Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Budi Zavodnik

25.06.2008., srijeda

Sex and the Beach

Davno me nije bilo, ali zato imam novih priča ;)
Prvo, dogodilo se ono što sam i očekivao: bivša cura mi se javila nakon mjesec dana. Čak je i predložila da se nađemo i provedemo neko vrijeme skupa. Naravno prihvatio sam i razjebao je taj dan nekoliko puta. sad me zove svaki dan ;)
U međuvremenu sam nastavio sa starom dobrom praksom odlazaka na chat, aktiviro sam profile na Iskrici i Facebooku, učinio ih interesantnim, stavio dobru sliku i u napad!
U zadnjih 10 dana sam izašao sa još 6 cura pokupljenih na taj način, ali na žalost niti jedna nije bila dovoljno kvalitetna. Nije da su sve bile ružne (ok, 3 jesu), ali čovjek teško može sa konja na magarca i ako mi se neka cura bar minimalno se svidi fizički i psihički neću čak niti spavati sa njom, pa sve da mi se i sama nudi (bilo je i toga).
Ključ je u kvantiteti. Poznajem dosta likova koji hvataju jednu po jednu curu i čude se kako im ne ide i kako nikako ne mogu uhvatit nešto kvalitetno. Po meni je to suvišan gubitak energije, puno je bolje hvatat 20 cura istovremeno i potrošit možda 2X energije nego samo jednu. Da ne govorim kako su puno veće šanse da ćeš upoznat nešto kvalitetno, samopouzdanje će ti rasti sa svakim izlaskom, a također i znanje. Ovo zadnje je ključno jer kvalitetne cure i žene su rijetke i moraš biti u svom najboljem izdanju kad ih upoznaš da bi ih uhvatio.
Tu dolazim do paradoksa: Ako si jebač onda ćeš imati dovoljno znanja i samopouzdanja da uhvatiš najbolje ženske, ali ti jednostavno neće biti toliko stalo. Naravno, bit će ti drago i godit će ti egu, ali na kraju krajeva onda je još samo jedna ženska kakvih si imao koliko želiš.
Ali ako nisi jebač, takva ženska ti je sve u životu, sveti cilj za koji bi dao desno jaje, o kojem sanjaš. I znaš šta: NEMA ŠANSE DA ĆEŠ JE IKAD UHVATIT.
Sa druge strane takve ženske žele dobre i drage momke (ili bar tako kažu) i groze se jebača, ali jebač je ipak jedino šta dobivaju jer je on jedini koji ih je u stanju privući. Jebiga, život nije fer!
Da se maknem od filozofiranja, sumirat ću:
Koristite svaku priliku i mogućnost da ganjate ženske i radite na svojoj privlačnosti (fizičkoj i mentalnoj). Korisite internet, plaže, izlaske, kave, fax, prijatelje, sve gdje možete doći do ženskih. Tako će te vježbati vatanje i istovremeno bitno povećati svoje šanse da upoznate neku stvarno super žensku.
I zapamti, BUDI ZAVODNIK, ne papak.

Pozdrav!

- 11:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Za sve momke i muškarce kojima je dosadilo biti "prijatelji" curama i ženama, a žele postati Zavodnici.

Pregled mjesta za izlaske po Splitu i Dalmaciji, opisi zanimljivih događaja, objava ludih priča sa ljetovanja.

Pitanja i odgovori svima koje zanimaju teme muško-ženskih odnosa, seksa i ljubavi.

KLJUČNE RIJEČI: Zavodnik cure žene seks izlasci ljubav veze prekid avantura