Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga









Make a Photo Calendar at bigoo.ws



O meni

Moje ime je Tony Volf.
Imam 12 godina.
Slušam The black eyed peas.
Mrzim Andreju i Zeljarku.
Najfrendovi su mi Marin,Bukva
i Iva.
Najživotinja mi je tigar.
Živim u Duga resi.
Idem u 6.a OŠ
!"van Goran Kovačić".
Imam sestru anu.

Linkovi



























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images

Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images



Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

petak, 08.06.2007.

MALO O JUČER.....

Prvo je padala kiša kao i inače.Kada je prestala prijatelji su me pozvali van i ja sam pristao.Jeli smo trešnje,igrali nogomet,a zatim otišli do mene.Ispred kuće na travi bili smo radili akrobacije(moš si mislit),malo sam se bio naljutio na sestru te sam napravio zvijezdu prema njoj.Prvo sam ju lupio u glavu sjednom nogom,a zatim drugom.Ni se digla 5 minuta,a kad se digla počela me loviti.Otišli smo od mene i otišli drugom prijatelju.Tamo smo se kartali i jeli trešnje nakon nekog vremena moj prijatelj počeo je zezati prijateljicu pogrdnim imenima(black dog,crnčuga,...).Zatim mu je rekla četnik, a on je nasrnuo na nju ko manijak.I tu je nastala svađa.

Image Hosted by ImageShack.us11:41 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.