Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga









Make a Photo Calendar at bigoo.ws



O meni

Moje ime je Tony Volf.
Imam 12 godina.
Slušam The black eyed peas.
Mrzim Andreju i Zeljarku.
Najfrendovi su mi Marin,Bukva
i Iva.
Najživotinja mi je tigar.
Živim u Duga resi.
Idem u 6.a OŠ
!"van Goran Kovačić".
Imam sestru anu.

Linkovi



























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images

Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images



Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

nedjelja, 08.07.2007.

POVRATAK NAKON 20 DANA

Ponovno ću pisati blog zbog toga kaj mi je pomalo dosadno.NAGRADUto jest 20 komova ostavit ću svima koji su mi bili ostavljali komove dok me nije bilo.Sutra očekujte novi post.

Image Hosted by ImageShack.us20:04 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (324)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.