nedjelja, 03.06.2012.

Carski rez

Pozdrav ljudi,danas sam bla bla.....bla bla koga briga,cak nije ni mene kamoli vas.
Ono sto se svih nas tiče je buducnost ove države.
pfff
oke.
Sarkazam je dostigao razinu 9000+ sad mogu prestati.
Dragi moji et nešt sam se sjetio pisati mal vidim komentirali mi i tak to a drago mi je covjece,širi se ovo naše razigrano društvance i moram vam svima reci da ste me pravo obradovali.

Rođenje.
Prva stvar koju napravite kad se rodite je da pocnete plakati.
I s ostatkom života nije puno drukčije,samo plačemo zbog ovog,zbog onog
A ni sami zapravo neznamo konkretno zbog čega.
Jebeš to.
Ak si tužan plači al de kvragu uživaj u tom plakanju,ko što recimo uživaš u bureku,i suza je plačena baš kao i burek.
Mal razmislite o tome.

Ne volim citat dugačke tekstove tak da sry ak je bilo previse,dosta od mene nemog vise sam sebe trpit bahah
Šlajdramo se i uživancija

22:32 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.