pokušavajući sve to probaviti. «Užasno mi je što su mu to učinili. Stvarno mi je užasno. I ne znam zašto.»

«I meni je tako,» rekao je Angel. «Ni ja ne znam zašto.»

_______________________________________________________________________________

«Ubijamo vampire» rekla je Noor tu večer dok su ona i Buffy ponovo naoružane sve u šesnaest hodale niz hodnik prema izlazu. «Ubijamo ih kako god možemo. Zašto misliš da je ovaj način loš?»

«Drukčije je.» Buffy je inzistirala dok je zatezala uzicu koja je pridržavala bočicu svete vode. «Znaš da je drukčije.»

«Da,» rekla je Noor. «Drukčije je jer ja mogu ubiti vampira, a vampir ne može ubiti mene. Sviđa mi se ta razlika.»

«Ubijati ih je jedno,» rekla je Buffy. «Mučiti ih za ljudsku zabavu je nešto drugo. I ne sviđa mi se.»

«Nije me briga za taj dio,» rekla je Noor. «Ali kad sam već odlučila da ću ubiti demona, što ima veze način?»

«Mislim da ima veze,» rekla je tiho Buffy. Ulazna vrata su se otvorila ispred njih; patrola je počela kasnije tu večer pa su ljudi koji su se sinoć skupili ispred ulaza već pobjegli kući na sigurno. «Danas smo dobili zapad. Isto kao i jučer?»

Noor je kimnula i hodale su šuteći dok nisu zašle par četvrti dalje od Nastambe. Buffy je podigla pogled i ugledala stari, nakrivljeni znak. «Dobro. Sastanimo se za četiri sata ovdje na Trgu Grosvenor. Može?»

«Četiri sata,» rekla je Noor i žustro otrčala u noć.

Buffy je sporije pošla ulicama u hodu razmišljajući što je rekla Noor.

- Ubojice vampira ubijaju vampire. – pomislila je. – Odatle opis posla. Ne zovu me Buffy – Rehabilitatorica vampira. Iako po ponašanju Angela i Spike, možda bi mogla biti.»

Spike. I dalje joj se stomak stezao svaki put kad bi se sjetila kako je umro – ponižen, slomljen i zarobljen. To sigurno nije želio.

- Kao da itko od nas dobije što želi. – pomislila je Buffy s ubodom gorčine. – Giles nije htio propasti jer je njegova neodgovorna Ubojica odlučila poginuti. Dawn nije željela biti Ključ koji je trebala nekakva gadura božica da otvori vrata Pakla. Mama se nije željela toliko boriti za svoj život -- samo da bi -- umrla ondje na kauču --

Buffy je spustila glavu kad su joj se napunile oči.

FJUMP!!

Bol ju je snažno tresla preko cijelih leđa, izbijajući joj dah i bacajući je iz ravnoteže. Buffy je pad pretvorila u prebacivanje preko glave i uspjela se uspraviti na noge u borbenom položaju. Narančasti, ljuskavi demon je siknuo na nju, napuhujući nabore oko vrata. Pandže na njegovim rukama su se tamno sjajile od krvi i shvatila je da osjeća bolne pruge preko leđa.

Demon je zamahnuo prema njoj i ona se snažno odbacila unatrag na ruke. Nekoliko poštenih premeta i bila je desetak metara dalje na položaju za gađanje. Namjestila je dugi luk i ispalila strijelu; strijela je pogodila Narančastog demona u bok. Ponovo je siknuo i nastavio joj se približavati.

Buffy je opet odapela luk; ovaj put ga je strijela pogodila ravno posred čela. Narančasti demon je zateturao – uspravio se i ponovo skočio prema njoj.

Namrštila se uzmičući od njega. «Dobro,» rekla je. «Izgleda da tu nemaš mozak. Ako ga uopće imaš.»

Iskušala je blaster usmjerivši na demona nekoliko kratkih rafala. Naboji su ga pogodili, osmudili mu ljuske i natjerali ga na bijesno urlikanje, ali svejedno je opet skočio prema njoj. Buffy ga je preskočila, dovoljno daleko da dobije nešto razmaka.

- Ovo mora uspjeti prije ili kasnije.- Buffy je rekla u sebi. - Samo nastavi --

Iznenađeno je dahnula kad se iza ugla pojavila žena – koju je zamjetio i narančasti demon.

Demon je skočio prema ženi u sjeni i Buffy je potrčala za njim. – Dovraga i nove metode. - pomislila je. Mora ga odmah ubiti kako najbolje zna.

Kad je Narančasti demon srušio ženu koja je sad vrištala, Buffy je srušila njega. Težila je možda petinu njegove težine, ali uspjela ga je odbaciti od njegove žrtve. Demon je zamahnuo na nju i Buffy je digla ruke da ga blokira. Kad su joj pandže zasjekle dlanove, jauknula je – i zgrabila.

S brzim trzajem je otkinula jednu pandžu.

Narančasti demon je bijesno kriknuo. Buffy je napućila usne. «Ooh, smola.» rekla je. «Slomio si nokat.»

Čvrsto je uhvatila pandžu -- i zabila mu je u oko.

Demon je zateturao unatrag, jadno zavijajući i beskorisno se hvatajući za lice, sve dok nije pao na leđa, mrtav ili u nesvijesti. Buffy je uzela blaster i pucala u njega nekoliko puta dok se konačno nije zapalio.

«Baš nije htio umrijeti,» rekla je. «Kao da je nekakav Rasputinski demon ili nešto.»

«To je bio Gryranski demon, ako želiš znati,» rekla je žena iza nje.

Buffy se trgla na poznati glas i polako se okrenula.

Iza nje je stajala neozlijeđena, ali bijesna Frances.

- Nadrljala sam. – pomislila je Buffy.

*******

- 11:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj