Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga









Make a Photo Calendar at bigoo.ws



O meni

Moje ime je Tony Volf.
Imam 12 godina.
Slušam The black eyed peas.
Mrzim Andreju i Zeljarku.
Najfrendovi su mi Marin,Bukva
i Iva.
Najživotinja mi je tigar.
Živim u Duga resi.
Idem u 6.a OŠ
!"van Goran Kovačić".
Imam sestru anu.

Linkovi



























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images




























POOOOOOZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Create your own message at BlingyBlob.com



KOL KO VAS JE:


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
















Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images

Funny Suicidal Kitty Cat Clip Images



Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

utorak, 05.06.2007.

crazy day...

Uvod u današnju školu bila je matematika.Nisam dobio baš bajnu ocijenu al opet dobro(2)thumbupthumbup.Tak i tak bi imao 3 za kraj.Usput pod odmorom stajao sam pokraj stola,a pokraj mene je jurila Adrijanalud.
Jedanput dok je jurila podmetnuo sam joj nogubang.Poletila je od mene 2 metra.Kada se ustala počela me je ganjati tj. ubijati po cijelom razredubangbangbang.Pod tehničkim smo imali višak sati pa smo se išli malo šetati.Neki dečki su satlno dirali cure za doljni dio leđa te tako do kraja dana.Pod vjronaukom kao i obično nismo mu dali pravo glasa
ŽIVJELA PRAVDA.partypartyparty

Image Hosted by ImageShack.us20:52 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (24)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.