,,,,,,,,, mali brat juzno od sjevernog pola

Studeni 2010 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (31)
Studeni 2006 (35)
Listopad 2006 (18)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (10)

Komentari On/Off

Opis bloga 
jastvo materija rakija zemljoradnja, duh um covjek matematika fizika skolastika konzervativnost hors psihologija nadnaravno svemir sociologija filozofija stocarstvo umjetnost zivot zadrtost smrt vakum struja atom vutra dop trip bon bjelo zemljastvo hierarhija bog i hrvati televizija kompjuter brojevi boje astral zvjezde kalkulator glupost ponos sex slava big brother vino picka daljinski fobije prizemnost pakao raj hitler alah isus budha shiva muzika karate fikus zen iskustvo eter zrak vatra voda zemlja buducnost proslost sadasnjost ego dokolica vrijeme dimenzija kurac bol ekstaza
.
.
.
.
.
budalacobanin@gmail.com

na moj blog niste naisli slucajno 
ovi textovi su vrhunac ljudske gluposti i inteligencije , neznate kolko ste sretni ako citate ove rijeci .
cista laz ,prljava istina , pretvaranje , demagogija i gluma su moji tools-i
sranja i gluposti sire horizonte vise od hesea i dalai lame



Free Hit Counters
Free Hit Counters


 juzno od sjevernog pola

ljudi u gradovima, gradovi u drzavama ,drzave na kontinemtima, kontinenti na povrsini geoidne mase koja se krece kroz vakum i dosadjuje se dok ceka ponovno ujedinjenje sa svojom bracom i sestrama u maternici MAJKE beskrajne mase malog volumena koja ce im ,kad se skupe sva djecica, kao i puno puta do sad podjelit zadatke , putanje i brzine kako bi se uz bljesak razletili beskrajem znajuci da ce se opet vratit mami kad ih pozove.

 UPUTE NEMOJTE CITAT MOJ BLOG , NEGO JEDITE CVARKE PRED T V om
PREPORUCUJEM : NEMOJTE CITAT NISTA NEGO STO VISE GLEDAJTE TELEVIZIJU
NEMOJTE MUCIT SVOJE TJELO RAZNO RAZNIM AKTIVNOSTIMA, TJELO MORA STO VISE MIROVAT , ISTO VRIJEDI I ZA MOZAK
BUDITE DOBRI I POSLUSNI VJERUJTE SVE STO VAM SE KAZE
IMAJTE STO VISE IDOLA I UZORA , PO MOGUCNOSTI SA TV-a
BUDITE SKROMNI I TIHI , UZMITE STA VAM SE DA I NE TRAZITE NISTA PREKO TOGA
PREPUSTAJTE SE DEPRESIJI STO VISE
IZBACITE SVE BILJKE IZ STANA I NIKAD NE DIZITE ROLETNE NITI OTVARAJTE PROZORE
KUPITE 3 MOBITELA I ULOZITE VRIJEME U PROUCAVANJE NJIHOVIH MOGUCNOSTI
NABAVITE VELIKI FRIZIDER I NAPUNITE GA SLATKISIMA IZ GETROA
ZOVITE 060 BROJEVE STO VISE I GLASAJTE SVAKI DAN ZA SVOG KANDITATA U BIG BROTHERU
NEMOJTE UPRACNJAVAT SEX , TO JE PRLJAVO
NOSITE ZASTITNA ODJELA SA RUPOM ZA SRANJE I OBAVEZNO GUMENE RUKAVICE, NIGDJE BEZ NJIH
NIKAD NE IZLAZITE VAN , AKO BAS MORATE NEKA TO BUDE STO KRACE, KO ZNA STA VAM SE SVE MOZE DOGODIT.
JEDITE STO VISE HRANE ZIVOTINJSKOG PODRIJETLA , PO MOGUCNOSTI CRVENOG MESA
NIKAD NEMOJTE PRICAT SA STRANCIMA, A IZBJEGAVAJTE I RAZGOVORE SA POZNANICIMA I PRIJATELJIMA.
NEMOJTE IH NI ZVAT NA TELEFON NEGO AKO BAS MORATE NAPISITE IM SMS
STO MANJE SE SMIJAT
NEMOJTE SE KUPAT TUSIRAT ILI PRAT NA BILO KOI NACIN
UVJEK KORISTITE STO VISE DEODORANSA I NANOSITE GA U SLOJEVIMA SVAKI DAN
PROBAJTE NE PITI VODU , AKO BAS MORATE ONDA SI JE DAJTE INTRAVENOZNO
NEMOJTE VOLIT NIKOGA
NEMOJTE VOLIT SAMI SEBE

 30.10.2006., ponedjeljak

u pravcu svjetla sve je o.k

bezglavo juri
sto ima daje,
sve.

- 14:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

gledam avion na knizi

gledam avion na knizi
sav je nekako 3d i proziran
ispod knjige viri kemiska ,
zelena je sa inox jebenom spiraliom
post it , fotokopije, kljucevi i id card
covjek jedan
tu odma do kljuceva ,
nesto mi vice al ja ga ne cujem jer je full mali

- 14:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 29.10.2006., nedjelja

nedelja

jebiga nije losa , prosjecna je , radim do podne a poslje idem na bazen.
rucam pa se bavim sportom, pa pljugam pa cugam , pa se druzim ili sjedim sam.
razmisljam puno nedeljom , imam vremena pa analiziram , uglavnom sebe.
- 10:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

LJEK

PROCI CE EKCEM NA RUCI ONOME KO OVE RIJECI PROCITA
- 10:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 28.10.2006., subota

kroz prste

To znaci ako ja tako odaberem mogu mijenjat svemir oko sebe i prilagodjavat ga svojim potrebama i estetici i postizanju srece .Procedura je jednostavna : ako zelis promjenit svijet sve sto trebas napravit je odabrati kako zelis da izgleda.

Isto tako dimenzije gube vrijednost i velicina i vrijeme nisu odredjene nego proizvoljne.

Nadalje , posto je svemir u sredistu covjeka , Sve se svodi na mogucnost odabira, kako odaberes tako ce i bit.

Tu se sad postavlja pitanje slobode volje(uma),neko ima kontrolu nad svojim mislima u potpunosti(takvom stanju treba teziti ) ,neko samo ima privid da kontrolira svoje misli.

Takodjer sad dolazimo na pitanje : kako neko nemoze slusat sam sebe?

Kad kazemo covjek , mislimo na tijelo i duh. Mislim da je duh takodjer podjeljen na najmanje dva dijela: svijesni dio i podsvjesni dio.

Podsvjesni dio i svjesni dio su stalno u interakciji , i svaki dio zivi za sebe i pokusava upravljet svemirom na svoju ruku.

Podsvesni dio uma je puno mocniji , ima veci utjecaj na svemir ,dok svjesni je lakse kontrolirat ali on ne hvata niti salje one signale globalne svjesti pa je malo stvari na koje utjece.

Dakle ,

Rast je ustvari osvjestavanje nesvjesnog djela ,time nam se prosiruje sloboda odabira , dobivamo vecu kontrolu nad svojim svemirom( zivotom) .



Ala ala moran ,ic delat sad

da uvjek ostanem ljep i mlad

da nad svemirom svojim

sam srecu svoju si krojim

i skupa sa sobom na vrhu stojim

- 11:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 27.10.2006., petak

dogadjaj

jugo film napravljen prema gorkijevoj noveli,
jedna od najboljih ekranizacija ever

procitah " dogadjaj" u mom prijasnjem prstnom proljevu
i pomislih na taj film
jeben je
pavle vuisic i ekipa , mislim cak da je vrdoljak rezirao ali nisam siguran

mislim da su najjeziviji filmovi ikad prozasli iz ex yu kinematografije
jebeni smo mi juzni slaveni

- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Evo malo psiho shit ,I just feel like it


Mozda je on video nesto sto ga je tolko iznenadilo ili zgrozilo da je zaboravio sve sto je znao , I morao je pocet ispocetka ucit sve od nacina razmisljanja , nacina reagiranja , refleksa , govora, vrijednosti ,estetike , …

Kao djete je sve to dobro znao I bio uspjesan u odnosu na prosjek I vrlo uspjesan u svemu. Tada nakon tog “ dogadjaja” vise nije mogao procit at dali mu ljudi govore istinu , vise nije bio dijete.

Taj dogadjaj je u stvari , tocka odrastanja , nikom nije laka , on je to napokon skuzio I poceo se postavljat u poziciju da dobro sam sebe sagleda I nakon toga napravi strategiju kako povratit svoje nekad ogromne potencijale

- 15:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

prdac u mekanoj fotelji


Svaki covjek ima dusu , koja zivi u njegovom tjelu , ona sama bira sta ce vidit , mislit dozivit , i napravit .

Posto dusa nije materjalna , nema fizickih zapreka i ( najvecom brzinom mogucom) ona komunicira (na nesvjesnom nivou interakcije) sa ostalim dusama i tako se formiraju globalni (kolektivni stavovi) na primjer :

“ovo je kuca ,ona je zute boje i ima dva prozora .......” , posto vecina dusa odabire taj objekt vidjeti na taj nacin mi (ljudi) smo stalno u kontaktu sa kolektivnom svijesti kao da smo svi spojeni na neki server koi stalno salje informacije svim ljudima i pod utjecajem tog servera i mi odabiremo taj objekt vidjeti tako ( sad zavisi koliko je ko otvoren za primanje , neki primaju samo osnovne informacije ,drugi uz osnovne primaju i neke dodatne, neki primaju jos vise itd...) , znaci nije zuta kuca sa dva przora objekt, nego ideja mentalna slika formirana u milijardama ljudi , zivih ali takodjer i mrtvih Jer mislim kad covjek umre njegova dusa odabire dali ce se rodit u novom obliku ili ce nastavit postojat kao energija ili ideja ili kako vec. Taj izbor je determiniran njezinim stupnjem razvoja u dosadsnjem(dosadasnjim ) zivotima .

Dakle u formiranju globalne svijesti sudjeluju i duse bez tijela.stare duse dobre i lose , pametne i glupe sve je uvjek u ravnotezi.
Sad sam procitao sta sam napisao i vidim da sam nedosljedan sam sebi ali to sam ja . Sam ne razumijem sta sam htio reci neznam dali ces ti , mozda ces bolje od mene.

- 15:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

imam dar

za covjeka koji nikad nije znao pisat
- 14:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

1/2 nkv sss vss

salata istra , bosanac i balerina
plesu i drze se za ruke
jedan drugom
vrte se u nazad
gledaju u uspjeh

rakije, ne dopa, i pol litre vina
- 12:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Na palcu ljeve ruke , Karta je
Debeli je tu
Neko
Crni su oko mene
Ja sam prljavo-bjeli ili u najmanju ruku sivi

- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #
o.k.<
sljep sam i nemam osjecaj dodira
gluh i bez osjecaja mirisa i okusa
imam human interface sa jebenim laptopom
sve je u redu dok imam puno problema ,
- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

brabonjanje na prste

svaki trenutak se dogadjaju promjene u postojasnju jednog entiteta , kamen malina ili covjek prolaze kroz faze koima upravljaju sami ili neki bi rekli slucaj = bog ( ja definitivno mislim da upravljaju sami) i kad dodju do prekretnica (izbora) tada taj jedan entitet pocinje postojati u toliko svemira koliko ima mogucnosti izbora . dakle ako uzmemo da je cijeli materijalni svijet sastavljen od elektrona , neutrona i protona i praznog prostora i ako uzmemo u obzir da te elementarne cestice koje danas u ovom svemiru tvore recimo atom zeljeza u mojoj krvnoj stanici u nekom drugom svemiru tvore molekulu u nekoj udaljenoj galaksiji , jednostavnom matematikom ,ako postoje paralelni svemiri , a postoje , moramo broj mogucnosti (izbora ) bilo kojeg entiteta shvatiti kao beskonacno , dakle sve je vec bilo svugdje . buduci da vrijeme ne postoji ovakav logicki zakljucak je istinit.

dakle materija sa sa jednog mjesta moze teleportirati na drugo tako da se zamjene mjesta identicnih entiteta u razlicitim svemirima .
- 09:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

 26.10.2006., četvrtak

t jelo

tjelo mi je umorno , dobro sam , ljep sam i pametan.
- 10:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 25.10.2006., srijeda

alkohol

ful mi se pije, moracu se veceras napit, pitcu dok ne popijem
popicu dok pijem , mozda sam sad pijan , ma ne nisam,
ko zna mozda drogiran , mozda mi je neko stavio extazi o kavu
mozda samo mislim da mi se pije, da mislim ali to znaci da mi se pije
picu pive i viski , vjerovatno cu sjedit sam i smijat se svima,
ici cu svima na kurac , pa zato i sjedim sam i smijem se
trezan pripit pijan mrtav stoned
volim pit , volim igrat kosarku i ic u teretanu ,
zatyo jer se [poslje osjecam ko pijan ,
volim i pusit cigare i vutru
ali od svega najvise volim manu
- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

plagijat

JA SAM POSTAO COVJEK
ALI I DALJE SAM DIJETE
NIKAD NECU PRESTAT BIT DIJETE
JA sAM,
COVJEK I DJETE OD GLAVE DO PETE


- 15:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

astralmatika

zanimljivo kako kad je u kurcu , je full produktivan. kad nije u kurcu onda stoji na mrtvoj tocki.
i gleda i gleda ali ne sudjeluje jer mu je kao o.k. svjestan je toga ali opet stoji , stoji li ga stoji i gleda

inspiracija = motivacija = kolicina negative (beda)

mir = osrednjost

sto je veca razlika izmedju vrha i dna sinusoide peek je visi i najvisa ocitana vrijednost je puno visa nego recimo kod ljudi cija sinusoida vise slici na ravnu crtu nego na val , njihova najveca ocitana vrijednost je skoro nula.
dakle zavisno o tome dali zelis zadovoljit sebe ili druge biras sinus ili pravac
odabir je gotovo u pravilu suprotan od stvarnog grafa ako zelis sinus dobijes pravac i obratno.
ako zelis bit miran budes buran , ako zelis bit buran budes miran
buran zeli zadovoljit druge i kroz to ostvarit sebe , on je stvaraoc
miran zeli zadovoljit sebe i to je to , on je potrosac

ako je (-) pokretac onda je rezultat (+)
(+) nemoze bit pokretac samo rezultat

dakle x * (-) = (+)

iz toga proizlazi x =(+)/(-) di si x ti ODNOSNO TVOJA VRIJEDNOST PRED BOGOM ( SAMIM SOBOM)

znaci VELICINA COVJEKA = REZULTAT/POKRETAC ( PROBLEMI )

---------------------------------------------------------
sta covjek ima vise problema lakse mu je bit produktivan
---------------------------------------------------------

BAS LJPO , TOTALNO


ala ala idem nesto pojest

- 12:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

a sta

Zao mi je decki (najvise Izija) jer mozda nikad nece imat sansu odmaknut se i pogledt stvari odozgora i sastrane.(nadam se da oce)

Taj privid je strasno jak, dop je magic , bad magic.

- 11:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #