< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo vam je moj blog od mene koja sam olićenje savršenstva i inteligencije i simpatićnosti i pameti zbog ćega se svi zaljubljuju u mene ćim me upoznaju i svi bi dećki htijelibiti moji dećki ali ne mogu svi dećki biti moji dećki jer sam ja sada sam vam ja zauzeta sa Martinom i Nikolom ali bi se vi dećki svejedno mogli nači samnom i onda bi se mogli upoznati, možda bi se mogli i bariti a možda bi mogli još nešto raditi a ako me želite upoznati ili samo prićati samnom pišite mi na:

buduca_superstar@net.hr

Ako me budete išli da me upoznate biti čete jako ponosni na to da ste me upoznali kad ja budem bila celebriti!

Evo vam malo muzikice tek tako jer sam primjetila da večina vas koji pratite moj blog slušate smeče a ovo je prava glazba koju bi trebali slušati jer je to in a ne ono smeče koje vi slušate nije in!







Ova pjesma mi je moja najdraža pjesma tako da je ja pjevam svaki put kad se tuširam toliko glasno da su mi jedanput susijedi zvali policiju ali s tim nisu ništa dobili pa sad više ne zovu policiju i svaku večer slušaju mene kako pijevam ovu pijesmu
i ne mogu mi ništa i prićat če se o tome kad ja budem bila celebriti. To je ova pijesma! Baš je zakon! Ibaš mene briga jer je prastara! jer mi je to najdraža pijesma!


Sprameri na mom savršenom blogu!

Kako spramere nije sram toga šta mi rade oni rade! Moj blog je savršen je on i oni na njemu ostavljaju spramove da bi moj blog prestao biti savršen i ja sam u samoobrani sam ja njih prijavila administratorima tako da znate da ja prijavljujem spramenre prijavljujem!

Popis prijavljenih spramera:

M@y€n@

This is a blog about Avril...By:JuSt @ g!rl

Dany17

Ivich

Taj je popis tu tek tako da znate da spramove prijavljujem i da vam to dokažem da ja spramove prijavljujem ih ja!

nedjelja, 12.08.2007.

Rodžendan!

Kud mi je nestao post koji sam obijavila sam ga pa ču ga morati opet pisati iako napisala sam ga i obijavila!
Išao je otprilike ovakoje otprilike išao:
Kako sta mi puno napisali komentara i po tim sam komentarima vidijela neke koji su mi ostavljali spramove i htijela sam im samo zabraniti komentiranje sam im htijela zabraniti ali sam im prvo kliknula na blogove i onda sam se ispovračala pa sam ih prijavila za spramere te na koje sam se ispovračala i još sam vidijela po komentarima da me netko kopira i da taj netko obijavljuje moje postove pod svoje kao da ih je taj netko napisao i onda sam tom nekom zaprjetila da ču ga prijaviti administratorima ako tako taj netko nastavi taj netko i još sam vam pisala o svom rodžendanu koji je bio jućer na kojemu je bilo mojih 38 najboljih prijatelja je tamo bilo i tamo su svi bili u rozome samo ih je 6-ero došlo u drugoj boji koja nije roza ali kako sam ja sanijala da nitko neče doči u rozome sam pripremila roze majice za sve i oni su onda obukli te roze majice i to da sam ja sanjala da če neče svi doči u rozome dokazuje da se moji snovi uvjek ostvaruju se oni uvjek i da če se ostvariti i onaj da ču biti celebriti i da zato vi meni nemate što filozofirati da ja to neču biti i još sam pisala o svim darovima koje sam bila dobila i to mi se sad neda pisati mi se o tome neda! i još hoču da mi ćestitate moj 15. rodžendan koji je bio jućer i o kojemu mi je post koji sam napisala o nijemu nekud nestao iako sam ga cijelog napisala i obijavila sam najduži post koji sam d sada napisala i još ču onima koji su po cijele dane za kompom i ćekaju da ja obijavim novi post obijasniti što je bilo se dogodilo.

- 19:03 - Komentari (191) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.