malo slikica:
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace CursorsClick here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

MOJ MSN:anchy777@hotmail.com
KOLKO VAS IMA OOOOOOOOO KOLIKO VAS IMAAAAAA:(OD 05.05.2007)
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
MALO PJESMICA:
(BRIJEM DA ĆE SVATKO NAĆ NEŠ ZA SEBE)


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
dora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dora frendica iz razreda..
opičena...svoje vrste (živi u svom svjetu)
MCR-bog za nju....
FALL OUT BOY-odmah poslje mcr-a

srijeda, 20.06.2007.

SO CLOSE NO MATTER HOW FAR....

ey evo vratih se iz disca...
al evo da kažem kaj se ovih dana događalo.....
počeli smo se poljevati.....već u ponedjeljak.....pa su nam (da se izrazim ljepše)kakali yesyes
kaj se vi poljevate blablabla...
ajme ja sam sva bila mokra....a prije toga ja sam zalila dečke(žagar,lovro,domagoj,zdenko....)kad smo bili na školskom i kasnije su dečki ušli u žensku svlačionu i tamo su mene izgađali vodenim balonima(barem ih je svako 2 imao)....uglavnom bila sam sva morka....
a poslje toga smo se dogovorili na školskom pa smo se zam zaljevali...
.....uglavnom.....
danas izađemo dora i ja i vidimo svi se vani zaljevaju i idemo mi...ja sam bila mokra za 2 minute.....mogla sam si (doslovno) čarape žmikati...smokinsmokinsmokin.....a kasnije smo imali njemački....
i svi smo onako mokri ušli..e brijem da kad bi se sjela na stolicu da bi ispod mene bila lokva vode......i zamolila sam profu....da me pusti doma...al je kasnije i još neke pustila(valjda) al ja sam otišla.......
i danas je bio discopartypartypartyparty
prvo mi se nije dalo ić......jer sam morala obavit neke stvari nije bitno..
al uglavnom došla ja.....bilo je super....jednio kaj smo svi plakali...
evo riječi jedne pjesme(svi je znaju ZIHER)

Tuga se s vinom miješa
Gorko je pice to
Nocas se na put sprema
Stari prijatelj moj

Život je nekad takav
Najbolje uzima
Ostaje samo uspomena
Bolna u grudima
Ostaje samo uspomena
Bolna u grudima

Nocas se rastaju prijatelji
Suza je suzi drug
Bez rijeci stoje zagrljeni
Pred njima put je dug
Nocas se rastaju prijatelji
Jedini, najbolji
Jedan za drugog
život bi dali, a sad se odlazi


Život je nekad takav
Najbolje uzima
Ostaje samo uspomena
Bolna u grudima
Ostaje samo uspomena
Bolna u grudima



Nocas se rastaju prijatelji
Suza je suzi drug
Bez rijeci stoje zagrljeni
Pred njima put je dug
Nocas se rastaju prijatelji
Jedini, najbolji
Jedan za drugog život bi dali, a sad se odlazi

Nocas se rastaju prijatelji
Suza je suzi drug
Bez rijeci stoje zagrljeni
Pred njima put je dug
Nocas se rastaju prijatelji
Jedini, najbolji
Jedan za drugog život bi dali, a sad se odlazi

Ostaje samo uspomena
Bolna u grudima....

svi smo se plakali na tu pjesmu....Click here to get images like this!
i evo ...sad sam na msn-u
ja u četvrtak idem na more
pa brijem ovo mi je zadnji post u sljedećih 2 mj....
ljudi ljepo se provedit na moru...zabavljajte se
MOZAK NA PAŠU....ŠTO MANJE RAZMIŠLJAJTE...MA UŽIVAJTE
SVIMA AMA BAŠ SVIM S MAN-A ŠALJEM VVELIKU PUSU JER IH NEĆU STIĆ SVE POZDRAVITI....ludludnamcor
i to je to.....ljudi moji....
pozdravljam vas sve i čujemo se za 2 mj........
VOLIM VAS SVEEEEEEEEEEEEEEEEE kisskisskisskisskisskissClick here to get images like this!
ae ljudi čujemo se........
pusaaaaaaaaaaaa VELIKA mahwavemahwavecerekcerekcerek
falit ćete mi....mahwavemahwavemahcerekcerekcerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.