Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

KISS

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena

bedzevi.com,button,badges,priponke,Slatkica

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zena zmaj

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi

bedzevi.com,button,badges,priponke,Vrijedna grijeha

bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Angel

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

2008 Svibanj (2)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (4)
2008 Veljača (5)
2008 Siječanj (8)
2007 Prosinac (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

sve i svašta...

Moj msn: samo_njegova_16@hotmail.com

Ovo sam ja....
Photobucket

Photobucket





Linkovi

Kolko vas je bilo ovdje od 29.01.2008.?
Free Hit Counters
Free Hit Counters

Blog.hr
Blog servis

Pero...
Tony...

Šiljo...

Valentina...
Dady i Tina...
Najbolji mogući dizajn...

sexy

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

make love

Photobucket

Photobucket

love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

lovers

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kiss

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket





ponedjeljak, 11.02.2008.

Pjesmica...

evo,ovu pjesmicu je Ena pronašla na internetu,a meni je tako predobra da vam ju moram napisat...malo je deprimirajuća...nemojte plakat...cry

Hočeš da ti napišem što je samoća?
Samoća ti je soba puna sjena,ti,pjesma i suze...
Hočeš da ti napišem što je prijateljstvo?
Voljeti nekog ko sebe,dati mu sebe...i ne otići...nikad...
hočeš da ti napišem da su me ostavili svi...
pa čak i ti....
Želiš li da zaplačem?
Jer proplakala sam i previše...
želiš li da padnem?
Jer več sam pala...puklo je dno...
Želiš li,želiš da ti napišem sve to???
I ne želim samilost nakon pročitane pjesme...
jer pjesma je uvijek bila tu...
a ti nisi...
Ne tražim utjehu...
Ova pjesma mi je daje...kad niste mogli vi
koje još uvijek volim više od sebe!!!
I pitaš se kome je napisana ova pjesma...
Napisana je tebi...baš tebi...
Ne želim pisati tvoje ime
jer ti znaš kako se zoveš...
Samo ću ti reči da ja znam
što je biti sam...
što je to kad si sjena negdje daleko izgubljena...
po potrebi opet pronađena...
Znam sve to...ali ipak vas volim...
a na kraju nitko nikoga više ne voli...

Eto,to bi vam bilo to...baš je jeziva pjesma,ha?a jbg...nekima nije sve sjajno i bajno...nije ni meni bilo...nije nikome uvijek bilo...nemože bit...život je takav...udara te tamo di najviše boli...
Aj dosta je bilo...idem...veliki pozzić svima, velika pusa Eni i Nives, a još veća mojoj ljubavi...vojim te bebo moja...cerek

evo vam jedna pjesmica pa slušajte ako hočete...




| ♥KoMeNtAriShi♥ (40) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>