srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo vam je moj blog od mene koja sam olićenje savršenstva i inteligencije i simpatićnosti i pameti zbog ćega se svi zaljubljuju u mene ćim me upoznaju i svi bi dećki htijelibiti moji dećki ali ne mogu svi dećki biti moji dećki jer sam ja sada sam vam ja zauzeta sa Martinom i Nikolom ali bi se vi dećki svejedno mogli nači samnom i onda bi se mogli upoznati, možda bi se mogli i bariti a možda bi mogli još nešto raditi a ako me želite upoznati ili samo prićati samnom pišite mi na:

buduca_superstar@net.hr

Ako me budete išli da me upoznate biti čete jako ponosni na to da ste me upoznali kad ja budem bila celebriti!

Evo vam malo muzikice tek tako jer sam primjetila da večina vas koji pratite moj blog slušate smeče a ovo je prava glazba koju bi trebali slušati jer je to in a ne ono smeče koje vi slušate nije in!







Ova pjesma mi je moja najdraža pjesma tako da je ja pjevam svaki put kad se tuširam toliko glasno da su mi jedanput susijedi zvali policiju ali s tim nisu ništa dobili pa sad više ne zovu policiju i svaku večer slušaju mene kako pijevam ovu pijesmu
i ne mogu mi ništa i prićat če se o tome kad ja budem bila celebriti. To je ova pijesma! Baš je zakon! Ibaš mene briga jer je prastara! jer mi je to najdraža pijesma!


Sprameri na mom savršenom blogu!

Kako spramere nije sram toga šta mi rade oni rade! Moj blog je savršen je on i oni na njemu ostavljaju spramove da bi moj blog prestao biti savršen i ja sam u samoobrani sam ja njih prijavila administratorima tako da znate da ja prijavljujem spramenre prijavljujem!

Popis prijavljenih spramera:

M@y€n@

This is a blog about Avril...By:JuSt @ g!rl

Dany17

Ivich

Taj je popis tu tek tako da znate da spramove prijavljujem i da vam to dokažem da ja spramove prijavljujem ih ja!

četvrtak, 26.07.2007.

Koja glupaća!

Bila sam vam danas u šopingu a kako sam ja šopingholićarka koja zna kontrolirati se u šopingu potrošila sam samo 1400 kn i iči ču sutra u šoping potrošiti tih 1600 kn koliko mi je ostalo jer mi je mama dala 3000 kunica koliko mi ona da svaki mjesec za šoping osim za rodžendan, božič, uskrs i kad sam tužna ona mi da još 5000, zadnji put mi je dala 5000 kada sam ispravila tu glupu jedinicu ali je sada napravila iznimku i dala mi je još 3000 kn jer je zaboravila da mi je več dala 3000 kn i mislila je da mi je dala samo onih 5000 za ispravak i nije tako da sam ovaj mjesec sve skupa dobila 11000 kn za šoping. Kupila sam rozu majicu za 400 kn i kupila sam si minicu za 400 kn baš kao i majicu jer su i majica i minica koštale jednako su obadvije koštale su 400 kn i kupila sam si zakon roze štikle za 600 kn. Išla sam u šoping sa mojom prijateljicom Martom kojoj su roditelji za šoping dali SAMO 600 kn, mislim stvarno kako ih nije sram i još su nam se pravdali da je to zato jer su joj dali 1000 kn što je takodžer užasno malo kada sam vam ja ispravila biologiju mislim stvarno kako ih nije sram. Tako je plakala kada sam ja gledala jednu baš zakon majicu za 800 kn za koju ona nije imala dovoljno love pa sam odlućila da više neidem danas u one zakon dučane u kojima je sve marka i gdje ima stvarno kul stvari u kakvom smo jednom tada bile i nisam kupila tu majicu i vratit ču se sutra po nju pa sam morala iči u jeftine dučane po jeftinu odječu koju sam kupila i vratit ču se sutra po onu majicu i još ču si nešto kupiti i da i ja i Marta imamo obadvije smo si kupile iste roze štikle one za 600 kn i na to si je ona potrošila tih 600 kn. Kada smo se ja i Marta vraćale iz šopinga vidjele smo onu glupaću sa kojom smo u razred išle od 1. do 7. razreda prvi put koji smo obadvije pale i sada idemo zajedno smo ove godine išle u sedmi i iduče godine u 8. i obadvije čemo upisati se u srednju školu za manikerke jer sam ja mamina jedina nasljednica jer sam ja jedinica i da to nisam mi se nebi mogle odlučiti uz manikerke dali da idemo za frizerke ili da idemo za kozmetićarke ili možda pedikerke. Ta cura je takva glupaća. Stalno je u crnome od glave do pete i sluša deraćinu i ona to zove glazbom i ne puši i rijetko se šminka i to uvjek u crno i ona vam je užasna štreberica koja ćim dodže dome iz škole jede pa ide u svoju sobu gdje samo ući i sluša onu glupu deraćinu. Pozdravila nas je kako se usudila pozdravljati ona tako glupa nas tako pametne i pitala nas je s koliko smo prošle i rekle smo da smo obadvije prošle sa 2 i ona je rekla da je ona prošla sa 5 i da je upisala gimnaziju i ja sam joj rakla da kakav to štreber moraš biti da upišeš gimnaziju i ona je rekla da sam ja samo ljubomorna na nju jer ona ima dobre ocijene i da je od nas oćekivala da čemo proči razred sa 3 ili 4 jer smo ga pale razred. Vidjela sam da ima neki cd i pitala sam ju kakav joj je to cd i ona je rekla da je to cd od nekakve grupe koja se zove ćilden of bodom za koju ja nikada nisam ćula za tu grupu a i ne želim ćuti za tu grupu jer je ona baš glupa i sve što sluša je deraćina i napisala sam ćilden of bodom u google i nije bilo nikakvih rezultata tako da nitko nezna za tu glupu grupu osim nje jer je ona tako glupa da sluša ono šta drugi neznaju da postoji i rekla sam joj da ne sluša tu deraćinu i pravila sam se da znam za tu grupu i da bi joj bilo pametnije da sluša pravu glazbu tipa Britnie Spears ili Avril Lavigne a ne tu deraćinu kakvu samo ona sluša i nitko drugi osim nje i ona se je poćela smijati se je poćela se je nečemu poćela smijati a ja neznam ćemu se je poćela smijati i onda je tramvaj u kojemu smo se vozile stao na stanici i Marta me povukla van iz tramvaja i rekla mi je da kako me nije sram razgovarati sa takvom luzericom u javnosti i bilo me je postalo sram jer sam razgovarala s njom pred drugima, stvarno mi je bilo grozno, u tramvaju je osim nas bilo još 7-8 ljudi i dobro da nas ti ljudi ne poznaju jer bi me bilo jako sram da je tamo netko tko nas zna. Onaj test inteligencije na koji ste mi ostavili link sam riješila jako dobro, pisalo je 150 i iči ču na testiranje u mensu da vidim koliko sam toćno inteligentna jer su ti testovi malo netoćni i kada budem bila celebriti moči ču se hvaliti da sam u mensi jer ču biti u mensi i vi čete biti jako ljubomorni na mene jer sam u mensi.

- 16:42 - Komentari (220) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.