HORSES-MY LIFE

petak, 15.08.2008.

PRVI POST.....

ALO LJUDOVI MOJI .... MOJE IME JE ANITA, IMAM 16 GODINA I IDEM U DRUGI RAZRED VETERINARSKE ŠKOLE..... JAHANJEM SE BAVIM 5 GODINA, ALI PAUZIRAM VEĆ JEDNU...BILA SAM U NEKOLIKO KLUBOVA ALI NIKAKO DA NAIĐEM NA NEKI KLUB SA OBITELJSKOM ATMOSFEROM...RAZMIŠLJALA SAM O TOME DA ODEM POGLEDAT U ALMINU POTKOVICU....ŽIVIM U ZAPREŠIĆU I IMAM DOMA PRESLATKOG PESEKA... EVO DA NE KOMPLICIRAM PREVIŠE ZA PRVI POSTEK EVO VAM ULOMAK IZ JEDNE OD MENI NAJDRAŽIH KNJIGA....

THE HORSE WHISPERER

Bijaše to u Americi:Prvi su konji počeli slobodno lutati milijun godina prije nego se pojavio čovijek. Pasli su na nepreglednim ravnicama žilavu travu i prelazili na druge kontinente preko mostova od stijena koje bi uskoro presjeko led pri povlačenju. Prvi su put upoznali čovijeka kao što lovina upoznaje lovca, jer dugo prije no što je u njima vidio sredstvo za ubijanje drugih zvijeri, čovijek ih je ubijao zbog mesa............
........Od onog trenutka u neolitiku kad je zauzdan prvi konj, bijaše među ljudima onih koji su to shvatili.
Mogli su vidjeti u dušu tih stvorenja i ublažiti rane koje su ondje nalazili.. Često su ih smatrali vješticama i vračevima, a možda su to i bili. ...
...Zbog tajni koje su izgovarali u tiho u naćuljene i nemirne uši, te se ljude nazvalo šaptačima..

horse27-oJY7.gif

to bi bilo to...kissach svima i komajte mi

- 15:10 - Komentari (65) - Isprintaj - #