Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

KISS

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena

bedzevi.com,button,badges,priponke,Slatkica

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zena zmaj

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi

bedzevi.com,button,badges,priponke,Vrijedna grijeha

bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Angel

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

2008 Svibanj (2)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (4)
2008 Veljača (5)
2008 Siječanj (8)
2007 Prosinac (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

sve i svašta...

Moj msn: samo_njegova_16@hotmail.com

Ovo sam ja....
Photobucket

Photobucket





Linkovi

Kolko vas je bilo ovdje od 29.01.2008.?
Free Hit Counters
Free Hit Counters

Blog.hr
Blog servis

Pero...
Tony...

Šiljo...

Valentina...
Dady i Tina...
Najbolji mogući dizajn...

sexy

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

make love

Photobucket

Photobucket

love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

lovers

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kiss

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket





nedjelja, 30.12.2007.

Iz moje autobiografije...moja prijašnja razmišljanja o životu...koma...

Magle,kiše,tmurno nebo...Takav je,čini mi se,moj život.Nije da nisam sretna,ali ponekad mi se čini kao da sam najusamljenija i najtužnija osoba na planeti.Dok vani lišće pada i jesen čini svoje,toplina u meni se gubi.Gubi se sjaj mog života,gubi se radost,sreća,sve postaje magla,sve postaju kiše.Osjećam se kao da se sivo tmurno nebo prostrlo nad mojim životom.Imam prijatelje i sretna sam,ali muće me razmišljanja,muće me moji,zapravo nepostojeći problemi.Sama ih izmišljam i razbijam glavu time dok polako toplina oko mene nestaje u potpunosti.Nestaje smijeh života,cvrkut ptica,nestaju osjećaji,nestaje život i ja polako tonem u tamu.Idem tamo od kuda,čini mi se,nikada neću izaći.Idem tamo gdje je mir,gdje su magle i kiše,gdje je tmurno nebo,gdje nema nikog osim mene.Ostat ću sama u toj magli,nitko me neće tješiti,nitko me neće voljeti.Hodat ću kroz maglu,tražit ću odgovore,ali ih neću naći.Potonut ću u tamu,u maglu svojih razmišljanja,obuzet će me strah,napustit ću one koje volim i nikada se neću vratiti.Kiše će padati,munje će sijevati,radost k meni neće doći.Ostat ću sama,potpuno sama u toj tmurnoj kišnoj noći....


Eto,tak sam vam ja razmišljala o životu....još u osnovnoj...brijem da sam to napisala u 7. razredu...al sad to više nije tak...o svemu razmišljam skroz pozitivno,volim svoj život,volim ljude koji su vezani uz njega,VOLIM SVE!!!al ipak najviše volim svog zloćkacerekcerekcerek Dao mi je tolku volju za životom da je to nešto nenormalno...sad uz njega baš uživam u svemu...tolko ga volim....beba moja....on sad pajki,a ja neznam kud bi sa sobom kak mi je dosadno...mogla bi i ja ić pajkit...sutra,tj, danas počinju pripreme za novu...moram se rano dić...treba ić kupit cugu i tak...partyzujoparty
Idem i ja pajkit...papa...wave



| ♥KoMeNtAriShi♥ (0) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>