wild child...

20.10.2006., petak

converse all star...

Evo nešto o mojim najdražim patikama,starkama...
Najprije su ih nosili košarkaši, zatim su ih u 80-ima isfurali grungeri, a danas nisu više pitanje glazbene ili subkulturne orijentacije, danas su gotovo pa pitanje prestiža. Čak 60 % Amerikanaca posjeduje ili je jednom u životu posjedovalo svoj par.

Starke su rođene 1917. u Americi.Proizvodila se isključivo u crnoj boji i postala je prva tenisica koja se masovno proizvodila u Sjevernoj Americi. Obožavaju ih sportaši, glumci, pjevači i mi obični smrtnici...hehe...Starke su postale statusni simbol mnogih generacija. Jednostavno dizajnirane sportske cipele od platna s gumenim vrhom(najčešće bijelim) ubrzo su zarazile mnoge, a jedan od najvećih ljubitelja postao je i Chuck Taylor, košarkaš Akron Firestonesa. Tako ih je zavolio da je 1921. postao njihov ambasador promovirajući ih diljem SAD-a. Uspjeh je pomalo, ali sigurno rastao pa su u Conversu dvije godine kasnije odlučili na modelu otisnuti Taylorovo puno ime.
1966. je Converse uočio tu potrebu za raznolikošću i bojom, te je lansirao model Oxford - niske starke. Tako je starka postala iznimno popularna, a nakon Amerike brzo je osvojila i Europu. Pa i danas, gotovo stotinjak godina od njihova nastanka, jednako su popularne i dosad ih je prodano 580 milijuna pari.


moje starkice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje(crvene) i andreine...

Free Image <br />
Hosting at www.ImageShack.us

moje(narančaste) i od jedne frendice(crne)

Image Hosted by ImageShack.us

ove su mi predivne...da ih bar ima negdi u zadru kupiti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 14:01 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Design by: Dimenzijadizajn

Opis bloga

Sve i svasta a uglavnom o rocku!!: )


MySpace Layouts

MySpace Layouts

blogovi

about a girl...

zovem se---->Nera
imam god---->15
zivim u ------>Zadru
škola-------->Nazor,jezična
naj frendica--->Kate
izgledam------->plava kosa,zelene oči...
volim----------->nekoga....
zezati ljude,ići vani,isti čokoladu o kojoj sam
ovisna...zabavljati se,Marleya,komade...
svirati gitaru,pivati,iako mi bas ne ide,hehe,
ići na svoj otok....svoje prijatelje,lito....
plesati...,auta,motore...mliti na mobitel,
svog hrčka,pse,mačke...more...
ne volim--------->umišljene i bahate ljude
brisati prašinu,rozu boju,miševe i svemirce,
pumice,gavrane...gusjenice,
gliste...
msn-diddle-child@hotmail.com
TO BI BILO SVE O MENI!!!

stvari koje volin poslusati

-AC/DC
-Azra
-Bob Marley
-Bob Dylan
-Daleka obala
-Divlje jagode
-Gego & picigin bend
-Guns N' Roses
-Hladno pivo
-Kiss
-Led Zeppelin
-Metallica
-Motley Crue
-Nirvana
-Prljavo kazalište
-Psihomodo pop
-Rolling stones
-Scorpions
-System of a down
-Whitesnake