19.11.2009.
Are we still shining?

Kad je oblačno ni najsjajnije zvijezde ne sjaje.To smo mi.Zvijezde koje gube sjaj,koje tonu u oblacima,i uzdižu se sljedeću večer.Kao,volim te - ne volim te fore.Mislila sam da smo sve to prošli još u osnovnjaku.Ali,opraštam ti tvoju vječitu nezrelost,jer ipak ona me i najviše privukla.Previše volim tvoje vrline,da bi mrzila tvoje mane.Ili tako nešto.Shvaćaš li? Gubim razum,opraštam,i to zbog tebe.S tobom je i ono moje najgore(a znaš koliko loše to može biti) dobro.Osjećam se boljom,ali u isto vrijeme i slabom,jer vjerovati ti znači u isto vrijeme strahovati od razočaranja.Obećajem nećemo sad stati,sad kad je sjaj najveći.

big robot love Pictures, Images and Photos
L-o-v-e is just another word I'll never learn to pronounce.

| 15:45 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Boo!

volim te!
odavde do neba.
i natrag.


kad sam s tobom,
cijeli svijet je.
moj!



Gđa.Medvjedić

komentiraj post ili stisni x.



Darlinks.




Is it?

Stavim si cvijet u kosu i glumim ocvalu divu.
Histeriziram samo kad moram.Previše brinem,premalo spavam.



Will you take me there,hun ?


Pink Floyd ♥
Lady Gaga ♥
Robert P. ♥
Dr.House ♥
Paramore ♥


Edward - " You can't trust vampires,trust me."



Lockdown.


skin by:
Jane
adjustment by: murderscene